مجله استایل, مجله مارسین

انتخاب شلوار مناسب بر اساس فرم بدن

انتخاب شلوار مناسب بر اساس فرم بدن

راهنمای انتخاب شلوار مناسب بر اساس فرم بدن

انتخاب شلوار مناسب در زیبایی استایل شما تاثیر بسیاری دارد و حتی اگر اصول انتخاب درست شلوار بر اساس فرم بدن را بدانید می توانید ایراد های احتمالی موجود در بدن خود را بپوشانید. انتخاب شلوار مناسب با فرم بدن شما می تواند اعتماد به نفس را بالا ببرد و شما در کار هایتان موفق تر از قبل انجام دهید. در ارامه با مارسین همراه باشید و از فروشگاه مد و لباس ما نیز دیدن فرمایید .

1- شلوار های مناسب برای افرادی که بالا تنه بزرگتری نسبت به پایین تنه‌شان دارند :

شلوار های مناسب برای افرادی که بالا تنه بزرگتری نسبت به پایین تنه‌شان دارند

شلوار های دمپا گشاد:

شلوارهای دم‌پا گشاد، انتخاب مناسبی برای این گونه  بدن‌هاست. این مدل شلوارها از زیر زانو گشاد می‌شوند و تناسب خوبی در اندام افراد با این حالت از بدن ایجاد می‌کنند.

شلوار های دبل دنیم:

چندی پیش استایل دبل‌دنیم ترند داغ دنیای مد و فشن شده بود. دنیم  نام پارچه‌ای است که لباس‌های جین از آن ساخته می شوند. شلوار زنانه جین با تنوعی از طرح و رنگ با هر استایلی ست می‌شود. استایل دبل‌دنیم یعنی تیپی که از دو لباس جین تشکیل شده باشد.

شلوار بوت کات:

شلوار زنانه بوت‌کات، شلواری بین مدل راسته و دم‌پا گشاد است. یعنی از زیر زانو گشاد می‌شود، اما به اندازه‌ای که بتوان به‌راحتی زیر آن بوت پوشید. شلوار چکمه‌ای به اندازه شلوار پاچه‌گشاد، در قسمت زیر زانو گشاد نیست. این شلوار ها برای این گونه بدن هاست.

2- شلوار مناسب برای افرادی که بالا تنه و پایین تنه یک اندازه دارند:

شلوار های کمی دمپا گشاد:

شلوار کمی دم‌پا گشاد باعث می شود پایین تنه شما کمی بزرگتر به نظر برسد و زیبایی زیادی به شما می بخشد.

شلوار دم‌پا گشادی که از زانو به پایین کمی گشاد باشد، می‌تواند تیپ شما را فوق‌العاده جذاب کند. برای چنین تیپ اندامی، شلوار زنانه با فاق متوسط بهترین انتخاب است.

3- شلوار های مناسب برای افرادی که بالاتنه باریک تری نسبت به پایین تنه‌شان دارند:

شلوار های کمی دمپا گشاد

شلوار راسته

شلوار دم‌پا گشاد

شلوار پلاتزو یا شلوار از بالا گشاد

پلاتزو شلواری با پاچه گشاد است که از کمر چین می‌خورد. تفاوت این شلوار با دم‌پا گشاد این است که شلوار دم‌پا گشاد از زانو به پایین گشاد می‌شود و در قسمت بالای زانو تقریبا چسبان است.

نکته : توجه کنید که این مدل شلوار زنانه را با دامن‌شلواری اشتباه نگیرید. شلوار پلاتزو با الگوی راسته دوخته می‌شود؛ در حالی که دامن‌شلواری با الگوی فون دوخته می‌شود.

4- شلوار های مناسب بدن های ساعت شنی :

شلوار پلاتزو یا شلوار از بالا گشاد

در افراد با اندامی به شکل ساعت شنی، عرض شانه‌ها و دور باسن یکی است. این افراد جزو دسته کمر‌‌باریک‌ها قرار می‌گیرند.

شلوار با فاق متوسط

شلوار فاق بلند

شلوار دم‌پا گشاد

5- شلوار های مناسب برای خانم های ریز اندام :

شلوار فاق‌بلند

شلوار با فاق متوسط

اگر شما یک زن ریز اندام با بالاتنه کوتاه هستید، از این مدل شلوار زنانه استفاده کنید. چون شلوار فاق‌بلند بالاتنه شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

شلوار فاق‌بلند

در نهایت توجه داشته باشید که انتخاب شلوار یک موضوع کاملا سلیقه‌ای و دلخواه است و ما تنها نکاتی را برای انتخابی بهتر و داشتن استایلی زیبا تر بیان می کنیم.

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

با مارسین همراه باشید و به مطالعه مقاله های مربوط به انواع شلوار مجلسی ، انواع شلوار پارچه ای مردانه  2021 ،

 انواع شلوار دخترانه اسپرت ۲۰۲۱ ، انواع شلوار کرپ مازراتی ، بهترین مدل شلوار ورزشی مردانه ، انواع شلوار پارچه‌ای راسته زنانه بپردازید .

مارسین-فروشگاه آنلاین صنایع دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *