مجله استایل, مجله مارسین

به کجای بدن عطر بزنیم ؟

نقاطی برای عطر زدن

همه ما می خواهیم عطر ما برایماk بیانیه ای بسازد تا بتوانیم با بویی خوش، شخصیت  خود را افزایش دهیم. اسپری کردن عطر بر روی نقاط خاصی از بدن میتواند ماندگاری عطر را در طول روز افزایش دهد و قطعاً عطر زدن به قسمت های مختلف بدن تفاوت هایی را ایجاد می کند. نقاط نبض  از جمله پشت گوش، گردن و مچ دست از  بهترین مکان ها برای اسپری کردن عطر در نظر گرفته می شوند.

مهم نیست از چه نوع عطری استفاده میکنید، رعایت این نکات خاص در مورد محل اسپری کردن عطر، از نقاط نبض گرفته تا مو های شما، میتواند رایحه ای ماندگار را بای شما به همراه آورد. با مارسین همراه باشید تا در ادامه به بررسی این نکات بپردازیم.

نقاط نبض

پاشیدن عطر روی نقاط نبض شما باعث ماندگاری بیشتر آن می شود. نقاط نبض  به انتشار عطر در هوا کمک می کند . پشت گوش ، گردن ، مچ دست ، قسمت داخلی آرنج  و پشت زانو پنج قسمت ازگرم ترین نقاط بدن شما هستند. برای استفاده صحیح از عطر ، آن را در فاصله 7 تا 15 سانتیمتری نگه دارید و از اسپری زیاد خودداری کنید. زیرا معمولا دو الی چهار اسپری کافی است.

پشت گوش

یک اسپری مستقیم روی نقطه نبض پشت گوش باعث میشود تا عطر شما در تمام طول روز در اطراف صورت تازگی داشته باشد. اگر قسمت بالای گوش شما کمی چرب است، کمی عطر نیز در آنجا اسپری کنید. روغن به ماندگاری عطر کمک می کند و بوی خوش را برای ساعت ها در سر شما نگه می دارد.

پایه گلو و گردن

از نقاط بسیار عالی برای اسپری کردن عطر، پایه گلو و گردن شما میباشد و مکانی عالی برای اطمینان از این است که عطر شما در تمام طول روز به زیبایی روی صورت شما می افزاید. عطر خود را در حفره قسمت پایین گردن خود اسپری کنید تا آن را در نقطه نبض به دام بیندازد و بوی ملایم را حفظ کنید.

پشت زانوها

استفاده از این روش ممکن است دشوار باشد، اما اگر پاهای شما در معرض دید قرار گیرد، نتیجه خواهد داد. پشت زانوها نقاط نبض وجود دارد، بنابراین در روزهایی که از این مدل لباس ها استفاده می کنید این کار به شما کمک می کند تا عطر شما در قسمت پایینی شما بچرخد. برای ماندگاری بیشتر عطر، آن را بلافاصله پس از دوش گرفتن و لوسیون زدن به پاهای خود اسپری کنید.

مچ دست

مچ دست شما شاید محبوب ترین مکان برای عطر زدن باشد. به سادگی یک اسپری مستقیم به هر دو مچ دست بزنید (از مالیدن عطر بر روی پوست خودداری کنید چرا که باعث می شود مولکول های عطر از بین بروند ! ) و بگذارید عطر خشک شود تا بتوانید یک عطر ماندگار را در طول روز به همراه داشته باشید.

قسمت داخلی آرنج

در روزهای گرمتر که دست های شما در معرض دید هستند، این مکان عالی برای اطمینان از ماندگاری عطر شما است. به سادگی عطر را در قسمت داخلی آرنج خود اسپری کنید. اما مراقب باشید تا زمانی که عطر خشک نشده است دست خود را خم نکنید تا از شکستن رایحه جلوگیری شود.

نقاط کمتر تعریف شده برای عطر زدن

برای اینکه یک لحظه عطر خود را درخشان کنید و همچنین ماندگاری آن را  افزایش دهید ، به یک منطقه غیر متعارف بدن خود عطر بزنید.

موها

اسپری کردن عطر روی موهای شما اغلب نقطه ای است که نادیده گرفته می شود اما می تواند ماندگاری رایحه اصلی را تضمین کن. با این حال، مراقب محتوای الکل عطر مورد علاقه خود باشید. عطر زیاد می تواند باعث آسیب و خشک شدن موهایتان شود.

اگر مستعد خشکی مو هستید، عطر مورد علاقه خود را روی برس مو یا شانه خود اسپری کنید تا جلوه ای مشابه داشته باشد. اگر می خواهید مستقیماً روی موهای خود اسپری کنید ، از عطرهای حاوی الکل و اتیل بالا، از جمله بسیاری از ادو پرفیوم ها خودداری کنید.

روی قفسه سینه

اگر لباس شما قفسه سینه شما را آشکار می کند، با اسپری کردن یک قطره کوچک از عطر مورد علاقه خود از پوست در معرض دید استفاده کنید. این دوام مانند اسپری مناسب روی مچ دست شما نیست، اما همچنان رایحه ای ظریف و جذاب به شما می بخشد.

نقاطی از بدن  که باید از عطر زدن بر روی آنها خودداری کنید

مکان هایی وجود دارد که اسپری کردن عطر در آن نواحی واقعاً مضر است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید کجا باید از اسپری عطر به طور کلی اجتناب کنید، زیرا می تواند بیشتر ازآن که فایده داشته باشد ، کاملا مضر باشد.

نزدیک چشم

برای جلوگیری از سوزش، از اسپری کردن عطر در نزدیکی چشم خود خودداری کنید. عطرهای حاوی الکل و اتیل می توانند هنگام تماس با مناطق بسیار حساس آسیب جدی وارد کنند.

 زیر بغل 

اگرچه می خواهید عطر را روی نواحی با گرمای زیاد اسپری کنید، اما باید در مورد  عطر در زیر بغل خود تجدید نظر کنید. ترکیب غدد عرق با عطرهای حاوی الکل بالا می تواند باعث تحریک جدی شود و با خارش و سوزش زیادی همراه بشد.

اطراف اندام تناسلی

دفعه بعد که عطر خود را استفاده می کنید، از مناطق خصوصی خودداری کنید. چون می تواند منجر به سوزش و خارش  هایی شود که قطعاً نمی خواهید آن تجربه کنید.

 

مهم نیست که از چه عطر یا ادکلنی استفاده میکنید ،  مطمئن شوید که قبل از انقضای آن حداکثر استفاده را از آن می برید. اکنون که همه چیز را در مورد محل اسپری کردن عطر می دانید ، عطرهای مورد علاقه شما ساعت ها در کنار شما خواهند ماند.

همچنین میتوانید مقاله مربوط به نحوه صحیح عطر زدن جهت افزایش ماندگاری را در مارسین مطالعه کنید.

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

مارسین-فروشگاه صنایع دستی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *