مجله سبک زندگی, مجله مارسین

نکاتی برای ایجاد یک دکوراسیون تابستانه

نکاتی برای ایجاد یک دکوراسیون تابستانه


ه زودی رسما وارد تابستان می‌شویم. هر چند که برای اغلب ما تابستان از چند هفته قبل آغاز شده، اما به صورت رسمی، در روزهای پیش رو وارد این فصل گرم می‌شویم. در ادامه مطلب نکاتی در رابطه با تغییر دکوراسیون خانه برای استقبال از این فصل، برای شما آماده کرده‌ایم. 

تغییر کاربری شومینه

شومینه از بخش‌های غیرکاربردی برای فصل گرم تابستان به نظر می‌رسد، اما با کمی خلاقیت می‌توان آن را اندکی تغییر ماهیت داد و جلوه‌ای تازه به آن بخشید.

استفاده از گلدان‌های رنگی و آئینه شروعی خوب برای یک دکوراسیون تابستانه است.

استفاده از نقاشی و عکس‌های بزرگ

کارن مک‌آلون (طراح) معتقد است که اضافه کردن یک قاب عکس یا نقاشی جذاب به بالای شومینه می‌تواند ظاهری متفاوت ایجاد کند.

اضافه کردن برخی جزئیات (مانند گلدان‌ها و مجسمه‌های کوچک) نیز می‌تواند این جذابیت را دوچندان کند.

استفاده از نور

به پیشنهاد خانم مک‌آلون، نور متمرکز می‌تواند ظاهر خاصی در نقاط مختلف خانه ایجاد کند و به نقاشی‌ها یا آویزهای دیواری دیگر جلوه جذاب‌تر و بهتری دهد.

بازسازی فضا

بر روی پیشخوان آشپزخانه و سایر بخش‌ها از ظروف خاص برای چیدن میوه و چیزهای دیگر بهره ببرید. به هر نحوی سعی کنید فضای بیرون از خانه را در داخل بازسازی کنید.

استفاده از روبان به عنوان پرده

در صورت امکان پرده برخی پنجره‌های خانه را با روبان جایگزین کنید. روبان‌های رنگی، بافتی راه‌راه در بخش‌های مختلف خانه ایجاد می‌کنند.

ایجاد تغییر در پرده حمام

در شکل ایستای پرده تغییر ایجاد کرده و سعی کنید با کمک گرفتن از حوله‌های رنگی دیگری که دارید، هارمونی تازه‌ای را در رنگ‌های داخل حمام بسازید.

آماده‌سازی مبلمان

با استفاده از ترکیب‌های رنگی جدید در روکش‌های مبلمان و کوسن‌ها، ظاهری جذاب و دنج برای بخش‌های مختلف خانه ایجاد کنید. این ترکیب‌های تازه را در فرش و پرده‌های اتاق نیز بسازید.


مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *