مجله استایل, مجله مارسین

انواع مدل لباس خانگی زمستانه زنانه و مردانه 2021

اهمیت خرید لباس خانگی و راحتی

تفاوتی ندارد که در چه فصلی قرار دارید، همیشه یک لباس جدید راحتی، مرتب و تمیز، احساس خوشایندی را القا می‌کند. در گذشته بیشتر خانم‌ها و آقایان، قدیمی و کهنه‌ترین لباس خود را به لباس خانگی اختصاص می‌دادند. 

اما به مرور زمان بسیاری از روانشناسان بر اساس تجربیات خود بر این باورند که لباس احساس آرامش، اعتمادبه‌نفس و خود دوستی را القا می‌کند.

البته منظور از خود دوستی، به معنای خودخواهی یا خودپسندی نیست. شما زمانی دوست داشتنی و در صلح با دیگران و زندگی خواهید بود که خودتان را دوست داشته باشید و در صلح با خودتان قرار بگیرید.

لباس راحتی زنانه و مردانه جدید و تمیز، اهمیت زیادی در این مسیر دارد. در واقع هنگامی که لباس به شما احساس اعتماد‌به‌نفس و راحتی را القا کند، به صورت ناخودآگاه احساس رضایت از خود و آرامش را دریافت می‌کنید.

از این جهت توصیه می‌کنیم اگر در این چند ماه اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتید، با شروع فصل پاییز نظمی به کمد لباس دهید (بسیاری بر این باورند که نظم محیط اطراف باعث نظم و آرامش ذهن نیز می‌شود)، لباس‌های قدیمی و کهنه را دور بیندازید، لباس‌های تابستانه را جدا کنید، لباس‌های زمستانه را بشویید، خرید لباس خانگی زمستانه را در اولویت قرار دهید و نهایت شاهد تغییر و حضور آرامش در زندگی خود باشید.

لابد با خودتان تصور می‌کنید که چگونه با تمیز کردن کمد لباس و خرید لباس راحتی زمستانه مردانه یا زنانه احساس آرامش را تجربه می‌کنم؟ برای دستیابی به احساس آرامش باید چندین قدم بیرونی و درونی در زندگی بردارید. در واقع این کارها اگرچه به نظر ناچیز می‌رسند، اما به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تغییر روند زندگی و افزایش آرامش درونی تأثیر بسزایی دارند.

لباس خانگی زمستانه ضروری در کمد لباس

ما شما را تشویق به پر کردن کمد لباس و خرید لباس زمستانه گران قیمت نمی‌کنیم. در واقع یک کمد لباس پاییزه و زمستانه شامل چند لباس ضروری است که برای این دو فصل سرد کافی هستند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، خالی کردن کمد از لباس تابستانه، لباس کهنه و لباس‌هایی که دیگر به تن نمی‌کنید، است.

این لباس‌ها نه تنها کمد لباس را شلوغ می‌کنند، بلکه به مرور زمان و به صورت غیرمستقیم در ذهن نیز تأثیر دارند و ذهن انسان را آشفته می‌سازند. از این جهت لباس‌های تابستانه را داخل یک باکس لباس قرار دهید، لباس‌های کهنه را دستمال گردگیری کنید و لباس‌ جدید و نو را که به تن نمی‌کنید، اهدا نمایید.

این گونه آرامش بیشتری احساس می‌کنید و جایگاه لباس زمستانه خانگی را در کمدتان باز می‌کنید.

۱٫ پلیور زنانه

معمولاً مدل پلیور زنانه خانگی، با مدل پلیور مجلسی زنانه متفاوت است. این مدل پلیور اسپرت زنانه که در سال‌های اخیر مورد استقبال بیشتر استایلیست‌ها و طراحان مد قرار گرفت، سایز نسبتاً بزرگی دارد. به بیان دیگر، این مدل پلیور اسپرت دخترانه، اورسایز است تا در آن احساس راحت‌تری را تجربه کنید.

رنگ این پلیور زنانه خانگی بر خلاف پلیور مجلسی، روشن و شاد است تا انرژی بیشتری به شما ببخشد.

برای مثال اگر می‌خواهید خرید لباس زمستانه خانگی دخترانه را تجربه کنید، انتخاب رنگ‌هایی همچون آجری، زرد، سبز و بنفش بهتری انتخاب است. ناگفته نماند که رنگ آجری یکی از رنگ‌های پرطرفدار پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خواهد بود.

خرید پلیور طرح‌دار زنانه نیز انتخاب جذابی خواهد بود. پلیور فانتزی دخترانه با طرح کارتونی، خال‌خالی، راه‌راه یا طرح‌های دیگر نیز در روحیه و انرژی شما به صورت غیرمستقیم تأثیر خواهد داشت. در واقع طرح لباس‌ زمستانه، باعث ایجاد تنوع بیشتر در کمد لباس می‌شود و حالت یکنواخت مدل لباس خانگی دخترانه را تغییر می‌دهد.

٫ تیشرت آستین بلند مردانه

در فصل پاییز و زمستان از خریدتیشرت آستین بلند مردانه برای لباس خانگی و راحتی تردید نکنید. این مدل لباس جنس ظریفی دارد، از شما در برابر سرما محافظت می‌کند و در عین حال باعث گرمای شدید یا احساس خفگی نمی‌شود.

توصیه می‌کنیم اگر نمی‌خواهید خرید تیشرت آستین بلند مردانه را برای پاییز و زمستان امسال تجربه کنید، به جای انتخاب رنگ طوسی، سفید یا مشکی، سراغ رنگ‌های جدیدی همچون شتری، کاراملی و نارنجی بروید. در واقع تغییر ذائقه در خرید لباس مردانه و انتخاب متفاوت رنگ لباس، در افزایش انرژی شما نیز تأثیر دارد.

ناگفته نماند یکی از دلایل بروز افسردگی بی‌دلیل پاییز، انتخاب اشتباه رنگ لباس‌های پاییزه و زمستانه است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برخلاف فصل بهار و تابستان، سراغ لباس‌هایی با رنگ‌های تیره، به‌خصوص مشکی بروند، در صورتی که این رنگ‌ها باعث تشدید احساس افسردگی می‌شود.

۳٫ شلوار راحتی زنانه

اگرچه مدل لباس خانگی زمستانه مردانه و زنانه در فصل‌های سرد از تنوع زیادی برخوردار است، اما فصل خرید شلوارک زنانه به پایان رسیده و این لباس راحت، جای خود را به شلوار راحتی زنانه داده است.

اما امید خود را از دست ندهید! در ادامه مقاله ویژگی شلوار راحتی زنانه را به شما توضیح می‌دهیم تا شلوار خانگی نیز همچون شلوارک زنانه احساس راحتی را القا کند. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، سایز شلوار راحتی زنانه است.

در واقع سایز شلوار خانگی نباید آن‌قدر تنگ باشد که مانع تحرکتان شود و در نتیجه خستگی را به شما القا کند و نه باید آن‌قدر گشاد و آزاد باشد که به اصطلاح بین دست و پایتان گیر کند.

از این جهت توصیه می‌کنیم حتی اگر خرید آنلاین شلوار راحتی زنانه را در نظر دارید، حتماً به سایز شلوار دقت کنید.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین لباس، جدول سایز در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا به راحتی و با اندازه‌گیری دقیق، سایز شلوار خود را تهیه کنید. در نتیجه با اطمینان بیشتر خرید اینترنتی شلوار راحتی زنانه را تجربه می‌کنید و نیازی به تعویض یا مرجوع نخواهید داشت.

دومین نکته‌ای که باید در خرید شلوار راحتی زنانه به آن توجه نمایید، بافت و جنس شلوار است. این مسئله به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد. برخی از خانم‌ها جنس شلوار راحتی نخی زنانه را در چهار فصل سال ترجیح می‌دهند، چرا که راحت و سبک است. در مقابل برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که شلوار راحتی پشمی به پا کنند. اگرچه این مدل شلوار زنانه وزن سنگین‌تری دارد، اما احساس گرمای بیشتری القا می‌کند.

۴٫ ژاکت مردانه

خرید ژاکت مردانه خانگی را به آقایانی توصیه می‌کنیم که در خانه و در فصل‌های پاییز و زمستان، پوشیدن تیشرت نخی مردانه را به لباس‌های دیگر ترجیح می‌دهند. از این جهت ژاکت مردانه انتخاب مناسبی است که در کنار راحتی، احساس گرمای دل ‌چسبی را به شما ببخشد.

بهترین نوع ژاکت بافت مردانه به عنوان لباس خانگی، ژاکت دکمه‌دار است که به سادگی از تن خارج می‌شود. همچنین رنگ زرشکی، آبی نفتی، سبز یشمی و خردلی نیز انتخاب مناسبی برای خرید ژاکت مردانه خانگی است، چرا که این رنگ‌ها انرژی بخش نیز هستند.

اما در صورتی که به لباس‌های بافت و پشمی علاقه ندارید و ترجیح می‌دهید لباس‌هایی با بافت نرم‌تر به تن کنید، خرید سویشرت یا هودی مردانه را به شما توصیه می‌کنیم، چرا که مدل سویشرت مردانه خانگی بسیار متنوع است.

شما می‌توانی خرید سویشرت مردانه طرح‌دار و رنگی را در اولویت خود قرار دهید. همچنین در صورتی که طرفدار یک تیم ورزشی هستید، توصیه می‌کنیم خرید هودی مردانه با رنگ و طرح باشگاه ورزشی یا فوتبال مورد علاقه خود را تهیه نمایید که این طرح نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است.

۵٫ جوراب زنانه

یکی از یاران باوفای فصل پاییز و زمستان که مهمان گرم کمد لباس زمستانی می‌باشد، جوراب زنانه است.

برخلاف سال‌های گذشته، جوراب زنانه فانتزی، طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی دربر دارد. در واقع یک کمد لباس زمستانی همراه با یک یا دو جفت جوراب زنانه کامل می‌شود.

در صورتی که در گذشته جوراب مشکی یا طوسی ساده تهیه می‌کردید، توصیه می‌کنیم امسال خرید جوراب فانتزی دخترانه را در اولویت خود قرار دهید تا شاهد تغییر روحیه و بهبود احساس خوشایندتان باشید.

خرید جوراب گرم زنانه

جوراب فانتزی زنانه در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون به فروش می‌رسد. در واقع هر طرح و مدل جوراب فانتزی زنانه و مردانه، همچون طرح روی تیشرت است.

به بیان دیگر هر طرح و مدلی که برای جورابتان در ذهن داشته باشید را می‌توانید به سادگی تهیه کنید.

اگر همچنان نمی‌توانید جوراب فانتزی زنانه در مهمانی‌ها به پا کنید، اکنون در آغاز فصل پاییز و سرما، فرصت مناسبی است که خرید جوراب رنگی زنانه را تجربه کنید و تفاوت چشمگیری را در مدل لباس خانگی دخترانه ایجاد کنید.

۶٫ شلوار گرمکن مردانه

بهترین انتخاب برای خرید لباس زمستانی خانگی مردانه، شلوار گرمکن است.

اگرچه شلوار گرمکن مردانه ظاهری جدید ندارد، اما همچنان طرفدار دارد و گرمای متناسبی را نیز القا می‌کند. این مدل شلوار راحتی مردانه، بافت ضخیم‌تری دارد که مانع عبور سرما می‌شود، در نتیجه پایتان همیشه در شلوار گرمکن مردانه گرم خواهد ماند.

البته شلوار کشی مردانه یا شلوار اسلش نیز انتخاب مناسبی برای این فصل خواهند بود.

اما اگر به دنبال لباس راحتی مردانه برای خانه هستید، شلوار گرمکن یا ست گرمکن ورزشی مردانه انتخاب مناسبی برای کمد لباس امسال زمستان است.


مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *