مجله استایل, مجله مارسین

بهترین مدل شلوار ورزشی مردانه جدید

بهترین مدل شلوار ورزشی مردانه جدید

بهترین مدل شلوار ورزشی مردانه جدید

فصل تابستان که از راه می‌رسد، تب و تاب باشگاه رفتن و انجام تمرینات ورزشی و تصور داشتن یک اندام متناسب داغ‌تر از همیشه می‌شود.
بسیاری از آقایان به لباس ورزشی خود اهمیت بسیاری می‌دهند، چرا که باید در انجام تمرینات احساس راحتی داشته باشند و هیچ لباسی مانع تحرکت و انعطاف پذیری آنان نشود.
از این رو یکی از لباس‌های ورزشی که باید در خرید آن دقت بیشتری کنید، شلوار ورزشی مردانه است. در این مقاله سعی داریم بهترین مدل شلوار ورزشی مردانه جدید را با شما معرفی کنیم تا با انتخابی مناسب، تمرینات ورزشی خود را به نحو احسن انجام دهید.

نکاتی که باید پیش از خرید شلوار ورزشی مردانه بدانید

بسیاری از افراد لباس ورزشی خود را تنها از روی زیبایی ظاهر تهیه می‌کنند و به مسائل دیگر توجهی ندارند. اما آیا تا به حال احساس کرده‌اید که شلوار ورزشی‌تان تنگ است و نمی‌توانید تمرینات کششی را به خوبی انجام دهید یا هنگام دویدن پارچه شلوار به پایتان گیر می‌کند یا شلوارتان آنقدر گشاد است که تعریق پاها را به خود جذب نمی‌کند و در لباس ورزشی احساس ناراحتی می‌کنید؟ از این رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید شلوار ورزشی مردانه به نکات زیر توجه کنید تا خرید مناسبی را تجربه کنید.

به جنس شلوار ورزشی مردانه توجه کنید

جنس شلوار ورزشی مردانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که هنگام انجام تمرینات ورزشی بدن دچار تعریق می‌شود و ممکن است یک لباس نامناسب باعث خارش، قرمزی یا التهاب پوستی شود یا شلوار ورزشی تعریق بدن را به خوبی جذب نکند. در نتیجه ممکن است هنگام ورزش احساس ناراحتی کنید.
 به جنس شلوار ورزشی مردانه توجه کنید
بسیاری تصور می‌کنند شلوار ورزشی تمام نخ بهترین انتخاب است، اما بهتر است بدانید که پارچه تمام نخ یا نخ پنبه، رطوبت را در خود نگه‌ می‌دارد و شما احساس گرمای بیشتری می‌کنید. با این حال شلوار ورزشی مناسب باید به گونه‌ای باشد که احساس خنکی کنید.
از این رو بهتر است شلوار ورزشی مردانه‌ای تهیه کنید که از ترکیب چند نوع الیاف تهیه شده است. پارچه پلی‌استر یا نایلون انتخاب مناسبی برای ورزش در هوای سرد یا خنک هستند، چرا که از پاهای شما دربرابر سرما محافظت می‌کنند.

سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید

یکی از اشتباهات رایج در خرید شلوار مردانه ورزشی، خرید سایز نامناسب است.
توصیه می‌کنیم شلوار ورزشی را هم سایز با کمر و دیگر شلوار مردانه خود تهیه کنید. در این صورت احساس ناراحتی نمی‌کنید و به سادگی تمرینات خود را انجام می‌دهید.
یک شلوار ورزشی مردانه مناسب باید به گونه‌ای باشد که از پای شما خارج نشود، هنگام انجام تمرینات ورزشی زیر دست و پا گیر نکند و آنقدر تنگ نباشد که مانع انجام تمرینات کششی و دیگر تمرینات ورزشی گردد.

به مدل شلوار ورزشی مردانه توجه کنید

خرید شلوار ورزشی، دیگر همچون زمان گذشته نیست و هر فردی تمایل دارد که حتی در باشگاه یا هنگام انجام تمرینات ورزشی خوشتیپ باشد.
این روزها مدل لباس ورزشی مردانه روز به روز بیشتر می‌شود، چرا که آقایان نیز به لباس‌های خود اهمیت بیشتری می‌دهند.
در واقع بسیاری بر این باورند که «برای پیروزی لباس بپوشید». در این صورت یک لباس ورزشی مردانه جذاب به انجام بهتر فعالیت ورزشی به شما کمک بیشتری می‌کند، چرا که در این لباس احساس اعتماد به‌نفس بیشتری خواهید داشت و به پیروزی و اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوید.
به مدل شلوار ورزشی مردانه توجه کنید

مدل شلوار ورزشی مردانه

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مدل شلوار ورزشی مردانه از تنوع بسیاری برخوردار است که هر یک از این مدل شلوار ورزشی می‌تواند انجام تمرینات ورزشی را برای شما ساده‌تر کند. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید با مدل‌ جدید شلوار ورزشی مردانه آشنا شوید و انتخاب راحت‌تری را تجربه کنید، به ادامه مقاله توجه کنید

شلوار ورزشی مردانه جذب

بسیاری از آقایان تمایل دارند که هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی، شلواری به پا کنند که مانع ورزش کردن‌شان نشود و در نتیجه بتوانند به سادگی بدوند، راه بروند، با وسایل باشگاه ورزش کنند و حرکات کششی و انعطاف پذیری را به سادگی انجام دهند.
با این حال شلوار ورزشی مردانه جذب باید جنس کشی داشته باشد که مانع انجام حرکت‌های ورزشی و انعطاف پذیری بیشتر نشود. از این رو اگر می‌خواهید شلوار ورزشی جذب تهیه کنید، حتما به جنس کشی آن توجه کنید تا انجام تمرینات ورزشی شما ساده‌تر شود.
این مدل شلوار ورزشی مردانه قیمت مناسبی نسبت به دیگر شلوارهای دیگر دارد و شما می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه‌ آنلاین لباس در برند، مدل و رنگ‌های دلخواهتان انتخاب کنید و یک شلوار ورزشی مردانه ارزان و باکیفیت تهیه کنید.
در صورتی که می‌خواهید لگینگ ورزشی مردانه تهیه کنید، بهتر است بدانید که لگینگ مردانه جنس نازک، ظریف و انعطاف پذیری بالایی دارد.
همچنین لگینگ ورزشی مردانه نسبت به شلوارهای ورزشی دیگر خنک‌تر است و جریان هوا به سادگی از آن عبور می‌کند.
شلوار ورزشی مردانه جذب
در این صورت شما می‌توانید لگینگ ورزشی مردانه  را در فصل گرم تابستان به پا کنید و احساس راحت و خنک‌تری را تجربه کنید، همچنین با این جنس شلوار ورزشی دچار قرمزی پوست، خارش یا التهاب نخواهید شد.

شلوار ورزشی مردانه اسلش

شلوار (Joggers) که در ایران به نام شلوار اسلش معروف است در فشن مدرن، استایل خیابانی، استایل ورزشی و لباس‌های خانگی جایگاه ویژه‌ دارد.
پایین پاچه‌ی شلوار ورزشی مردانه اسلش کشی است که در این صورت مانع دویدن و انجام فعالیت‌های ورزشی شما نمی‌شود.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید نزدیک به ۲۰۰۰ سال پیش شلوار اسلش را مردمان یونان باستان به پا می‌کردند و اول بار در المپیک ۱۹۷۰ کانادا این شلوار ورزشی برای دونده‌ها طراحی و دوخته شد. اما نخستین شلوارهای اسلش مردانه به راحتی شلوارهای مدرن و امروزی نبود.
پس از گذشت سال‌ها، یک طراح لباس ورزشی فرانسوی شلوار ورزشی راحتی برای ورزشکاران فرانسوی طراحی و تولید کرد که تحول بزرگی در مدل شلوار ورزشی مردانه ایجاد شد تا ورزشکاران راحت‌تر بدوند، انعطاف بیشتری داشته باشند و مانعی در ورزش‌ کردن‌شان وجود نداشته باشد.
ناگفته نماند که شلوار ورزشی مردانه اسلش تنها مناسب باشگاه و تمرینات ورزشی نیست و اگر به استایل اسپرت مردانه علاقه دارید، می‌توانید آن را به همراه یک تیشرت مردانه و کفش ورزشی سِت کنید و استایل خیابانی جذابی را تجربه کنید.

شلوارک ورزشی مردانه

شلوارک ورزشی مردانه یا شلوار کوتاه یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی مردانه یا زنانه خارج از عرف و فرهنگ جامعه به شمار می‌آمد، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است که روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود.
اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد.
اندازه قدی شلوارک می‌تواند به اندازه یک شلوار کوتاه و زیر زانو باشد یا بالاتر از زانو قرار گیرد که این مسئله به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد.
با این حال شلوارک ورزشی مردانه یکی از لباس‌های ورزشی محبوب است که به ساده‌تر شدن تمرینات ورزشی کمک بسزایی می‌کند.
شلوارک ورزشی مردانه

شلوار گرمکن ورزشی مردانه

شلوار گرمکن ورزشی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شلوار ورزشی مردانه در ایران محسوب می‌شود. شستن شلوار گرمکن ساده‌تر از شلوارهای دیگر است و معمولا هنگام شستن کوچک نمی‌شود و به اصطلاح آب نمی‌رود.
از این رو خرید شلوار گرمکن مردانه یک خرید به‌صرفه خواهد بود، چرا که طول عمر بالایی دارد.
مدل شلوار گرمکن مردانه اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد، اما همچنان جذاب است و طرفداران بسیاری دارد. همچنین این شلوار کار شما را ساده کرده است، چرا که دیگر نیازی به تعویض شلوار در رختکن نخواهد بود و شما می‌توانید با این شلوار ورزشی به باشگاه بروید.
معمولا آقایان مدل شلوار گرمکن ورزشی مردانه را در فصل‌های سرد به پا می‌کنند، چرا از هوای سرد در امان می‌مانند. با این حال انتخاب جنس شلوار ورزشی بر عهده خودتان است و شما می‌توانید شلوار مورد علاقه خود را تهیه کنید تا با پوشیدن آن احساس راحت و خوشایندی را تجربه کنید.
آقایانی که به شلوار ورزشی مردانه سایز بزرگ یا گشاد علاقه دارند و دوست دارند شلوار در پایشان آزاد باشد، خرید شلوار گرمکن مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که تمام نیازهای شما را از یک شلوار ورزشی راحت مهیا می‌کنند
 در پایان
مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *