مجله استایل, مجله مارسین

به چه تیپ هایی استایل خیابانی یا استریت استایل می گویند؟

استایل خیابانی یا استریت استایل

به چه تیپ هایی استایل خیابانی یا استریت استایل می گویند؟

استایل خیابانی چیست؟

اگر جزو افراد اهل مد و فشن باشید حتما استریت استایل یا استایل خیابانی به گوشتان خورده است اما شاید معنی آن را ندانید, اگر میخواهید بدانید استایل خیابانی یا مد خیابانی چیست و به چه تیپ هایی استایل خیابانی یا استریت استایل می گویند؟ این مطلب را از دست ندهید.

استایل خیابانی

امروزه استایل خیابانی جایگاه ویژه ای در دنیای مد دارد و افراد با مدل لباس های متفاوت بر اساس سلیقه شخصی استایل خاصی برای خود میسازند.

استایل خیابانی چگونه است؟

استایل خیابانی را میتوان یک نوع خاص از استایل نامید که از فرهنگ فشن بریتانیا سرچشمه گرفته است. استایل خیابانی به تنهایی یک سبک وسیع است که با فشن رایج و معمول شباهت و تفاوت هایی دارد. فشن خیابانی معمولا بر پایه فردگرایی شکل می گیرد و چندان به ترندهای رایج هر دوره وابسته نیست.

خیلی از افراد استایل خود را با الهام گرفتن از استریت استایل ها میسازند و بهتر است بدانید استایل خیابانی ثابت نمیماند و به سرعت در حال تغییر است. اولین بار استایل خیابانی در لندن دیده شد و امروزه مهمترین نقاط جهان که به استایل خیابانی میپردازند را میتوان میلان, ژاپن, لندن, پاریس و نیویورک را نام برد.

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.


مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *