مجله سبک زندگی, مجله مارسین, مجله هنر

استفاده از تابلو ها در چیدمان منزل

استفاده از تابلو ها در چیدمان منزل

همه ما درباره میزان اهمیت استفاده از آثار هنری در فضای منزلمان آگاه هستیم، همانطور که می دانید آثار هنری  کمک بسیاری به زیبا تر دیده شدن فضای منزلتان می کنند و روح تازه ای به فضای منزل می بخشند، علاوه بر آن استفاده از آثار هنری در فضای منزل در روحیه افراد خانواده تاثیر بسیاری دارد. اگر از آثار هنری مناسب در فضای منزلتان به درستی استفاده کنید، می توانند یک چیدمان ساده و یکدست منزل را به چیدمانی خیره کننده تبدیل کنند.

اهمیت استفاده از تابلو در دکوراسیون

استفاده از تابلو های هنری یکی از بهترین روش های استفاده از آثار هنری در منزل شماست، در واقع می توان گفت بهترین و راحت ترین راه استفاده از آثار هنری در منزل شما تابلو ها هستند، برای استفاده از تابلو ها بهتر است چند نکته را رعایت کنید تا تاثیر بیشتری بر  یبایی فضای منزل شما داشته باشند:

استفاده از آثار هنری در دکوراسیون

1- اگر دیوار های کوتاه دارید از تابلو های عمودی استفاده کنید، تابلو های عمودی علاوه بر تاثیری که بر زیبایی فضای منزل شما دارند باعث بلند تر نشان داده شدن دیوار می شوند.

2-رنگ تابلو را به گونه ای انتخاب نکنید که با وسایل به کار رفته در دکوراسیون منزلتان مثل مبل ها، تضاد داشته باشند. وجود تضاد بین اجزای منزل با تابلو ها از زیبایی و جلوه منزل شما می کاهد.

3- تابلو های بزرگ را روی دیوار های اصلی و تابلو های کوچک تر را روی دیوار های فرعی نصب کنید، وجود یک تابلوی بزرگ روی دیوار های اصلی باعث شیک تر جلوه دادن فضای منزل می شود.

4- اگر می خواهید چند تابلو روی یک دیوار نصب کنید، باید ابتدا محل تابلوی اصلی را در نظر گرفته و باقی تابلو ها را در اطراف آن نصب کنید.

5- محل نصب تابلو نباید بیش از حد پایین یا بیش از حد بالا باشد، آن را به گونه ای نصب کنید که مرکز تابلو در نقطه دیدتان باشد.

*چند مورد از تابلو هایی که برای زیبا تر شدن فضای منزلتان پیشنهاد می کنیم:

  • تابلو های رنگ روغن: این تابلو ها زیبایی زیادی برای فضای منزل شما ایجاد می کنند و باید استفاده از آن ها را جزو موارد اصلی چیدمان منزلتان در نظر بگیرید، توجه داشته باشید که اگر از تابلو های رنگ روغن استفاده می کنید تناسب آن با سایر اجزای دکوراسیون منزلتان اهمیت دارد.
  •  

استفاده از تابلو رنگ روغن در دکوراسیون

  • تابلو های برجسته: تابلو های برجسته دارای تنوع بسیار بالایی هستند و معمولا بیشتر مورد پسند مردم ایران هستند، همانطور که از نام آن ها مشخص است در این تابلو ها بعضی قسمت ها برجسته تر است و احساس واقعی تری به افراد می دهد.

استفاده از تابلو برجسته در دکوراسیون

  • استفاده از دیوار کوب های سفالی: این تابلو ها علاوه بر زیبایی بسیاری که برای فضای منزلتان ایجاد می کنند نمایانگر هنر اصیل ایرانی در منزل شما هستند، استفاده از این دیوارکوب های زیبا در همه قسمت های خانه امکان پذیر است.یکی از انتخاب های محبوب در بین مردم خرید بشقاب میناکاری به عنوان دیوار کوب است.

  • تابلو های صنایع دستی: تابلو های مسی و تابلو میناکاری نیز یکی از آیتم هایی هستند که علاوه بر زیبایی بسیاری که برای فضای منزلتان ایجاد می کنند هنر اصیل ایرانی را به نمایش می گذارند، استفاده از این آثار اهمیت بالایی در دکوراسیون منزل شما دارد.خرید صنایع دستی در انواع مختلف نیز می تواند در دکوراسیون منزل بسیار موثر باشد.

استفاد ه از تابلو میناکاری

  • تابلو های سلطنتی:استفاده از این تابلو ها برای خانه هایی که به سبک سلطنتی چیده شده اند و از مبلمان سلطنتی در آن ها استفاده شده مناسب است.

مارسین-فروشگاه صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *