مجله استایل, مجله مارسین

نکات مهم در انتخاب اکسسوری مناسب

اکسسوری مناسب

داشتن اطلاعات کافی درباره اکسسوری ها کمک زیادی به زیبایی و شکیل بودن استایل شما می کند. شما با انتخاب اکسسوری مناسب و ترکیب درست آن ها با لباس های مناسب می توانید یک استایل ساده و یک رنگ را به استایلی خیره کننده تبدیل کنید.

بهتر است پیش از بیان نکات مهم استفاده از اکسسوری، با معنی کلی این کلمه آشنا شوید؛ اکسسوری در لغت به معنی زیبا تر ساختن یک وسیله از طریق اضافه کردن یک وسیله دیگر به آن است و در زمینه مد و استایل به معنی وسایل پوشیدنی در کنار لباس است.

حال که با معنی و اهمیت استفاده از اکسسوری آشنا شدیم، چند مورد از نکات مهم انتخاب اکسسوری را بیان می کنیم.

نکات مهم در انتخاب اکسسوری مناسب:

هم زمان از چند اکسسوری بزرگ استفاده نکنید! استفاده از اکسسوری بزرگ جلوه زیادی به استایل شما می بخشد، به شرطی که بیشتر از 3 یا 4 عدد نباشد؛ چرا که باعث می شود چهره و لباس شما دیده نشوند.

اکسسوری بزرگ

نکته قابل توجه این است که اگر از 2 یا 3 اکسسوری بزرگ استفاده می کنید، توجه داشته باشید که با هم تناسب داشته باشند. مثلا استفاده از یک اکسسوری بزرگ نقره ای و یک اکسسوری بزرگ چوبی اصلا جلوه زیبایی ندارد.

اگر از النگو یا دستبند استفاده می کنید، توجه کنید که همرنگ با اجزای کوچک استایل شما انتخاب شوند، این موضوع باعث ایجاد یک هارمونی زیبا می شود و همینطور دستان شما را بسیار زیبا تر جلوه می دهد.

اکسسوری-دستبند نقره

توجه کنید که نوع دستبند را حتما بر اساس سبک لباس پوشیدنتان انتخاب کنید.

از انگشتر های درشت متناسب با رنگ لباستان استفاده کنید، البته صرفا از انگشتردر انگشت حلقه استفاده نکنید! استفاده از بعضی انگشتر های بزرگ در انگشت اشاره جلوه بسیاری به استایل شما می بخشد. اکسسوری - انگشتر نقره

*البته اینطور هم نیست که انگشتر های بزرگ برای همه افراد مناسب باشند، در حقیقت اگر انگشت های تپل و کوتاه دارید بهتر است از انگشتر های ظریف استفاده کنید که باعث کشیده تر نشان دادن دستان شما می شوند.

اکسسوری ظریف - انگشتر ماهی

اگر قصد استفاده از یک ست کامل جواهرات را دارید ازجواهرات کوچک و ظریف استفاده کنید، استفاده از یک ست بزرگ کامل در کنار یکدیگر اصلا جالب نیست!

اکسسوری - ست کامل

یکی از زیبا ترین اکسسوری های ممکن گردنبند است، می توانید از گردنبند هایی با طرح ها و رنگ های خاص استایل خود را کامل کنید؛ البته توجه کنید که در کنار گردنبند از گوشواره های شلوغ و درشت اسفاده نکنید.

اکسسوری زیبا

در پایان در مجموعه مارسین علاوه بر خرید صنایع دستی می توانید زیورآلات و اکسسوری های زیبایی تهیه نماید. مارسین-فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *