مجله استایل, مجله مارسین

۶ مدل لباس بچگانه مناسب فصل تابستان

۶ مدل لباس بچگانه مناسب فصل تابستان

۶ مدل لباس بچگانه مناسب فصل تابستان

۶ مدل لباس بچگانه مناسب فصل تابستان خرید لباس بچگانه یکی از خاطره‌انگیزترین خریدها محسوب می‌شود و یک لباس بچگانه دخترانه یا پسرانه می‌تواند دنیای زیبای کودکان را زیباتر و رنگارنگ‌تر کند. مدل لباس بچگانه روز به روز بیشتر می شود و حتی برخی از برندها فشن شویی برای لباس بچگانه پسرانه و دخترانه برگزار می‌کنند.

همچنین در صورتی که می‌خواهید از مد روز لباس بچگانه با خبر شوید و لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، فضای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین کار شما را آسان کرده است.

فروشگاه آنلاین لباس به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

چرا که نیازی نیست برای خرید یک تیشرت یا شلوار بچگانه مغازه و فروشگاه‌های گوناگون را بگردید. کافی است فروشگاه اینترنتی لباس معتبری پیدا کنید و انواع مدل، رنگ، سایز و برند لباس بچگانه را مشاهده کنید و حتی قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

لباس جذاب بچگانه به کودکان اعتماد به‌نفس می‌دهد و باعث می‌شود که آن‌ها احساس خوشحالی و رضایت را تجربه کنند.

همچنین در صورتی که کودکتان لباسش را دوست داشته باشد، احساس خوشایندی به نسبت خودش پیدا می‌کند.

در صورتی که نمی‌دانید برای امسال تابستان چه مدل لباس بچگانه‌ای برای فرزندتان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا یک خرید آسان داشته باشید.

۹ نکته‌ای که باید پیش از خرید لباس بچگانه به یاد داشته باشی

اگر می‌خواهید از خرید لباس بچگانه خودتان و فرزندتان رضایت داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید:

  1. به سایز کودکتان توجه کنید تا لباس تنگ یا گشاد برای او نخرید تا لباس نامناسب مانع فعالیت‌های او نشود.
  2. از خرید لباس مشکی برای کودکتان خودداری کنید. لباس مشکی در روحیه کودکان تاثیر می‌گذارد و مناسب کودکان و دنیای رنگارنگ آنان نیست.
  3.  لباس بچگانه را در رنگ مورد علاقه کودکتان تهیه کنید.
  4.  لباس راحت و انعطاف پذیر برای کودکتان تهیه کنید.
  5. در صورتی که کودکتان سن مناسبی دارد، اجازه دهید که او نیز در خرید لباسش حق انتخاب داشته باشد.
  6.  به کیفیت و لطافت لباس توجه کنید تا کودکتان دچار حساسیت پوستی، التهاب یا خارش نشود.
  7.  همیشه لباس مناسب فصل برای کودکتان تهیه کنید.
  8. در صورتی که می‌خواهید در هزینه خرید لباس پسرانه یا دخترانه صرفه‌جویی کنید، حتما قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.
  9.  لباسی بخرید که کودکتان بتواند آن را خودش به تنهایی بپوشد.

 پیراهن چهارخانه پسرانه

به نظر می‌رسد پیراهن چهارخانه از همان کودکی همراه با آقایان است.

یکی از لباس‌هایی که کودکان و پسران نوجوان از آن استقبال می‌کنند و می‌تواند یک لباس جذاب تابستانه از دنیای بزرگسالان برای کودکتان باشد، پیراهن چهارخانه است.

پیراهن چهارخانه و شلوار جین پسرانه یک ترکیب جذاب است که همراه با کفش کتانی بچگانه، استایل فرزندتان را کامل می‌کند.

اگرچه به نظر می‌رسد پیراهن چهارخانه مدل مناسبی برای لباس بچگانه نیست، اما این روزها بسیاری از طراحان مد و فشن مدل لباس بزرگسال را برای لباس بچگانه طراحی می‌کنند که ظاهری بامزه و جذاب دارد.

پیراهن چهار خانه پسرانه

پیراهن نخی دخترانه

کودکان، به خصوص دختر بچه‌ها دوست دارند شبیه مادرشان لباس بپوشند و با پیراهن و کفش‌های پاشنه بلند به مهمانی بروند. یکی از لباس‌های جذاب که توجه بسیاری از دختر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند، پیراهن نخی تابستانه است.

این مدل پیراهن به صورت تاپ، آستین کوتاه یا آستین بلند به فروش می‌رسد که انتخاب مدل پیراهن دخترانه به سلیقه شما و دخترتان بستگی دارد.

اگر به استایل و لباس‌های دخترتان توجه دارید و دوست دارید که لباس‌های زیبایی برای او تهیه کنید، به رنگ و مدل لباس نیز توجه کنید.

رنگ‌های روشن مانند آبی، زرد و قرمز رنگ‌های مناسب فصل تابستان است و همچنین به صورت غیرمستقیم بر انرژی و عواطف کودکتان تاثیر می‌گذارد. توصیه می‌کنیم از خرید پیراهن مشکی برای فرزندتان خودداری کنید.

اگرچه ممکن است پیراهن مشکی جلوه جذابی برای شما داشته باشد، اما مناسب دنیای رنگی و لطیف کودکانه نیست.

پیراهن نخی دخترانه

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی، دورهمی یا گردش تابستانه بروید، خرید پیراهن نخی دخترانه را در اولیت قرار دهید.

اگرچه درختر بچه‌های به لباس‌های پفی و توری علاقه دارند، اما این مدل لباس‌ها تنها مناسب مهمانی و مراسم‌های رسمی است و کودکتان احساس راحتی در آن لباس نخواهد داشت.

خرید صندل بچگانه نیز انتخاب مناسبی برای گردش‌های تابستانه است. هوا در صندل دخترانه جریان دارد و مانع خستگی و تعریق پاهای او می‌شود. همچنین صندل دخترانه یک کفش مناسب با پیراهن نخی است که استایل فرزندتان را متمایز و جذاب می‌کند.

پیراهن هاوایی پسرانه

یکی از جذاب‌ترین مدل پیراهن برای مردان کوچک، پیراهن هاوایی است.

طراحان این مدل پیراهن پسرانه خنک را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده‌اند که نقش و نگار آن احساس خوشایند روزهای گرم و دلچسب تابستان را القا می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید یک لباس مناسب برای مسافرت تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید، پیراهن هاوایی پسرانه انتخاب مناسبی خواهد بود. این پیراهن ظاهری جذاب دارد و استایل کودکتان را حتی در عکس‌ها منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید استایل کودکتان را کامل کنید، خرید کلاه بچگانه و صندل بچگانه را فراموش نکنید. کلاه حصیری بچگانه نه تنها ترکیب جذابی با پیراهن هاوایی خواهد بود، بلکه از پوست لطیف و چشمان کودکتان در برابر نود خورشید محافظت می‌کند.

این مدل پیراهن بچگانه پسرانه مناسب عکس‌های آتلیه نیز است.

پیراهن هاوایی پسرانه

معمولا عکاسی کودکان با عکاسی بزرگسالان متفاوت است و طرح رنگارنگی دارد.

اگر می‌خواهید برای عکاسی از پسرتان یک لباس جذاب تهیه کنید، خرید این مدل پیراهن پسرانه را فرموش نکنید، چرا که خاطرات خوشی را برایتان به یادگار می‌گذارد.

لباس سرهمی دخترانه

اگر بخواهید یک لباس جذاب تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید، خرید لباس سرهمی دخترانه بهترین انتخاب خواهد بود. لباس سرهمی در مدل و رنگ‌های زیبایی طراحی می‌شود که فرزندتان را شیفته این لباس می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید کودکتان در گردش‌ و بازی‌های تابستانه، لباس راحتی به تن داشته باشد که به اصطلاح دست و پا گیر نیز نباشد، لباس سرهمی دخترانه خرید مناسبی خواهد بود.

کودکتان می‌تواند این مدل لباس بچگانه دخترانه را همراه با صندل یا کفش کتانی بچگانه به پا کند.

توصیه می‌کنیم در خرید کفش بچگانه، به‌خصوص خرید کفش کتانی بچگانه کمی دقت کنید.

چرا که کودک شما ساعت‌ها در آن کفش راه می‌رود و بازی می‌کند و ممکن است نتواند احساس رضایت یا ناراحتی خود را از کفش بیان کند.

در این صورت پیش از آنکه به مدل کفش کتانی بچگانه دقت کنید، راحتی و کیفیت کفش را بررسی کنید.

همچنین کفش کتانی تابستانه‌ استانداردی برای کودکتان تهیه کنید که پاهایش در آن خسته یا دچار تعریق نشود.

لباس سرهمی دخترانه

تیشرت و شلوارک پسرانه

یکی از لباس‌های محبوب پسر بچه‌ها در فصل تابستان، تیشرت و شلوارک بچگانه است. تیشرت و شلوارک انتخاب‌ مناسبی است که کودکتان احساس راحتی و خنکی را در آن لباس تجربه می‌کند. این روزها مدل تیشرت بچگانه پسرانه روز به روز بیشتر می‌شود.

توصیه می‌کنیم در صورتی که کودکتان می‌تواند لباس خود را انتخاب کند، قدرت تصمیم‌گیری را بر عهده خودش بگذارید. این کار به کودکان کمک می‌کند تا عزت نفش و اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشند و قدرت تصمیم گیری خود را تقویت کنند.

معمولا کودکان دوست دارند که تیشرت‌شان نقش شخصیت مورد علاقه کارتونی‌ را داشته باشد.

از این رو در صورتی که شخصیت محبوب کودکتان را می‌شناسید، خرید تیشرت بچگانه برایتان راحت‌تر می‌شود و انتخاب مناسب‌تری خواهید داشت.

خرید تیشرت و شلوارک پسرانه، یک خرید ساده است. در این صورت اگر نمی‌دانید برای یک پسر بچه چه هدیه‌ای بخرید، خرید تیشرت و شلوار بچگانه را توصیه می‌کنیم.

پیشنهاد ما این است که برای خرید تیشرت پسرانه، رنگ روشن و تابستانی انتخاب کنید، چرا که رنگ‌ها تاثیر مستقیمی بر روحیه کودکان دارند.

تیشرت و شلوارک پسرانه

شلوار جین دخترانه

بسیاری تصور می‌کنند که شلوار جین دخترانه مناسب فصل تابستان یا حتی کودکان نیست.

چرا که ممکن است کودکتان دچار تعریق شوید یا نتواند به سادگی به بازی و فعالیت بپردازد.

پیش از این باید به شما یادآوری کنیم که شلوار جین در جنس و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود و خرید شلوار جین تابستانه نیز می‌تواند تمام نگرانی‌های شما را از میان ببرد.

شلوار جین کشی و نازک نه تنها باعث تعریق کودکتان در فصل گرم تابستان نمی‌شود، بلکه جنس کشی آن انعطاف‌پذیر است و فرزندتان می‌تواند به بازی و فعالیت‌های خود مشغول شود. با این حال شلوار جین دخترانه باعث زیباتر شدن استایل کودکتان می‌شود.

شلوار جین را می‌توانید با هر مدل بلوز یا تیشرت دخترانه ست کنید.

شلوار جین دخترانه

همچنین کت جین بچگانه نیز انتخاب مناسبی برای این شلوار خواهد بود. شلوار جین بچگانه را می‌توانید با انواع کفش، صندل بچگانه و کفش کتانی ست کنید.

 

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *