مجله استایل, مجله مارسین

ترند رنگ های پاییزی 2021

ترند رنگ های پاییزی 2021-min

با فرا رسیدن فصل جدید، شاهد تغییراتی در مد و لباس و نیز رنگ های ترند سال  هستیم. اگر شما هم با ترند و مد سال پیش بروید، میتوانید انواع لباس های خود را در فصل پاییز با رنگ های زیبای پاییزی ست کنید.

ترند پاییز امسال رنگ های متفاوتی را در بر میگیرد. از رنگ های زیتونی و قهوه ای گرفته تا رنگ های زرد و آبی . در این مقاله قصد داریم با معرفی ترند رنگ های پاییزی به شما کمک کنیم تا کمد لباس پاییزی خود را آماده کنید و استایلی کاملا شیک داشته باشید ، پس با مارسین همراه باشید.

سبز زیتونی

زیتون پایه اصلی پاییز است و اکثر ما رنگ زیتونی را دوست داریم چون تقریباً با همه چیز هماهنگ است. مثلا میتوانید آن را با سایه های مختلف سبز، قرمز ، یا حتی رنگ های پر جنب و جوش ست کنید.

سبز زیتونی در ترند رنگ پاییزه

آبی میکانوس (mykonos blue)

آبی میکانوس رنگی متفاوت از بقیه رنگ های پاییزی امسال است. پوشیدن یک لباس تک رنگ که سایر رنگ های آبی (مثل سرمه ای ، نیلی ، جین و … )  را نشان می دهد راهی دوست داشتنی برای نشان دادن این رنگ می باشد.

آبی میکانوس در ترند رنگ پاییزه

زرد روشن

این رنگ زرد ، یادآور فصل بهار ، پیک نیک و گل نرگس تازه بهار است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم بهترین راه برای پیاده سازی این رنگ ، ست کردن آن با برخی از رنگ های خنثی کلاسیک پاییز است. خاکستری روشن و قهوه ای همگی این سایه شاد را تکمیل می کنند و آن را به ترکیب فوق العاده ای برای پاییز تبدیل می کنند.

رنگ زرد در مد پاییزه

سبز

این رنگ سبز ،  یک رنگ دیگر بهاری است که به لیست رنگ های پرطرفدار ترند پاییز راه یافته است. برای ست کردن این سبز روشن ، میتوانید از ترکیب های رنگی از جمله صورتی و بنفش استفاده کنید و یک استایل شیک و خاص داشته باشید.

رنگ سبز در مد پاییزه

قهوه ای خاک رسی

رنگ قهوه ای همواره استایلی شیک و کاملا پاییزی را به خود به همراه دارد. میتوانید لباسی با این رنگ را‌ بپوشید که مرکز‌ توجه قرار‌ بگیرد  و آن را با تیکه های چرم و در عین حال پاییزی مثل کیف و کفش ست کنید. 

از طرفی پوشیدن  یک لباس یقه اسکی و یک دامن چرمی قهوه ای ، و چکمه های بلند تا زانو و یک ژاکت سایز بزرگ‌ (over size) میتواند استایلی بی نظر را برای شما به همراه داشته باشد.

قهوه ای خاک رسی در ترند رنگ پاییزه

صورتی تند

با پوشیدن لباسی با این رنگ صورتی در فصل‌پاییز میتوانید کاملا متفاوت باشید. برای ست کردن آن میتوانید از رنگ های ملایم استفاده کنید. مثلا از یک کت خاکستری غبارآلود و یک شلوار جین تیره برای یک تناسب عالی استفاده کنید.

صورتی جیغ در ترند لباس پاییزه

قهوه ای  روت بیر (Root Beer)

این رنگ شیک که معروف به روت بیر  است، علاوه بر اینکه کاملا‌ مناسب پاییز است، مناسب با هر رنگ پوست نیز میباشد. معمولا افرادی که که از محیط تاثیر‌میپذیرند، در فصل پاییز از لباس هایی با رنگ طلایی، زرد و یا قهوه‌ای روشن استفاده می‌کنند.

رنگ قهوه های روت بیر در لباس پاییزه

قرمز

وقتی حرف از رنگ‌های پاییزی میشود، رنگ قرمز یکی از مواردی است که همیشه در ترکیب خواهد بود.  رنگ قرمز سرشار از انرژی و قدرت میباشد. این رنگ به علت تندی و شادابی که دارد  میتواند با هر چیزی ست شود.  از رنگ های خنثی گرم گرفته تا رنگ های  آبی تند و حتی زرد و نارنجی.

از طرفی اگر به دنبال یک استایل ساده هستید، از کیف و یا یک جفت کفش گیلاسی برای  این رنگ ایده آل استفاده کنید.

رنگ قرمز در لباس های پاییزه

سرمه ای رودونیت (Rhodonite)

 اگر این رنگ سرمه ای شما را گیج‌میکند، طوری از آن استفاده کنید که انگار مشکی است. ‌و این دقیقا به این معنا‌ میباشد که پوشیدن این رنگ در انواع لباس های بیرونی آسان است.

ست کردن این رنگ که به آن لقب رودونیت داده شده است، معمولا به صورت تک رنگ و یا ترکیب با یک رنگ‌ کلاسیک دیگر‌میباشد.

سورمه ای رودینیت در ترند پاییزه

سویا

این رنگ سفید نه تنها یک سایه جهانی است، بلکه یک رنگ بی انتها است که روی هر نوع بافتنی زیبا میشود. همچنین میتوانید از این رنگ زیبا در انواع لباس های پاییزی خود از جمله کت ، پالتو ، شلوار و …‌ استفاده کنید.

سفید سویا در ترند پاییزه

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

رنگ ترند مورد علاقه شما کدام است ؟

مارسین-سایت فروش صنایع دستی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *