مجله استایل, مجله مارسین

تیشرت مردانه متناسب با رنگ پوست

تیشرت مردانه متناسب با رنگ پوست

فهرست مطالب

خرید تیشرت مردانه متناسب با رنگ پوست یکی از چالش هایی است که حتما در طول زندگی خود با آن مواجه شده اید. اگر جنسیت شما مذکر باشد برای انتخاب استایلی مناسب برای خود و اگر مونث باشید، احتمالا هنگام خرید برای همسر، پدر، برادر یا دوست خود با این مسئله رو به رو شده اید یا در آینده روبه‌رو خواهید شد.

انتخاب رنگ در استایل مرانه مهم ترین انتخاب است، زیرا استایل های مردانه معمولا ساده هستند و قدرت اعجاب‌انگیز رنگ‌هاست که یک استایل زیبا و متفاوت خلق می‌کند. اگر می‌خواهید تنها با یک مدل تیشرت مردانه جدید، جذاب و چشمگیر شوید، باید به رنگ آن دقت بیشتری کنید، چرا که رنگ تیشرت مردانه تاثیر بسزایی در چمشگیرتر شدن ظاهر، صورت و استایل‌تان دارد.

اهمیت رنگ پوست در انتخاب لباس مردانه

در هنگام خرید تیشرت مردانه ساده باید به رنگ پوست و فرم بدن خود توجه داشته باشید. ممکن است رنگی که در استایل کسی دیده اید که فوق العاده و زیبا بوده است، برای شما مناسب نباشد و آنطور به نظر نرسد و برعکس. بنابراین در قدم اول باید رنگ پوست خود را بشناسید و بدانید چه رنگ هایی به اصطلاح به شما می‌آیند و برای پوست شما مناسب‌اند.

به طور کلی، رنگ پوست انسان به چهار گروه تقسیم می‌شود: سفید، گندمی، سبزه، تیره. هر یک از این رنگ‌‌ها می‌تواند در شیک و جذاب‌تر شدن لباس مردانه تاثیر داشته باشد و به درستی با آن ترکیب شود.

بسیاری از آقایان هنگام خرید لباس، خود را در رنگ‌های سفید، مشکی، طوسی و رنگ های خنثی محدود می‌کنند اما بهتر است یک بار این ترس در انتخاب رنگ را کنار بگذارید و با یک انتخاب درست، نتیجه ی متفاوت و منحصربه‌فرد آن را ببینید.

اگرچه رنگ سفید و مشکی متناسب با هر نوع رنگ پوست است و در استایل های روزمره به راحتی قرار می‌گیرند اما ظاهر شما را تکراری می‌کنید.
در واقع استایلی جذاب است که جسورانه باشد و رنگ‌ لباس‌ها هوشمندانه انتخاب شده باشد. در ادامه این مقاله، شما متوجه می‌شوید که چه رنگ تیشرت مردانه مناسب با رنگ پوستتان است و استایل‌تان جذاب‌تر می‌کند. پس در ادامه با مجله مارسین همراه باشید.
 

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست سفید

تعداد زیادی از مردان  دارای رنگ پوست سفید هستند و البته اگر خیلی جزئی بخواهیم بررسی کنیم، این رنگ پوست بسته به میزان سرخی و زردی پوست به تعداد دسته زیادی تقسیم می‌شود. اما به صورت کلی باید گفت اگر به دنبال یک استایل متناسب با رنگ پوست سفی هستید، پیشنهاد ما انتخاب رنگ های تیره است.

انتخاب مدل تیشرت مردانه با رنگ روشن باعث می‌شود که رنگ پوستتان روشن‌تر به نظر برسد و زیبایی و ظاهر لباس‌تان مشخص نشود. درصورتی که یک تیشرت ساده ی تیره مردانه رنگ پوستتان را زیباتر نشان داده و تضاد ایجاد شده یک استایل خاص و زیبا برایتان خلق می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید تیشرت مردانه مناسبی با توجه به رنگ پوستتان تهیه کنید این رنگ‌ها برای پوست سفید انتخاب مناسبی خواهند بود.

طوسی

مشکی

قهوه‌ای

جگری یا زرشکی

سبز

آبی تیره

البته اگر به رنگ‌های یا زرد علاقه دارید، می‌توانید از این رنگ‌ها در استایل‌تان نیز بهره‌مند شوید.مانند استایلی که در تصویر می‌بینید پوشیدن لباس اصلی تیره مانند تیشرت مشکی به همراه کت قهوه ای و شالگردن کرم می‌تواند یک ترکیب فوق العاده ایجاد کند.

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست سفید

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست گندمی

آقایانی که پوست گندمی یا میانه دارند، کمی از افرادی که پوستشان سفید دارند، تیره‌‌تر هستند، رنگ پوست این افراد تیره نیست و ترکیب رنگ هایی که در مورد قبلی بیان شد می تواند برایشان خوب باشد.

این افراد همچون رنگ پوستشان می‌توانند از طیف رنگ‌های میانه بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید مدل تیشرت مردانه جدیدی تهیه کنید و در عین حال جذاب باشید، انتخاب رنگ درست و متناسب با رنگ پوستتان، استایل‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

رنگ‌های زیر انتخاب مناسبی برای رنگ تیشرت مردانه است که استایل شما را با توجه به رنگ پوستتان خاص و جذاب‌تر می‌کند:

بژ

نسکافه‌ای

آبی آسمانی

بنفش یاسی

صورتی

گلبهی

این رنگ‌ها و طیف رنگ‌های پاستلی متناسب با رنگ پوست گندمی هستند. با این حال در صورتی که به طیف رنگ‌های تیره همچون سرمه‌ای و مشکی یا روشن همچون کرم و سفید علاقه دارید، می‌توانید در لباس‌های دیگرتان از این رنگ‌ها بهره‌مند شوید.

برای مثال تیشرت بژ، شلوار جین مردانه سرمه‌ای و کفش سفید، انتخاب جذاب برای یک استایل تابستانه است که با رنگ پوست گندمی چشمگیرتر می‌شود. در واقع انتخاب درست و دقت به جزئیات، استایل شما را از دیگران متمایز می‌کند.

مارسین یکی از تولیدکنندگان محصولات مد و استایل است که می‌توانید از این محصولات در صفحه ی مارسین استایل دیدن فرمایید.

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست گندمی

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست سبزه

اگر برای یک مرد با پوست سبزه به دنبال خرید تیشرت مناسب هستید، کار بسیار آسانی را در پیش دارید. زیرا اکثر رنگ ها به ویژه رنگ‌های گرم با پوست صورت سبزه متناسب هستند و می‌توانند استایلی با جسارت و منحصر به فرد را ایجاد کنند.

 اگر می‌خواهید استایل متمایزی را تجربه کنید و چشمگیر شوید، باید با رنگ‌های شاد و روشن آشتی کنید و خودتان را به رنگ‌ سفید و مشکی محدود نکنید. رنگ تیشرت مردانه ساده برای پوست سبزه داراری تنوع بالایی است و به راحتی می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را برای تیشرت انتخاب نمایید.

رنگ های زیر از متناسب ترین رنگ های تیشرت برای پوست سبزه هستند.

زرد

سبز ارتشی

بنفش

قرمز

آبی کاربنی

این رنگ‌ها برای خرید تیشرت مردانه انتخاب هوشمندانه‌ای هستند، چرا که به خوبی با پوست سبزه ست می‌شوند. با این حال در صورتی که به رنگ‌های روشن همچون بژ، آبی آسمانی یا طوسی روشن علاقه دارید، توصیه می‌کنیم از این رنگ‌ها در خرید اکسسوری مردانه و لباس‌هایی به غیر از تیشرت و پیراهن مردانه بهره‌مند شوید.

برای مثال شما می‌توانید یک تیشرت نارنجی ساده را به همراه یک شلوار جین روشن و کتونی سفید ساده ست کنید و جذاب‌تر از همیشه شوید. چرا که بسیاری از آقایان در خرید لباس به رنگ پوست و لباس خود دقت نمی‌کنند و همین دقت شما، استایل‌تان را متفاوت و زیباتر می‌کند.

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست سبزه

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست تیره

آقایانی که پوست تیره دارند، بهتر است  از رنگ های روشن برای استایل خود استفاده کنند. رنگ های تیره باعث می‌شوند ظاهر لباس‌شان دیده نشود و رنگ پوستشان تیره‌تر به نظر برسد. در این صورت بهترین انتخاب شما برای خرید تیشرت مردانه جذاب، رنگ‌های روشن است که با رنگ پوستتان به خوبی ترکیب شود.

هنگام انتخاب رنگ روشن برای خرید تیشرت جدید مردانه، اکثر آقایان مردد می‌شوند و از انتخاب این رنگ ها هراس دارند زیرا رنگ های روشن خیلی زود کثیف و لکه دار می شود. بنابراین اگر بر اساس استاندارهای درست این رنگ تیشرت را انتخاب کنید می‌تواند یک استایل متفاوت و جسورانه را برایتان به ارمغان آورد.

پیشنهاد‌های ما برای انتخاب رنگ تیشرت مردانه برای پوست تیره رنگ های زیر است.

سبز زمردی

نخودی

آبی لاجوردی

بنفش بادمجانی

نارنجی

این رنگ‌ها برای خرید تیشرت مردانه جدید، انتخاب مناسبی خواهند بود و به سادگی با پوست تیره ست می‌شوند. با این حال بسیاری از استالیست‌ها توصیه می‌کنند، آقایانی که پوست تیره دارند، از خرید لباس‌هایی به رنگ قهوه‌ای و طیف رنگ‌های پاستلی خودداری کنند، چرا که استایل‌شان نامتناسب می‌شود.

در صورتی که به رنگ طوسی، آبی روشن، مرجانی یا کرم علاقه دارید، می‌توانید در انتخاب لباس‌های دیگرتان از آن‌ها بهره‌مند شوید. برای مثال یک مدل تیشرت مردانه آبی لاجوردی، شلوار جین مردانه آبی روشن ، کفش طوسی به همراه یک دستبند کرم، استایل تابستانه شما را چشمگیر می‌کند.

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست تیره

رنگ تیشرت ساده متناسب با همه نوع رنگ پوست

احتمالا پس از مطالعه این مقاله به این مسئله فکر می‌کنید که آیا رنگ پوست، شما را در انتخاب رنگ لباس مردانه محدود می‌کند و شما همیشه باید از چند رنگ مشخص استفاده کنید؟

پاسخ به این سوال خیر است، چرا که رنگ‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که با هر نوع رنگ پوستی متناسب خواهند بود و دایره انتخاب‌های شما برای خرید پیراهن مردانه یا تیشرت را محدود نمی‌کنند.

پیش از این گفتیم که برای داشتن یک استایل متفاوت و هوشمندانه بهتر است از رنگ‌هایی که متناسب با رنگ صورتتان است، بهره‌مند شوید. اما شما می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه خود در خرید شلوار مردانه، کفش، کیف و اکسسوری مردانه نیز استفاده کنید و جذاب شوید.

البته قبلا در خصوص رنگ ها و تاثیر آن ها در مقاله روانشناسی رنگ ها صحبت کرده ایم که محتوای آن ممکن است برایتان مفید باشد.

در این بخش رنگ‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که متناسب با هر رنگ پوستی خواهد بود و شما می‌توانید انتخاب‌های متنوع و بیشتری در خرید تیشرت و پیراهن مردانه داشته باشید و چشمگیرتر از همیشه در مهمانی، دورهمی، قرارهای دوستانه یا سفر ظاهر شوید.

مشکی یکی از رنگ‌های مورد علاقه بسیاری از آقایان است. اگرچه این رنگ در گروه رنگ‌های تیره قرار دارد، اما متناسب با هر رنگ پوستی خواهد بود. با این حال توصیه می‌کنیم از رنگ مشکی کمتر استفاده کنید، تا استایل‌تان متنوع‌ و متفاوت شود.

سرخ‌آبی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که جلوه جذابی دارد، با این حال بسیاری از آقایان کمتر به رنگ سرخ‌آبی توجه می‌کنند. اگر می‌خواهید این تابستان استایل متفاوتی را تجربه کنید، رنگ سرخ‌آبی انتخاب جذابی برای تیشرت خنک مردانه تابستانه است که در عکس‌های سفرتان نیز متفات و جذاب می‌شوید.

سبز دودی یا ( Teal ) یکی رنگ خاص و جذاب است که اگر به مد و فشن و استایل تابستانه متفاوت علاقه دارید، حتما شیفته این رنگ خواهید شد. این رنگ با هر رنگ پوستی متناسب خواهد بود و انتخاب جذابی برای مدل تیشرت مردانه می‌شود.

انتخاب رنگ سفید، یک انتخاب جسورانه است که با هر رنگ پوستی متناسب خواهد بود.

با این حال توصیه می‌کنیم همیشه از این رنگ همچون رنگ مشکی استفاده نکنید، زیرا اگرچه سفید یک رنگ رسمی و مناسب لباس‌های اداری است، اما استایل شما را تکراری می‌کند. در واقع استایل مردانه‌ای جذاب و چشمگیر می‌شوید که متفاوت باشد و هر تکه از لباس‌های مردانه با دقت زیادی انتخاب شده باشد.

 در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل، فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *