مجله استایل, مجله مارسین

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی


در کمال ناباوری، مدل لباس ماکسی بلند مجلسی قدمتی بیش از آنچه که فکر می‌کنید دارد! این لباس خوشفرم و زیبا، در سال ۱۹۶۰ توسط یک طراح لباس به دنیای مد معرفی شد.

اسکار دِلارِنتا، می‌خواست لباسی طراحی کند که مچ‌های دست و پا را به طور کامل بپوشاند و در عین حال به طوری زیبا باشد که همۀ مردم دنیا دوست داشته باشند تا آن را استفاده کنند؛ بنابراین، وی شروع به تحقیق و تفحص کرد و هشت سال بعد، یعنی در سال ۱۹۶۸ نیویورک تایمز از آنچه او طراحی کرده بود، تمجید کرد.

گفتنی است که پیش از این، در سال ۱۹۶۵، استفاده از این مدل لباس در سریال دکتر ژیواگو، اذهان عمومی را درمورد پیراهن ماکسی کنجکاو کرد.

میلیون‌ها دست از این لباس در سراسر جهان به فروش رفت و طراحان معروفی از جمله دیور و وای اس ال شروع به تولید مدل لباس ماکسی بلند مجلسی کردند. این لباس در حقیقت به یک مد همه‌گیر در دهۀ هفتاد میلادی تبدیل شد.

نکتۀ جالب درمورد این پیراهن محبوب زنانه این است که در طول زمان این مدل لباس ماکسی بلند مجلسی راه خود را به کمد لباس خانم‌ها باز کرده‌است.

از دلایل اصلی این اتفاق می‌توان به زیبایی و سادگی طرح‌های مدل لباس ماکسی بلند مجلسی اشاره کرد که تا به امروز هم کمتر دچار تغییر شده است؛ اما چرا این پیراهن‌های رنگارنگ می‌توانند بهترین انتخاب در هر موقعیتی باشند؟

دلیل نامگذاری لباس ماکسی

دلیل نامگذاری لباس ماکسی

در بهار سال ۱۹۶۶، این نوع لباس زنانه جزو کالکشن بهاره در مجلۀ وگ (Vogue) معرفی شد.

با این حال، یکی از اولین روزنامه‌هایی که برای نام‌گذاری این نوع لباس از لفظ «ماکسی» استفاده کرد، یکی از روزنامه‌های آمریکایی بود که در سال ۱۹۶۶، گزارشی از کالکشن پاریس منتشر کرد.

چرا مدل لباس ماکسی بلند مجلسی بهترین انتخاب است؟

چرا مدل لباس ماکسی بلند مجلسی بهترین انتخاب است؟

لباس‌های ماکسی با طرح‌های مختلف و رنگ‌های تیره و روشن، برای انواع مناسبت‌ها و میهمانی‌ها می‌توانند گزینۀ مناسب و ایده‌آل باشند. دلایل زیادی برای استفاده از این نوع از ییراهن‌های زنانه در جشن‌های مختلف یا حتی به عنوان لباس‌های خانه وجود دارد. برای مثال:

آن‌ها راحت و دوست داشتنی هستند

آن‌ها راحت و دوست داشتنی هستند

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی برخلاف بسیاری از لباس‎‌های شب، آنقدر راحت است که می‌توانید آن را در تمام طول روز و حتی در خانه بپوشید. واقعیت این است که آن‌ها به اندازۀ یک پیژامه راحت و دوست‌داشتنی هستند اما در عین حال جلوۀ زیبا و با وقاری هم دارند!

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی

جنس پارچۀ پیراهن‌های ماکسی، معمولا از جنس کتان یا بامبو هستند که روی پوست شما بسیار سبک و نرم هستند و در واقع چندان وزن آن‌ را احساس نمی‌کنید

لازم نیست نگران ست کردن ‌آن‌ها باشید

ست کردن لباس ماکسی بلند

این نوع از پیراهن‌های زنانه را می‌توانید با اکسسوری‌های مشکی یا قهوه‌ای ست کنید و نگرانی چندانی از این بابت نخواهید داشت.

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی با طرح‌ها و رنگ‌های شاد یا کلاسیک، جلوه‌ای از زیبایی را به نمایش می‌گذارد و شما را بیشتر از قبل، بدون هیچ تلاشی خوش‌پوش نشان می‌دهد.

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی، زیبا و دلفریب!

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی، زیبا

این نوع از لباس‌های زنانه، علاوه بر راحتی ویژگی مهم دیگری هم دارد که نمی‌توان از آن به آسانی چشم پوشید: آن‌ها بسیار زیبا هستند و با رعایت نکاتی، می‌توانند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان بدهند.

اگر تمایل دارید لاغرتر به نظر برسید، می‎‌توانید از پیراهنی با راه‌ راه عمودی استفاده کنید و اگر دوست دارید توپر تر به نظر برسید، انتخاب یک پیراهن با راه راه‌های افقی بهترین گزینه است.

لباس‌های ماکسی، هویتی زنانه دارند

لباس ماکسی

پیراهن‎‌های ماکسی بسیار زیبا هستند و با طرح‌های فوق‌العاده و رنگ‌های شاد حسی زنانه‌ دارند.

این موضوع زمانی بیشتر به چشم می‌‍‌آید که می‌توانید با پوشیدن آن‌ها هم راحتی بیشتری داشته باشید و هم یک لباس کاملا زنانه بپوشید. استفاده از انواع جواهرات و اکسسوری‌ها هم با مدل لباس ماکسی بلند مجلسی بسیار زیبا و دلنشین است و در عین زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

مدل لباس ماکسی بلند مجلسی، پیراهنی برای تمام مناسبت‌ها!

مدل ماکسی مناسب چهار فصل

نکتۀ جالب درمورد مدل لباس ماکسی بلند مجلسی این است که می‌توانید آن‌ها برای مناسبت‌های مختلف، از جشن عروسی و تولد گرفته تا استفاده به‌عنوان لباس راحتی در خانه هم کاربرد دارد.

این پیراهن‌های زنانه نه‌تنها بسیار پرکاربرد هستند، بلکه با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون روحیۀ شما را خوب و مثبت نگه می‌دارند. می‌توانید لباس ماکسی بلند خود را در محل کار بپوشید یا با آن به جشن عروسی بروید. موقع یک قرار عاشقانه آن به تن کنید یا با این نوع پیراهن به خرید بروید. علاوه بر این، مدل لباس ماکسی بلند مجلسی برای خانم‌های باردار که دوست دارند لباس راحت اما زیبا بپوشند، یک انتخاب مناسب است.

نکتۀ دیگر این‌که می‌توان این لباس را به‌آسانی و در ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد. از آن‌جا هم که اغلب مدل‌های لباس ماکسی بلند مجلسی چروک نمی‌شوند، می‌توانید خیلی ساده آن را در کیفتان بگذارید و هرجا که بخواهید، همراه خود ببرید.

در این مطلب، به معرفی مدل لباس ماکسی بلند مجلسی پرداختیم و از تمام ویژگی‌هایی گفتیم که این مدل تقریبا سنتی لباس را در دوران مختلف تا به امروز جذاب، خاص و فوق‌العاده نگه داشته است.

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در حوزه مد و استایل،زمینه های محتلف هنری و همچنین خرید صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مفید به مخاطبان خود،گامی جهت افزایش آگاهی آنان بردارد.


مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *