مجله استایل, مجله مارسین

کفش shoes و نکاتی که باید بدانید

کفش shoes و نکاتی که باید بدانید

کفش shoes و نکاتی که باید بدانید

چکیده این مطلب:
مناسب ترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟ کتانی سفید با چه استایلی ست می شود؟ چه کفش هایی را باید در چه مکان هایی پوشید؟ برای جلوگیری از سرخوردن پا در کفش های مجلسی جلو باز چه باید کرد؟ چگونه کفش های چرم را براق کنیم؟ کفش shoes و نکاتی که باید بدانید کفش مناسب پاهای لاغر چیست؟ کفش هایمان در مورد ما چه می گویند ؟ انواع کفش پاشنه بلند.نکاتی که قبل از خرید کفش باید رعایت کرد. خانم های چاق این کفش ها را نباید بپوشند.سایت اوکی مد در این مطلب به این پرسش ها پاسخ داده است .

کفش

انتخاب کفش مناسب و ترکیب درست آن با استایل ،می تواند هنر لباس پوشیدن شما را به رخ بکشد ،کفش ها نماد های کوچک اما پر اهمیتی از سبک شما هستند .
چه علاقه مند و چه متنفر از پوشیدن کفش پاشنه بلند باشید ،باید بدانید که آنها علیرغم سختی پوشیدنشان جذابیت زنان را به شدت افزایش می دهند .تحقیقات در زمینه رفتارهای دو جنس نشان دهنده ارتباط مستقیم ارتفاع پاشنه و میزان جذابیت آن برای آقایان بوده است .هم چنین موارد دیگر نشان داده است که مردان علاقه بیشتری به دستیابی و نزدیک شدن به این زنان دارند .

برای کفش هایتان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید .کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند !
بله،آن ها به راحتی با بیننده حرف می زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به خصوص خانم ها به آن توجه

بهترین زمان خرید کفش:

بهترین زمان خرید کفش در ساعات عصر است ، چرا که در این زمان پاها بر اثر فعالیت روزانه معمولا تا نیم شماره بزرگتر از ساعات دیگر روز هستند .
قبل از خریداری کفشتان آن را بپوشید و با آن قدم بزنید .در صورت امکان سعی کنید روی سطوح مختلف قدم بردارید ،احساسی که با راه رفتن روی فرش دارید با سنگ یکسان نخواهد بود و به یاد داشته باشید هر گونه احساس ناراحتی بعد از خرید کفش و استفاده از آن تشدید می شود پس درست انتخاب کنید .اندازه پاشنه ایده آل 1 تا 3 اینچ است و پاشنه های بیشتر از 3 اینچ باعث درد کمر و ساق پا و زانو می شود ،کفش هایی با پاشنه های بین 1.5 تا 2 اینچ مناسب انتخاب روزانه هستند .

کفشی که خانم های چاق نباید بپوشند :

خانم های چاق از پوشیدن کفش هایی که در قوزک پا دارای بند هستند خودداری کنند زیرا این مدل کفش ها پاهای آن ها را چاق تر نشان می دهد .

هیچ خانمی خوشتیپ نیست اگر در استفاده ی روزمره کفش های پاشنه بلند بپوشد .
اگر در مهمانی ها و مجالس رسمی هم کفش پاشنه تخت بپوشید جلوه خوبی ندارد.پس موقعیت را با خود بسنجید .

چگونه کفش های چرم را براق کنیم ؟

1- ابتدا با استفاده از برس مخصوص ، کفش را کاملا تمیز کرده به صورتی که هیچ خاکی بر روی آن نباشد .
2- کرم واکس را برای چند ثانیه بر روی گاز یا شعله آتش قرار دهید تا گرم شود و برس مخصوص را به آن آغشته و بر روی کفش بمالید.
3- سپس یک قطره آب بر روی کفش ریخته و پارچه ی آغشته به واکس را بر روی قطره آبی که روی کفش می باشد بمالید .
4- در نهایت 20-30 دقیقه مهلت دهید تا کفش خشک شود .
5- برای افزایش ماندگاری واکس بر روی کفش ها و اینکه کفش ها مدت بیشتری براق و تمیز بمانند ،کافیست بعد از واکس زدن ،مقداری اسپری مو روی کفشتان اسپری کنید .

بوت های تیمبرلند (بوت کار)

کسانی که از این مدل کفش استفاده می کنند عاشق برنامه ریزی هستند و برای هر چیزی از قبل برنامه ریزی کرده اند، به همین دلیل از اتفاقاتی که ممکن است برایشان بیوفتند ترسی ندارند و آماده هستند و فکر آینده را کرده اند.

انواع کفش پاشنه بلند :

کفش پاشنه kitten heels :

کفش های کیتن هیلز دارای ارتفاع 3.5 تا 4.5 سانتی متر می باشد و دارای یک انحنای ظریف درپشت پاشنه می باشد .این کفش مناسب خانم هایی است که هم راحتی برایشان مهم است و هم می خواهند استایلی شیک و زنانه داشته باشند.این کفش به خاطره راحتی و کوتاهی پاشنه برای موقعیت های کاری بسیار مناسب است. این کفش را می توان با جین اسکینی ، شلوار پارچه ای و پیراهن یک تکه پوشید .

کفش Ankle strap jeels :

کفش انکل استراپ هلز ، ممکن است پاشنه ی این کفش طرح های مختلفی داشته باشد اما نکته اصلی این کفش بندی است که دور مچ بسته می شود و باعث شده که شما با خیال راحت تر راه بروید یا بدوید .

فقط نکته ای که قبلا هم در مقاله (چگونه قد بلندتر به نظر برسیم ؟) به آن اشاره کردیم این هست که این مدل کفش برای افراد کوتاه قد مناسب نیست زیرا بند افقی روی مچ با خطای دیدی که ایجاد می کند باعث می شود قد کوتاه تر به نظر برسید .
همچنین اگر مچ پای کلفتی دارید سراغ این مدل کفش نروید زیرا پا های شما را پهن و زمخت نشان می دهد.

کفش پاشنه Cuban heels :

کفش پاشنه کوبایی بیشتر برای بوت استفاده می شود و ارتفاع آن 3 سانتی متر یا بیشتر است .این مدل پاشنه کفش بیشتر در کفش های مردانه به کار برده می شود ولی در استایل های زنانه هم طرفداران خود را دارد . این نوع کفش به حس قدرت را به استایل شما می دهد و با لباس های کوتاه و شلوار استرچ ترکیب جذابی می سازد .

کفش (اسلینگ بک هیلز)Sling back heels :

کفش های پاشنه بلند پشت بند دار برای کسانی که تازه شروع به پوشیدن پاشنه بلند کردند انتخاب خوبی است . زیرا به حفظ تعادل فرد هنگام راه رفتن کمک می کند و ظاهری شیک و ظریف به پا می دهد .
و این کفش را تقریبا در هر موقعیت و با هر لباسی می توان پوشید.

کفش Chunky heels :

کفش چانکی هیلز ظاهری کت و کلفت و زمخت دارد و کفش راحتی است ، حتی افراد مبتدی هم با این کفش ها با تعادل و ثبات راه می روند . اگر از این نوع کفش استفاده می کنید به شما توصیه میکنم که با استایل ساده آن را بپوشید و اجازه دهید کفشتان تمام توجه ها را به خود جلب کند .

کفش Cone heels :

کفش پاشنه مخروطی ، سطح مقطع پاشنه این مدل کفش باریک و یا تیز است ولی به دلیل پهن بودن قسمتی از پاشنه که به کفش متصل است راحت و ایمن می باشد . ارتفاع پاشنه این مدل کفش معمولا 5 و 7 سانتی متری می باشد ، و با پیراهن ها و دامن های کلوش بسیار جذاب می شود .

کفش Flare heels :

این مدل کفش برعکس کفش با پاشنه مخروطی می باشد و شبیه به شلوار دم پا گشاد می باشد .

کفش Pumps :

کفش پامپز به کفش های با پاشنه ساده گفته می شود ، ارتفاع این کفش ها 5 تا 7 سانتی متر می باشد و پنجه ای باریک دارد . این کفش را در هر موقعیتی می توان استفاده کرد .

 

در پایان

مجموعه مارسین در زمینه مد و استایل و همچنین خرید و فروش صنایع دستی و در کل مسائل مربوط به هنر فعالیت دارد و سعی دارد با دادن اطلاعات در این زمینه به مشتریان خود باعث افزایش آگاهی و اطلاعات در انها شود.


مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *