مجله استایل, مجله مارسین

بهترین رنگ لباس برای انواع پوست

ممکن است این سوال که پوستتان چه رنگی است و چه رنگ لباس یا آرایش یا رنگ مویی به شما می آید، همیشه ذهنتان را درگیر کرده باشه. این یک  مساله ی خیلی مهم در خوش استایل بودن و شیک پوش بودن محسوب میشود و تاثیر خیلی زیادی در ظاهر افراد دارد.چه بسیار انسان هایی که هزینه و توان زیادی برای لباس های خود صرف می کنند، اما در کمال تاسف، نه تنها زیباتر و پسندیده تر نمی شوند، بلکه شاید رنگ لباسشان به رنگ پوست و یا سایز اندامشان نیاید. این مساله که چه رنگ لباسی به چه رنگ پوستی می آید فقط مختص خانم ها نیست و باید آقایان هم از این مساله اطلاع داشته باشند.

البته ذکر این نکته ضروری است که همیشه نمی توان از رنگ ها و مدل هایی استفاده کرد که طبق قوانین رنگ ها به شما بیاید، گاهی تنوع هم لازم است، پیشنهاد ما این است که این قوانین را برای مهمانی ها و مراسم های خاص به کار ببرید

 

بهترین رنگ لباس برای انواع پوست | چه رنگ لباسی به پوست شما میاد؟

برای انتخاب رنگ لباس باید اصولی را در نظر گرفت و بر اساس رنگ پوست یک لباس مناسب انتخاب کرد . اگر نمی دانید چه رنگ هایی مناسب پوست شماست این بخش از مقاله را بخوانید تا بدانید پوست شما گرم است یا سرد و چه رنگ لباسی برازنده شماست.آیا رنگ پوست خود را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید کدام رنگ‌ها زیبایی شما را دوچندان می‌کنند؟آیا رنگ‌ پوست بر انتخاب رنگ لباس تاثیر دارد؟!

 

انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست

هر فردی رنگ پوستی متفاوت دارد  از روشن و گندمی گرفته تا تیره و…بعضی از رنگ‌ها هستند که نسبت به رنگ‌های دیگر بیشتر به ما می‌آیند و هنگامی که آنها را می‌پوشیم زیباتر و شیک تر به نظر می آییم.
خیلی‌ها از پوشیدن لباس‌های رنگی صرف ‌نظر کرده و دو رنگ سیاه و سفید را ترجیح می دهند.

چه رنگ لباسی به پوست شما میاد؟

بعضی به این دلیل که فکر می‌کنند لباس‌های رنگی به آنها نمی‌آید یا به اشتباه فکر می‌کنند مشکی به آن‌ها بیش‌تر می‌آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ‌های شاد را از دست می‌دهند و به رنگ‌های تیره محدود می‌شوند.حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس‌های رنگی بیش‌تر نشان داده می‌شود. بنابراین بهتر است که به جای محدود کردن خودتان به چند رنگ، به دنبال رنگ هایی باشید که به شما می‌آیند.

چگونه رنگ پوستتان را تشخیص دهید؟

برای تشخیص رنگ پوست خود ابتدا پوست صورت تان را با صابون بشویید زیرا برای تشخیص رنگ پوست باید پوست شما رنگی طبیعی داشته باشد و کاملا تمیز باشد.
به طور کلی رنگ پوست را میشود به سه دسته تقسیم کرد:

  1. پوست های روشن یا سرد
  2. پوست خنثی
  3. پوست گرم
    اگر جزء افرادی هستید که در زیر نور آفتاب رنگ پوست شما برنزه می شود، دارای پوست گرم و اگر پوستتان زیر آفتاب قرمز شده پوست شما سرد است. پوست های خنثی نیز در هر یک از این دو گروه جای دارند.

۱.رنگ های مناسب برای تن پوست های گرم

افرادی که پوست تیره ای دارند، معمولا رنگ چشم ها و موهای آنها هم تیره است، پس رنگ های تند و تیره مانند قرمز تیره، قهوه ای تیره، آبی تیره و یا فیروزه ای به آنها نمی آید، در عوض رنگ های سفید، آبی روشن و طوسی برای آنها فوق العاده است. پیراهن های سفید و صورتی برای لباس های مهمانی به کسانی که پوست تیره ای دارند، توصیه می شود، نشان به این نشان که مانکن هایی که به عنوان مدل برای لباس عروس انتخاب می شوند، اکثرا پوست تیره ای دارند!

۲.رنگ های مناسب برای تن پوست های سرد

اگر پوست شما سرد است ،بهترین رنگ لباس برای شما آبی روشن، زمردی و بنفش تیره است . از دیگر رنگ لباس هایی که به رنگ پوست شما می آید رنگ هایی مانند اسطوخودوس، آبی یخی و صورتی است . در صورت تمایل ،شما می توانید از رنگ های دیگری مانند یاقوتی، قرمز روشن یا زرد کم رنگ نیز استفاده نمایید.افراد دارای رنگ پوست سرد اگر به رنگ های خنثی علاقه مند هستند می توانند رنگ خاکستری، سفید و سورمه ای را برای لباس هایشان انتخاب نمایند . اما به هیچ وجه انتخاب لباس هایی به رنگ های نارنجی، گوجه ای و زرد پر رنگ برای شما مناسب نیست.

۳.رنگ های مناسب برای تن پوست های خنثی

از آنجا که شما تن پوست خنثی ای دارید، هر رنگ لباسی به شما می آید اما بهتر است که به دنبال رنگ های تیره و پخته تر به جای رنگ های روشن تر باشید.رنگ هایی مانند صورتی چرک، سبز یشمی، زرد و آبی پخته و رنگ های خنثی ای مانند کرم، نسکافه ای، خاکستری و سیاه می توانند از رنگ های متناسب با پوست صورت شما باشند. رنگ های جیغی مانند آبی کاربنی یا بنفش فسفری رنگ خنثی پوست شما را تشدید می کنند، به همین خاطر از پوشیدن آنها خودداری کنید اما در عوض از پوشیدن لباسی به رنگ قرمز روشن درنگ نکنید، مطمئنا بر تن شما به زیبایی خواهد درخشید.

مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *