مجله استایل, مجله مارسین

اصول انتخاب شال و روسری مناسب

اصول انتخاب شال و روسری مناسب

انتخاب  شال و روسری یکی از مواردی است که انتخاب درست آن باعث زیبا تر شدن چهره و استایل شما می شود و انتخاب اشتباه آن می تواند چهره شما را از فرم خارج کند! انتخاب شال و روسری می تواند باعث بی حال یا سرحال نشان دادن چهره شما شود، با توجه به تاثیر بسیار شال و روسری در چهره، باید اصول انتخاب درست آن را بلد باشیم.

بر خلاف تصور عموم که فکر میکنند برای انتخاب شال و روسری ابتدا باید به رنگ باقی لباس هایشان توجه کنند، برای انتخاب شال و روسری مناسب اول  از همه باید به رنگ پوست خود توجه کنید، رنگ پوست شما می  تواند گرم، سرد و خنثی باشد.

اگر نمی دانید که پوست شما در کدام دسته قرار  دارد، می توانید با استفاده از زیوآلات  طلا و نقره به راحتی به این موضوع پی ببرید! اگر صورت شما با زیورآلات نقره ای زیبا تر به نظر می رسد رنگ پوست شما سرد و اگر با زیورآلات طلایی زیبا تر به نظر می رسد رنک پوست شما گرم است، اگر صورت شما حالتی بین  این دو را دارد رنگ پوست شما خنثی است.

نحوه تشخیص نوع رنگ پوست

اگر پوست شما سرد است  شال و روسری با رنگ های صورتی، آبی نفتی، سبز و بنفش برای شما انتخاب مناسب است.

روسری صورتی مناسب پوست سرد

شال آبیمناسب پوست سرد

اگر پوست گرمی دارید رنگ های زرد،  قرمز و  نارنجی می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

روسری مناسب پوست گرم

روسری مناسب پوست های گرم

افراد دارای پوست های  خنثی می توانند هر رنگی را انتخاب کنند.

روسری مناسب پوست های خنثی

نکات مهم در انتخاب شال و روسری:

*شال و روسری طرح دار و گلدار باعث می شود صورت شما پرتر و چاق تر به نظر برسد و برعکس شال و روسری ساده و یک رنگ  باعث لاغر تر   به نظر رسیدن چهره تان می شود.

*افرادی که دارای چشم های سبز رنگ هستند،بهتر است روری هایی با رنگ های صورتی و بنفش یا قرمز استفاده کنند، این کار باعث ایجاد  کنتراست با چشم ها و در نهایت گیرا تر به نظر رسیدن جشم ها می شود.

شال مناسب افراد با چشم سبز

*افراد دارای رنگ چشم های  آبی، بهتر  است از رنگ های  گرم مثل قرمز و نارنجی استفاده کنند.

شال مناسب افراد چشم آبی

*افراد دارای رنگ چشم های قهوه ای انتخاب آزاد تری دارند و می توانند از هر رنگی به جز رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای استفاده کنند.

*اگر شال و روسری با طرح های کوچک انتخاب کنید، می توانید آن ها را با هر اکسسوری ست  کنید، انتخاب شال و روسری با طرح های کوچک باعث می شود دست شما در انتخاب شال و روسری باز باشد.

*در صورتی که شما دارای موهای خاکستری  رنگ هستید، بهتر است شال و روسری با رنگ های سرد را انتخاب کنید.

*درصورتی که موهای شما از خاکستری روشن تر است برای زیبا تر دیده شدن چهره تان، از رنگ های  گرم استفاده کنید.

*در صورتی که موهای مسی دارید، بهتر است رنگ هایی   مثل قرمز  تیره و بنفش را استفاده کنید تا به زیبا تر دیده شدن شما کمک کند.

شال مناسب با موهای مسی

شال مناسب برای موهای رنگ شده

در نهایت، شما باید با توجه به اهمیت بسیار شال و روسری در چگونه دیده شدن چهره و استایلتان، اطلاعات خود را همیشه به  روز نگه دارید.

در پایان

مجموعه مارسین علاوه بر فعالیت در زمینه مد و استایل ،در حوزه صنایع دستی نیز فعالیت گسترده ای دارد شما عزیزان می توانید در این فروشگاه خرید صنایع دستی اصفهان را تجربه کنید.

مارسین-سایت فروش صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *