مجله استایل, مجله مارسین

لباس هایی که باید توی کمدتان داشته باشید

لباس هایی که باید توی کمدتان داشته باشید

لباس هایی که باید توی کمدتان داشته باشید

چکیده این مطلب :

سایت مارسین در این مطلب راجع به لباس هایی که باید توی کمدتان داشته باشید صحبت می‌کند و اینکه چه نکاتی را راجع به این لباس ها باید رعایت کرد شما را راهنمایی می‌کند.چه بخواهید چه نخواهید لباس در روابط اجتماعی شما تأثیرگذار است ،بنابراین سعی کنید آگاهانه لباس بپوشید .

تاپ و شومیز سفید :
یک تاپ یا شومیز سفید جزو تیکه‌هایی است که باید توی کمدتان داشته باشید .این پیراهن رو میشه به راحتی با هر مدل شلوار یا دامنی ست کرد و ترکیب های رسمی و غیررسمی باهاش ساخت.شومیز سفید را می‌توانید با شلوار جین زنانه و یا دامن مدادی بپوشید و در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارید .

لباس به رنگ سفید :
از لباس به رنگ سفید زیاد استفاده کنید ،سفید سلیقه‌ای ناب و احساسی خالص را نشان می دهد ،به همین دلیل است که لباس عروس سفید است .بلوز سفید و تمیز همیشه ما را با طراوت نشان می دهد و تقریباً با همه چیز می آید ،می‌توانید آن را با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند بپوشید و یا با شلوار جین بپوشید .می‌توان گفت تیشرت سفید کاربردی ترین لباسی است که شما در اختیار دارید استایل ساده تابستانی با هر چیزی هماهنگ می شود و خوب به نظر می رسد .اگر لباس شما سفید است ،لباس‌زیری با رنگ پوست انتخاب کنید ،پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث می شود سالم و سرحال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیایید .

لباس یقه هفت :
لباس یقه هفت یکی از یقه هایی است که برای لباس های شب مناسب و زیباست .اگر گردنبند خاص و زیبایی دارید که می خواهید در مهمانی بدرخشد از این نوع یقه استفاده کنید .

دامن تنگ کوتاه:
دامن تنگ کوتاه تقریباً به هر نوع بدنی می آید و هم برای روز و هم برای شب مناسب است .این مدل دامن که به آن مدادی میگویند باید تنگ باشد ،ولی چسبان نباشد و قد آن تا بالای زانو باشد .
یک قانون در مورد اندازه دامن داریم که میگه ،دامن یا باید کوتاه باشد یا زیر زانو هیچ وقت و هیچ وقت نباید رو زانو تموم بشه…چون توجه همه جلب زانوها میشه و زانو قسمت جذابی نیست .

جین‌های فاق بلند:
جین‌های فاق بلند بسیار شگفت انگیز شکم و پهلو رو جمع می‌کند! اگر فرم بدنتون عالیه ولی شکم و پهلو دارید بهترین انتخاب براتون شلوار های فاق بلنده .

سعی کنید لباس های کمدتان حداقل چند مدل مانتو ، شلوار و پیراهن با رنگ های خنثی مثل سفید ،مشکی ،طوسی داشته باشید .

اگر لباس پشت باز می پوشید و دوست ندارید بدنتان زیاد در چشم باشد می توانید موهایتان را باز بگذارید اما بهتر است آن ها را فر کنید یا ببافید .

لباس خال خالی :
تنها یک لباس خال خالی تن کنید و بقیه لباس ها رو کاملا ساده بدون نقش و با همرنگ خال لباس پیشنهاد می‌کنم ست کنید.

 

لباس کمربند دار :
اگر می‌خواهید کمرتان باریک به نظر برسد لازم نیست لباسی بپوشید که نتوانید در آن نفس بکشید ،کافی است لباسی بپوشید که کمربند داشته باشد.یک کمربند مناسب می تواند باعث زیباترشدن هر لباس و مانتو یا کتی شود ،همچنین کمربند ،کمر شما را باریکتر نشان می دهد .

اگر شیک و جذاب بودن براتون اهمیت داره مقاله  (چگونه شیک و جذاب باشیم ) رو حتما مطالعه کنید .

شما نمی‌توانید تمام لباس هایی که طبق آخرین مد خریده اید برای همیشه و در همه مراسم ها بپوشید .
به جای خرج کردن پول خود برای لباس هایی که تاریخ انقضایشان با فصل جدید به سر می آید ،سعی کنید به دنبال الگو های کلاسیک و پرمایه ای باشید که در هر زمان زیبایی خاص خود را دارد .

مناسب ترین لباس برای خانم های مو بلوند رنگ های قرمز ،سفید ،مشکی و سرمه ای است با این رنگ ها زیبایی خود را دو چندان کنید .

لباس با رنگ مشکی و طلایی :
پوشیدن لباس با رنگ مشکی و طلایی حس اقتدار را به افراد می دهد ،ترکیب لباس مشکی و طلایی برای مجلس و مهمانی بسیار شیک ،زیبا و قدرتمند است .برای تکمیل این ترکیب رنگ سلطنتی بهتر است از آویز ها و دستبند هایی به رنگ طلایی براق استفاده کنید و تا جایی که ممکن است به زیبایی و تجمل آن بی افزایید .

لباس های گیپور :
لباس های گیپور می توانند تا سال ها مورد استفاده قرار بگیرند بدون اینکه از مد بیافتند ،رنگ هایی که بیشتر مناسب لباس هایی با این پارچه هستند عبارتند از : قرمز ،بژ ،خاکستری ،آبی کاربنی .اگر لباس گیپور سیاه را ترجیح می دهید میتوانید زیورآلات خود را از رنگ های بژ و یا طلایی انتخاب کنید .

لباس با خطوط افقی شما را چاق تر و با خطوط عمودی شما را لاغر تر جلوه می دهد .

اگر شانه هایی لاغر دارید از لباس هایی با بند نازک استفاده کنید تا خطای دید ایجاد بشه و شما رو پرتر جلوه بده و خوش استایل تر شوید .

در پایان

مجموعه مارسین در زمینه مد و استایل و همچنین خرید و فروش صنایع دستی و در کل مسائل مربوط به هنر فعالیت دارد و سعی دارد با دادن اطلاعات در این زمینه به مشتریان خود باعص افزایش آگاهی و اطلاعات در انها شود.


مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *