مجله استایل, مجله سبک زندگی, مجله گردشگری, مجله مارسین, مجله هنر

جشن یلدای مجموعه مارسین

شب یلدا ، شب چله

“مجموعه مارسین”
امسال برای اولین بار یلدایی متفاوت را در اصفهان سیتی سنتر رقم زد, از همراهی همه عزیزان سپاس گذاریم.
“یلدا مبارک” 🍉❤️

جشن یلدای مجموعه مارسین امیدواری   شب یلدای زیبایی در کنار عزیزان تجربه کنید و یلدای سال آینده رو در جمع دوستان صمیمی با سفره های زیبای ایرانی و ظروف مینا و خاتم مارسین جشن بگیرین.برای خرید صنایع دستی در انواع مختلف می توانید با کلیک بر روی لینک وارد صفحه مربوط به آن شوید و کلیه محصولات را مشاهده نمایید. راستی مارسین با افتخار استایل لباس شخصی و همینطور طراحی محیطی اختصاصی هم داره. منتظر تماس شما هستیم.

هلدینگ هنری مارسین یکی از پروژه های زیر مجموعه شرکت تجلی سفیر لوتوس است که برای اولین بار هنرهای مختلف را با هم دیگر ترکیب کرده و دنیایی از هنر مد لباس صنایع دستی هنرهای تجسمی عکاسی. مجسمه سازی و به تازگی صنعت زیبایی و نمایش را به حیطه فعالیت خود افزوده است.
همچنین این مجموعه با سرمایه گذاری و همکاری با برندهای دیگر فعالیت خود را توسعه بخشیده.
بخش ویژه طراحی لباس و شخصی دوزی با شناسنامه برای شما از دیگر خدمات مارسین است.
با استفاده خدمات مارسین این امکان را دارید که در کنار خرید از محصولات متنوع از کلاسها و محتواهای آموزشی که به صورت آنلاین و حضوری ارائه میشود استفاده کنید.
مارسین به فعالیت در ایران اکتفا نکرده و در کشورهای حاشیه خلیج فارس در امر صادرات و برگذاری نمایشگاه فعالیت دارد.
همچنین سایت به دو زبان انگلیسی و عربی هم در حال فعالیت هست و مخاطبین کشورهای مختلف میتوانند خرید ایمن و راحت و آنلاین داشته و محصول خود را به راحتی دریافت نمایند.
مارسین با توجه به رسالت خویش و همچنین آگاهی از بازخوردهای مثبت و فزاینده ناشی از سرمایه گذاری در این صنعت و نقش آن در جذب سرمایه های داخلی و خارجی، توسعه فرهنگی، هنری، اجتماعی در ابعاد منطقه ای و بین المللی و نقش ارزنده آن در جهان در تلاش برای پیوند هرچه بیشتر هنر،فرهنگ و اقتصاد است که این امر توسعه و رشد سبک زندگی مردمان را در پی دارد.
در بخش مجله مارسین میتوانید روزانه به متفاوت ترین مقاله ها در زمینه های فوق به ۳ زبان دسترسی داشته باشید.
در بخش خبری مارسین میتوانید با بی نیاز شدن از پیگیری خبرهای هنری از منابع مختلف این بخش رو روزانه چک کنید و در بخش تلوزیون مارسین هم میتوانید آموزشها، محتواهای تصویری و مصاحبه ها را دنبال کنید.

 

مارسین-سایت فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *