مجله استایل, مجله مارسین

استایل اموچیست صفر تا صد استایل های امو

استایل اموچیست صفر تا صد استایل های امو
استایل اموچیست صفر تا صد استایل های امو

استایل امو چیست؟، این سوالی است که قصد داریم در این مطلب به آن پاسخ بدهیم و شما عزیزان را با این سبک از لباس پوشیدن آشنا کنیم و علاوه بر این، به اصول و قواعد لباس پوشیدن به سبک امو نیز خواهیم پرداخت.استایل اموچیست صفر تا صد استایل های امو با سایت مارسین همراه باشید

استایل امو ، شباهت های بسیاری زیادی با استایل راک و پانک داشته و همانند آنها در مجموعه استایل های دنیای موسیقی می باشد. در سال های پیش در کشورمان مدل مو و مدل لباس های نزدیک به سبک امو بسیار طرفدار پیدا کرده بود اما در سال های اخیر از این سبک لباس پوشیدن، استقبال کمتری می شود.

در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص این سبک اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

استایل امو برگرفته از دنیای موسیقی

قدمت سبک امو برمی گردد به دهه ۱۹۸۰ میلادی، زمانی که سبکی از موسیقی با عنوان هارد کورد احساسی شکل گرفت و با پس زمینه ای که از موسیقی راک و پانک داشت، خیلی زود جوانان را جذب کرد و به مرور طرفداران اش زیاد شد.

موسیقی امو نیز مانند پانک و راک از مضامین اعتراضی موضوعات اجتمای استفاده می کند، البته در برخی موارد اشعار عرفانی و رمانتیک با مضموم شکست عشقی نیز در آن شنیده می شود و این مضامین در آن دوره طرفدران زیادی داشت.

شهرت سبک امو نیز مانند بسیاری از دیگر سبک های موسیقیایی با کمک چهره های مختلفی رشد کرده اند. ستاره هایی که در آن زمان ابتدا با موسیقی شان بر ذهن جوانان تاثیرگذاشته و سپس با استایل های نوظهور شان باعث ترندشدن سبک امو شدند.

گروه های موسیقی رایت آف اسپرینگ، امبریس، جیمی ایت و ای اف آی از مطرح ترین گروه هایی بودند که تاثیر زیادی در شهرت استایل امو داشتند.

استایل امو

اصطلاح امو برگرفته از کلمه emotion به معنای هیجان بوده که اولین بار توسط یک روزنامه نگار برای ستارگان موسیقی این سبک استفاده شد. امو رفته رفته از سبک لباس پوشیدن کمی فراتر رفت و تبدیل به یک سبک زندگیو نوع تفکر شد به طوری که در جوامع  غربی و شرقی این افراد دارای ویژگی های رفتاری و اخلاقی خاصی نظیر، انزوا و خجالت بودند. افرادی علاقه مند به سبک امو بسیار درونگرا بوده و از زودرنجی روحی و عاطفی رنج می بردند.

همچنان عمده طرفداران این سبک را همانند سبک راک و پانک، جوانان زیر ۲۰ تشکیل می داد و همین جوانان زمانی که پا به سنین بالاتر می گذاشتند، از این نوع رفتار و لباس پوشیدن خودداری می کردند.

چگونه به سبک امو لباس بپوشیم؟

جدای از این موضوع که آیا سبک امو ، سبک مناسبی باشد و یا خیر، چنانچه به این سبک علاقه مند هستید، در ادامه شما را با قواعت ست کردن استایل در این سبک آشنا خواهیم کرد.

انتخاب شلوار برای استایل امو :

در سبک لباس پوشیدن امو استفاده از شلوارهای جین چسب با رنگ های ذغالی و مشکی رایج بوده و در بین دختران نیز استفاده از لگ های ورزشی و جوراب های شلواری محبوب است.

لباس های امو

طرفدران امو معمولا لباس های تک رنگ و بیشتر مشکی را می پوشند اما لباس هاس راه راه مشکی و سفید نیز در کمنار شلوار و کاپشن های چرمی مشکی ست می کنند. به طور کی استایل امو ، شباهت زیادی با راک داشته و غیر از یکی دو مورد بسیار جزئی، از تفاوت های چندانی برخوردار نمی باشد.

تی شرت های رنگ تیره و ترجیحا مشکی رنگ با چاپ های گرافیکی عکس ستاره های موسیقی از آیتم های اصلی امو به حساب آمده و فصول سرد سال نیز، همین سبک از تیشرت ها را با یک لباس آستین بلند، سوییشرت و کت های چرمی ست می کنند.

آیتم های پاییزی یا زمستانی امو

همانطور که اشاره کردیم، در فصول سرد سال، امو به استایل های قبلی شان، یک سوییشرت کلاه دار را با کت های چرمی ست می کنند و استایلی چند لایه را تشکیل می دهند.

آرایش و مدل مو اموها

در استایل امو ، تفاوتی برای استفاده از آرایش صورت در میان پسران و دختران وجود ندارد و به نوعی تفاوت جنسیتی قائل نمی شوند، به طوریکه صورت بور و رنگ پریده به همراه دور چشمان سیاه و استفاده از رنگ موهای نئونی و جیغ به همراه لنزهای رنگی چشم با رنگ های عجیب از شاخص هایی است که هم پسران و هم دختران از آن استفاده می کنند.

در این بین دختران، از رنگ لاک مشکی نیز استفاده می کنند.

اکسسوری های استایل امو 

استایل امو نیز مانند استایل راک و پانک، استفاده از اکسسوری ها به عنوان قاعده ای مهم شناخته می شود. برای داشتن یک استایل امو حرفه ای، نیاز هست تا از اکسسوری های رنگی با جنس چرمی یا فلزی استفاده کنید.دستبند های چرمی فلزی گل میخدار، گردنبند های میخی و گوشواره های فانتزی گلدار از نمونه اکسسوری های امو می باشد.

امو ها به اسکیت علاقه زیادی داشته و همراه داشتن آن نیز می تواند به استایل خیابانی تان هویت امویی  ببخشید. برای حرفه ای تر به نظر رسیدن استایل تان، نیاز دارید تا از یک کوله پشتی با بند های بلند نیز استفاده کنید.

 

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.


مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *