مجله استایل, مجله مارسین

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

اگر می‌خواهید امسال پاییز خوش‌تیپ‌تر از همیشه باشید، کافی است یک تیشرت آستین بلند مردانه ساده تهیه کنید و با مطالعه این مقاله، راز خوش‌تیپ بودن را بدانید. در واقع راز خوش‌تیپ بودن نه خرید لباس مردانه گران قیمت، نه برند لوکس و نه یک لباس فاخر یا عجیب است. برای خوش‌تیپ بودن نیازی به چوب جادو ندارید تا با خواندن وِردی، چشمگیر شوید! راز خوش‌تیپ و جذاب بودن بسیار ساده است. کافی است کمد لباستان را باز کنید، ترکیب لباس‌ها را با یکدیگر بدانید و معجزه رنگ‌ها را بشناسید. به همین سادگی شما با یک مدل تیشرت آستین بلند مردانه، جذاب و چشمگیر خواهید شد، اما چگونه؟

چگونه تیشرت آستین بلند مردانه را با لباس‌های دیگر ست کنیم؟

تیشرت آستین بلند مردانه یک لباس ساده است و بسیاری بر این باور اشتباه هستند که این لباس مردانه ساده نمی‌تواند باعث خوش‌تیپی و چشمگیر شدن استایلشان شود. توصیه می‌کنیم پیش از آن که روش ساده ست کردن لباس‌ها را با یکدیگر بدانید، ابتدا تمام تصورات قدیمی، باورهای غلط و قوانین نانوشته استایل را دور بیندازید، چرا که حتی یک تیشرت آستین بلند اسپرت مردانه می‌توانید استایل پاییزه شما را چشمگیر کند. بنابراین چگونه می‌توانید لباس‌های مردانه را با یکدیگر ست کنید تا خوش‌تیپ‌تر از همیشه شوید؟

با رنگ‌ها بازی کنید

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

ست کردن لباس‌ها به این معنا نیست که شما تیشرت آستین بلند، کت مردانه، شلوار، کفش و جوراب مردانه یک رنگ به تن کنید. ست کردن لباس مردانه یعنی ابتدا شما تفاوت میان لباس مجلسی مردانه و اسپرت را بدانید و رنگ‌های مکمل را از یکدیگر تشخیص دهید. برای مثال حتی اگر می‌خواهید بلوز مردانه، شلوار و کفش کرم و هم‌رنگ به تن کنید، از جوراب زرد، شال گردن مردانه نارنجی و کیف سبز بهره‌مند شوید. به بیان دیگر اگر نمی‌توانید رنگ لباس‌های اصلی را با یکدیگر ست کنید، با رنگ اکسسوری مردانه بازی کنید.

برای شروع یادگیری ست رنگ لباس‌های اصلی می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. برای مثال رنگ خاکستری، کرم، طوسی، قهوه‌ای، سبز زیتونی، آبی کاربنی، سفید و مشکی در گروه رنگ‌های خنثی قرار دارند که ست کردن لباس‌ها با این رنگ‌ها بسیار ساده خواهد بود.

یکی دیگر از روش‌های بازی با رنگ‌ها، استفاده از رنگ‌های هم‌خانواده است. برای مثال اگر می‌خواهید خرید تیشرت آستین بلند مردانه اسپرت قرمز را برای پاییز امسال تجربه کنید، می‌توانید از شلوار بادمجانی یا زرشکی یا از پالتو مردانه با چهارخانه‌های مشکی و قرمز بهره‌مند شوید. این روش نیز تأثیر بسیاری در زیبایی استایلتان خواهد داشت.

رنگ‌های متضاد ایده جذابی برای استایل کژوال مردانه خواهند بود. برای مثال رنگ قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش مورد توجه بسیاری از استایلست‌ها و طراحان لباس قرار می‌گیرد. اگرچه این رنگ‌ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما در کنار یکدیگر استایل کژوال جذابی به وجود می‌آورند.

 

از لباس چرم مردانه غافل نشوید

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

 

فصل پاییز و زمستان، بهترین زمان استفاده از لباس‌های چرم است و اگر می‌خواهید تیشرت آستین بلند را با لباسی ست کنید، خرید کت چرم مردانه انتخاب جذابی خواهد بود. تفاوتی ندارد که شما به استایل مجلسی یا اسپرت علاقه دارید، چرا که تنوع مدل کت چرم مردانه روزبه‌روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، کت چرم اسپرت مردانه یا مجلسی تهیه کنید.

اما خبر خوب این که تیشرت آستین بلند مردانه با هر دو مدل کت چرم ست می‌شود. پدرخوانده استایل کژوال، شلوار جین است. در واقع اگر نمی‌دانید که کت چرم اسپرت مردانه را چگونه با تیشرت آستین بلند ست کنید، شلوار جین آبی تیره یا سرمه‌ای، کار شما را ساده می‌کند.

اما اگر به استایل رسمی علاقه دارید، مدل کت چرم مجلسی مردانه، بلوز آستین بلند با رنگ خنثی یا تیره به همراه شلوار کتان مشکی مردانه انتخاب جذاب و ساده‌ای خواهد بود و این استایل با کمک اکسسوری کامل و جذاب‌تر می‌شود.

در واقع جزئیات همیشه عامل مهمی در زیبایی استایل است. بنابراین به نظر شما چه اکسسوری می‌تواند تیشرت آستین بلند مردانه که ظاهری ساده دارد را همراه با کت چرم جذاب کند؟ پاسخ بسیار ساده است: کمربند چرم مردانه! در واقع تیشرت آستین بلند پاییزه با کمربند چرم مردانه با انتخاب درست، در کنار یکدیگر جذاب می‌شوند.

 

پالتو و بارانی مردانه معجزه می‌کند

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

 

آیا می‌خواهید بدانید که تیشرت آستین بلند مردانه را با چه لباسی در پاییز ست کنید که خوش‌تیپ‌تر شوید؟ خرید بارانی و پالتو مردانه را در اولویت قرار دهید. محال است که پالتو مردانه یا بارانی همراه با بلوز مردانه ست نشود. اکنون که ترکیب رنگ‌ها را با یکدیگر می‌دانید، انتخاب و خرید پالتو و بارانی مردانه برایتان ساده‌تر خواهد شد. اما نکته‌ای که باید بدانید این است که فصل‌ها رنگ مخصوص به خود را دارند و شما می‌توانید با شناخت رنگ‌های هر فصل، خرید پالتو و بارانی مردانه شیک و راحت‌تری را تجربه کنید. البته این نکته به خرید لباس‌های دیگرتان نیز کمک بسزایی می‌کند.

برای مثال بهار، فصل سرسبزی است. در این صورت خانواده سبز، آبی، قرمز و صورتی در این فصل به وضوح در طراحی لباس‌ها دیده می‌شود. تابستان فصل میوه‌های رنگارنگ است که رنگ‌های روشن و پاستلی طرفداران بیشتری دارد.

پاییز فصل رنگ‌ نارنجی، کرم، بژ، شتری، قهوه‌ای، سبز زیتونی و رنگ‌هایی شبیه به این خانواده است که عموم پالتو و بارانی مردانه نیز در این طیف از رنگ‌ها قرار دارد. زمستان فصل رنگ‌های تیره است، با این حال اگر به رنگ‌های تیره علاقه ندارید، می‌توانید رنگ‌های خنثی و بهاری را در کنار یکدیگر در این فصل ست کنید.

به کفش مردانه توجه کنید

پیش از این گفتیم که تیشرت آستین بلند مردانه را می‌توانید با دو استایل مجلسی و اسپرت به تن کنید و با خرید بلوز مردانه ساده، دو نشان بزنید. اما یکی از عواملی که ظاهر استایل شما را تعیین می‌کند، مدل کفش مردانه است.

در این صورت کفش اسپرت مردانه، همراه با آیتم‌های دیگر همچون کت اسپرت یا شلوار جین، استایل شما را کژوال می‌کند و کفش مجلسی مردانه همچون کفش چرم، شلوار کتان و کت تک مردانه، ظاهر شما را رسمی می‌کند. اگر می‌خواهید یکی دیگر از روش‌های ست کردن لباس با بلوز مردانه را بدانید، می‌توانید رنگ تیشرت آستین بلند مردانه را با رنگ کفشتان ست کنید یا از رنگ‌های هم‌خانواده بهره‌مند شوید. برای مثال اگر انتخاب شما بلوز کرم است، کفش مردانه قهوه‌ای انتخاب خوبی خواهد بود. در واقع این روش ست کردن بسیار ساده و کاربردی خواهد بود.

جوراب مردانه جذاب تهیه کنید

آیا می‌دانستید که مدل جوراب مردانه در استایل و حتی زیبایی کفشتان تأثیر دارد؟ اگر همیشه انتخابتان یک جوراب مردانه مشکی یا طوسی ساده بود و  اکنون می‌خواهید خوش‌تیپ‌تر از همیشه باشید، توصیه می‌کنیم این بار در خرید جوراب مردانه کمی دقت کنید.

این روزها جوراب طرح‌دار مردانه همچون جوراب خال‌خالی، راه‌راه و جوراب رنگی، حتی با کفش آکسفورد چرم مجلسی مردانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این صورت حتی این اکسسوری کوچک و به ‌ظاهر پیش پا افتاده نیز می‌توانید استایل پاییز امسال را دگرگون کند.

ساده نباشید!

راهنمای استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

 

در این بخش از مقاله می‌خواهیم کمی حرفه‌ای‌تر باشیم و تیشرت آستین بلند مردانه را کمی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر به تن کنیم. درست است که زیبایی در سادگی است، اما کمی طرح و نقش و نگار به ظاهرتان روح تازه‌ای می‌بخشد.

برای مثال اگر خرید تیشرت مردانه آستین بلند اولویت شما است، از یک دستمال گردن راه‌راه استفاده کنید یا جوراب خال‌خالی به پا کنید. یا اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید، تیشرت آستین بلند طرح‌دار مردانه انتخاب کنید و آن را با لباس‌های ساده و تک رنگ به تن کنید.

اما نکته‌ای که باید به آن در ست کردن لباس‌ها توجه کنید، استفاده صحیح در لباس‌های طرح‌دار است. در واقع استفاده از یک بلوز مردانه طرح‌دار یا دو اکسسوری طرح‌دار در استایل کافی است و استایلتان نباید شلوغ شود. همچنین توصیه می‌کنیم طرح گل‌دار، خال‌خالی و راه‌راه را هرگز در کنار یکدیگر استفاده نکنید. بنابراین شما با رعایت چند نکته بسیار ساده می‌توانید با کمک یک تیشرت آستین بلند مردانه، ظاهرتان را جذاب و چشمگیر کنید. کافی است کمی در انتخاب لباس و رنگ لباس‌هایتان دقت کنید تا تجربه جدیدی در استایل مردانه داشته باشید.

مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *