مجله استایل, مجله مارسین

انواع مدل سارافون بچگانه برای فصول مختلف!

انواع مدل سارافون بچگانه برای فصول مختلف!


سارافون‌ها همیشه و از زمان‌های گذشته یکی از پوشش‌های محبوب در میان خانم‌ها بوده‌اند.

این نوع از لباس در کنار ترکیب‌های مختلف بسیار زیبا و دلنشین است و حس دخترانه‌ای دارد. سارافون‌ها در کنار دیگر انواع لباس‌های دخترانه، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل تهیه و استفاده هستند.

سارافون‌ها به‌ویژه برای کودکان یک مدل پرطرفدار و زیبا هستند و می‌توانند از گزینه‌هایی باشند که مادران برای فرزندان خود تهیه می‌کنند. ما در این مقاله، شما را با انواع مدل سارافون بچگانه آشنا می‌کنیم، پس حتما این مطلب مارسین را تا انتها مطالعه کنید.

داستان سارافون از کجا شروع شد؟

سارافون‌ها بیش از آنچه که فکر می‌کنید، قدمت دارند. درحقیقت، خاستگاه آن‌ها هم نه ایران و کشورهای مسلمان، که بزرگترین کشور جهان است!

این نوع خاص از جامه‌های زنانه، در کمال شگفتی از لباس‌های سنتی روسیه است که با شکل ذوزنقه‌ای خود از سایز پیراهن‎ها متمایز می‌شود. اولین زمانی که در نوشته‌ها از سارافون‌ها در تاریخ یاد شده، سال ۱۳۷۶ میلادی بوده است و در اروپا تا کمی پیش از قرن بیستم مورد استفاده قرار می‌گرفته. با این حال، الزاما سارافون‌ها به همان شکل اولیه و سنتی خود باقی نمانده‌اند.

بلکه، نکته این جاست که این لباس در کشور ما دستخوش تغییراتی شده و ظاهر ذوزنقه‌ای خود را از دست داده است اما حالت بدون آستین آن همچنان تا به امروز نیز نمادی از پیراهن سارافون تلقی می‌شود.

انواع مختلف سارافون

سارافون‌ها برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد، بسیار متنوع هستند. از سارافون‌های تابستانی، پاییزه، زمستانی و بهاره که بر اساس فصل دوخته می‌شوند گرفته تا انواع سارافون‌های کوتاه یا بلند. بنابراین، فرقی ندارد که قصد دارید برای خود، یکی از دوستان یا حتی کودکتان سارافون تهیه کنید، همیشه گزینه‌های رنگارنگ با طرح‌ها و جنس‌های مختلف در دسترس شما هستند.

انواع مدل سارافون بچگانه هم مانند سارافون‌های بزرگسالان، برای فصول مختلف با جنس‌های مختلف، در طرح‌های گوناگون قابل تهیه است.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که لباس‌های بچه‌ها به طور کلی به دلیل سختی دوخت لباس‌های کوچک، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما درهرصورت، تصور کودک دلبندتان در یک سارافون زیبا، فکری نیست که به راحتی بتوانید آن را کنار بگذارید!

مدل سارافون بچگانه، از انواع محبوب لباس کودک

از آنجا که سارافون‌ها زیبا، راحت و سبک هستند، برای کودکان و بزرگسالان یک گزینۀ عالی به شمار می‌آیند.

با این حال، هر نوع مدل سارافون بچگانه از زیبایی منحصر به فرد دیگری برخوردار است.

برای هر فصل از سال، می‌توان سارافون‌های مختلفی را تهیه کرد که مخصوص همان فصل باشد؛ درنتیجه، اگر از طرفداران این لباس هستید می‌توانید انواع مدل سارافون بچگانه را برای فرزندتان در جنس‌های مختلف و برای هر چهار فصل تهیه کنید.

مدل سارافون بچگانه زمستانی

این مدل سارافون بچگانه، می‌تواند از جنس پارچه‌های پشمی و ضخیم یا بافتنی باشد. این پیراهن‌های بچگانه، کودک شما را گرم نگه می‌دارند و در ترکیب با جوراب شلواری‌های ضخیم، می‌توانند یک ترکیب عالی باشند.

نکته‌ای که بهتر است به یاد داشته باشید، این است که کودکان پوست ظریف و حساسی دارند و به همین دلیل، احتمال آسیب دیدن پوست یا بروز حساسیت در آن‌ها بالاست. استفاده از انواع مدل سارافون بچگانه که گشاد و راحت هستند، اصطکاک پوست و پارچه را به حداقل می‌رساند و کودک شما را خوش‌پوش اما راحت و راضی نگه می‌دارد.

مدل سارافون دخترانه بچگانه  بهاره

با رسیدن فصل بهار، زیبایی انواع مدل سارافون بچگانه بیشتر به چشم می‌آید.

با آستین‌های کوتاه، جنس نازک و سبک، کودک شما در هر مدل بهاره سارافون بچگانه کاملا راضی و خشنود است و زیباتر از همیشه به نظر می‌رسد. با گرم‌تر شدن هوا، می‌توانید سارافون کودکتان را با انواع کفش‌های بهاره ست کنید که بر زیبایی این پیراهن‌ها می‌افزاید.

مدل سارافون بچگانه تابستانی

اگر فصل بهار، آغازی برای استفاده از پیراهن‌های زیبا است، فصل تابستان بدون شک دوران سلطنت انواع مدل سارافون بچگانه به شمار می‌آید!

سارافون‌های تابستانی با انواع گوناگون، طرح‌های تابستانی و رنگ‌های شاد، شما را به جشنی سرشار از زیبایی‌ها می‌برد.

بنابراین، فرقی ندارد که شما برای خود یا کودکتان از سارافون‌ها استفاده می‌کنید. آنچه مهم است، این که حتما سارافون‌های تابستانی را در کمد داشته باشید و در فصل گرما از رنگ‌های شاد و جنس نرم و فوق‌العادۀ آن‌ها لذت ببرید.

مدل سارافون بچگانه پاییزه شیک

با آغاز فصل پاییز، مدل سارافون برای بچه‌ها یا بزرگسالان به‌صورت چهارخانه و در ترکیب با رنگ‌های زرد و نارنجی می‌تواند حس پاییز را در ست لباس شما هم تداعی کند. در این فصل که هوا هنوز آن‌قدر سرد نشده، بهترین جنس‌ها، پارچه‌هایی مانند کتان هستند که با رنگ‌های فوق‌العاده و بافت دوست‌داشتنی، شما را به میهمانی پاییز می‎‌برد

درنهایت، بهتر است انواع مدل سارافون بچگانه را در کمد کودک خود داشته باشید تا هم فرزندتان خوش‌پوش و مرتب باشد و هم متناسب با فصل، بهترین لباس‌ها را بپوشد. با داشتن انواع مدل‌ سارافون، کودک شما در عکس‌ها مانند یک مدل زیبا به چشم می‌آید و این همان چیزی است که هر مادر و پدری دوست دارند تا شاهد آن باشند.


مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *