مجله سبک زندگی, مجله مارسین, مجله هنر

انتخاب ساعت دیواری متناسب با فضای خانه

انواع ساعت های دیواری متناسب با فضای خانه

انواع ساعت های دیواری متناسب با سلیقه شما

ساعت دیواری یکی از وسایل ضروری هر خانه است که می تواند ظرافت و جذابیت را به هر فضای زندگی در خانه بیافزاید و نیز زیبایی خاصی به دکوراسیون ببخشد. پیدا کردن یک ساعت دیواری که کاملاً با فضای داخلی مطابقت داشته باشد ، ممکن است دشوار باشد.

از طرح‌های معاصر گرفته تا طرح‌های قدیمی ، انواع ساعت دیواری زیادی وجود دارد که شما عاشق آن‌ها خواهید شد. با مارسین همراه باشید تا به معرفی انواع ساعت دیواری که می توانند خانه شما را زیباتر جلوه دهند بپردازیم.

ساعت دیواری خاتم کاری

ساعت های دیواری خاتم با صفحه میناکاری و صفحه های قلمزنی در طرح ها ، نقش ها و مدل های متنوع و در سطوح قیمتی مختلف با توجه به نیاز شما ارائه می گردد. ساعت های دیواری خاتم کاری و منبت کاری معمولا کاربرد های مختلف دارند و قابلیت استفاده در منازل ، ادارات ، دفاتر کار ، فروشگاه ها و … دارند.

خاتم کاری از هنر های اصیل ایرانی است، استفاده از محصولات خاتم کاری در فضای منزل ، نمایی از هنر ایرانی را در منزل شما  به نمایش می گذارد و فضای آن را بسیار زیبا تر می کند.

همچنین میتوانید برای دکوراسیون فضای خود، از تابلو های دکوراتیو ورق طلا که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند نیز استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم  مقاله مربوط به تابلو دکوراتیو ورق طلا را در مارسین مطالعه کنید.

و یا برای خرید صنایع دستی خاتم کاری در انواع دیگر برو روی لینک کلیک کنید.

ساعت دیواری بزرگ

طرح‌های بزرگ،  قطعه‌ای کاملا کاربردی هستند که فضای وسیعی را روی دیوار شما اشغال می‌کنند و در عین حال به شما امکان می‌دهند زمان را بگویید. ساعت‌های دیواری بزرگ معمولا مینیمالیستی و ساده  هستند.

نکته کلیدی در خرید هر ساعتی این است که جایی را در خانه خود پیدا کنید که به راحتی در آن مکان قرار بگیرد. توجه داشته باشید که از اضافه کردن وسایل اضافی به دیوار در اطراف ساعت جلوگیری کنید.

ساعت دیواری با سایز بزرگ
ساعت دیواری بزرگ

ساعت دیواری چوبی

اگر احساس طراحی کلاسیک را دوست دارید اما چیزی منحصر به فرد می خواهید، ساعت های دیواری چوبی انتخاب مناسبی برای شما هستند. چوب به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ماده انتخابی برای بسیاری از طراحان داخلی است و استفاده از آن در ساعت می تواند خیره کننده باشد.

استفده از مواد چوبی که با تزیینات یک صفحه ساعت سنتی ترکیب شده است، منحصر به فرد به نظر می رسد. یک سبک چوبی قطعاً می‌تواند در هر خانه‌ای نقشی اساسی داشته باشد.

ساعت دیواری چوبی

راهکار های زیادی برای دکوراسیون و طراحی دیوارها وجود دارد. مطالعه مقاله مربوط به ایده هایی برای دکوراسیون دیوارها میتواند به طراحی داخلی فضای مورد نظر شما کمک بسیاری کند.

ساعت دیواری مدرن

اگر ساعت‌های کلاسیک و دیگر سبک‌های سنتی  را نمیپسندید و یا از نظرتان خسته‌کننده به نظر می آید، میتوانید یک سبک مدرن را انتخاب کنید. ساعت های مدرن اغلب در رنگ های متنوع و نیز با استفاده از مواد قابل توجهی مانند فلزات ، نقره های براق و … وجود دارند.

طرح‌های مدرن نیز به سمت مینیمال‌گرایانه‌تر تمایل دارند، زیرا اغلب اعداد ندارند و گاهی اوقات حتی بریدگی‌هایی برای نشان دادن ساعت و دقیقه ندارند، اما مطمئناً به اندازه کافی چشمگیر هستند تا چشم افراد را به خود خیره کنند.

از یک ساعت دیواری فلزی مدرن استفاده کنید و با زمان همگام باشید. با یک ساعت دیواری متالیک می توانید هر فضایی را فوراً شیک تر جلوه دهید. مثلا این ساعت دیواری دایره ای شکل با ساختار فلزی خود بسیار زیبا به نظر می رسد.

اعداد رومی طلایی ظاهری کلاسیک به آن اضافه می‌کنند در حالی که حلقه فلزی مشکی متصل شده آن را شیک نشان می‌دهد.

ساعت های دیواری مدرن
ساعت دیواری فلزی
ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری بی صدا

ساعت های دیواری در اشکال و اندازه های مختلف هستند و برخی حتی بی صدا هستند. ساعت‌های دیواری بی‌صدا ، همانطور که از نامشان پیداست، طوری طراحی شده‌اند که عملاً هیچ صدایی تولید نمی‌کنند. این بدان معناست که تیک تاک زدن مداوم برای برخی بیشتر دیوانه کننده است تا آرامش بخش.

اگر نمی توانید تیک تاک یک ساعت استاندارد را تحمل کنید، مدل های بی صدا انتخابی عالی برای شما هستند که معمولا به سبک کلاسیک هستند اما می‌توانید ساعت‌های بی‌صدا را با ظاهر های متفاوت دیگر نیز پیدا کنید.

SilentWallClock
ساعت دیواری بی صدا

سبک و ترجیح شخصی شما هرچه که باشد، مطمئناً ساعت های دیواری را پیدا خواهید کرد که با نیازهای شما مطابقت داشته باشند، زیرا قطعاً در بسیاری از خانه های مدرن به یک مرکز اصلی تبدیل شده اند.

با مارسین همراه باشید و خرید صنایع دستی اصفهان را در اینجا تجربه کنید.

مارسین – فروشگاه صنایع دستی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *