مجله سبک زندگی, مجله مارسین, مجله هنر

ایده هایی برای دکوراسیون دیوارها

ایده هایی برای دکوراسیون دیوارها

شاید شما هم به دنبال ایده هایی برای دکوراسیون دیوارها باشید تا فضا و محیط خود را تازه کنید. اضافه کردن امکاناتی  به دیوارهای خالی می تواند حس خانه را تغییر داده و زیبای خاصی به آن ببخشد، چرا که دیوارهای ساده و خالی جذابیت خاصی برای افراد ندارند.

استفاده از برخی امکانات برای دکور و تزئین دیوار می تواند روحیه شما را به کلی تغییر دهد. چه در خانه، چه محل کار و چه هرکجا که هستید. افراد دارای علایق و سبک‌های متفاوتی هستند. مثلاً برخی علاقه مند به هنر، برخی طبیعت و عده ای دیگر علاقه مند به کتاب هستند.

به همین علت ما در این مقاله قصد داریم که شخصیت و سلیقه شما را تقویت کنیم تا شما بتوانید دیوار های خود را طوری تزئین کنید که از سادگی در آمده و شما را با چیزهایی که دوست دارید احاطه کنند.

پس با مارسین همراه باشید که بتوانید استایل خاصی به خانه خود ببخشید و با برخی از انواع دکوراسیون دیوار آشنا شوید.

تابلوهای هنری بزرگ

یک نقاشی یا عکس بزرگ می تواند توجه زیادی را به خود جلب کرده و در فضای کوچک جلوه و زیبایی خاصی به دیوارها ببخشد. تنوع در تابلوهای هنری آن قدر زیاد است که شما می توانید به راحتی طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید و روحیه خود را نیز تقویت کنید.

دیوار گالری

هیچ چیز مانند دیوار گالری شخصیت و رنگ نمی بخشد . استفاده از مجموعه‌ای از آثار های هنری و یا عکس ها به همراه فریم های ساده و شیک می تواند کمک بسیار زیادی به دکوراسیون دیوار شما بکند. شما می توانید با ترکیب کردن چیز های مختلف و تنوع بخشیدن به آنها جلوه ی  زیبایی به دیوارهای خود ببخشی . برای ایجاد توهم فضای بزرگ می توانید گالری را تا سقف گسترش دهید.

جهت اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به تابلو دکوراتیو ورق طلا را نیز در مارسین مطالعه کنید.

تابلو دکوراتیو چشم نظر ورق طلا کد 1
تابلو دکوراتیو چشم نظر ورق طلا کد 1
تابلو دکوراتیو چشم نظر ورق طلا کد 3
تابلو دکوراتیو چشم نظر ورق طلا کد 3

تابلو بشقاب

چرا ظروف و بشقاب های زیبای خود را در کابینت پنهان کنید در حالی که می توانید آنها را بر روی دیوارهای خود به رخ بکشید؟

استفاده از بشقاب میناکاری و ظروف هنری می تواند جلوه منحصربه‌فردی به دیوارهای شما بخشیده و دکوراسیونی خاص را برای شما رقم بزند.

با خرید تابلو میناکاری می توانید انواع بشقاب های مینارکاری به صورت تابلو در آمده اند را در دکور خانه یتان استفاده کنید.

اگر به دنبال انتخاب ساعت دیواری برای دکوراسیون فضای خود هستید، میتوانید مقاله مربوط به انتخاب ساعت دیواری متناسب با فضای خانه را نیز در مارسین مطالعه کنید.

آیینه ها

آینه ها نور را منعکس می کنند و به فضای کوچک کمک می کنند تا بزرگ تر و روشن تر به نظر برسد. برای دکوراسیون دیوار مورد نظر خود میتوانید از یک آیینه بزرگ و یا چند قطعه آیینه کوچک در کنار هم استفاده کرده و دکوراسیونی جذاب به دیوارهای خالی خود بدهید.

قفسه بندی

اگر فضای کافی برای قفسه کتاب های خود ندارید ،  می‌توانید مجموعه خود را به دیوار ببرید. قفسه ها را نصب کنید و برای پر کردن آن از چیزهایی مانند کتاب ،  مجسمه های کوچک ، گلدان و … استفاده کنید.

دیوار سبد

در اینجا ایده دیگری برای دکور دیوار ها وجود دارد و آن اضافه کردن سبد ها به دیوار است.  تنوع در سبد های رنگی نیز بسیار زیاد میباشد و شما می توانید هر فضای منفی را با مجموعه ای از سبدها در اندازه ها و بافت های مختلف زنده کنید.

نصب تلویزیون بر روی دیوار

افزودن صفحه تخت به دیوار راهی عالی برای آزادسازی فضا ، برجسته سازی دیوار و به روزرسانی کل ظاهر اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما باشد.

 به علاوه برخی تلویزیون ها نیز طوری طوری طراحی شده اند که وقتی خاموش هستند، شبیه آثار هنری میباشند و میتوانند جلوه ویژه ای به دیوار شما ببخشند. برخی دیگر نیز مانند سامسونگ حالتی را برای شما فراهم میکند که شما میتوانید  تصاویر دلخواه خود را به نمایش بگذارد.

گل و گیاه

گیاهان و گل ها فقط نباید روی طاقچه باشند. سعی کنید از گلدان های آویز یا دیواری استفاده کرده و با ایجاد فضای سبز، طبیعت را به دیوارهای خود اضافه کنید. برای این کار می توانید از انواع گل های طبیعی و یا گل های مصنوعی و با کیفیت استفاده کرده و فضای خود را زنده کنید.

دید متفاوت برای دکوراسیون دیوار ها

با دید متفاوت به دکوراسیون دیوار های خود بپردازید. دکوراسیون دیوارها می تواند شامل خیلی چیزهای متفاوتی باشد . حتی این اسکیت برد ها با رنگ بندی روشن و زیبایی که دارند می‌توانند دکوراسیونی پر انرژی و مدرن را برای شما ایجاد کند.

به طور مثال اگر از فضای کافی برخوردار نیستید، می توانید یک نمایش کاربردی با علاقه بصری ایجاد کنید.  قلاب و تخته چوبی نصب کنید و کلاه ها را در یک خوشه آویزان کنید.

شما از چه دکوراسیون هایی برای تزئین دیوارهای خود استفاده می کنید؟  در صورت تمایل آنها را با مارسین نیز به اشتراک بگذارید.

مارسین-فروشگاه صنایع دستی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *