مجله استایل, مجله مارسین

رایحه های مختلف در انواع عطر و ادکلن

انواع رایحه در عطر و ادکلن

انواع زیادی از  عطر و ادکلن ها وجود دارد که همه ما را با رایحه‌های جذاب خود  مبهوت می کند. از رایحه های تند و شیرین گرفته تا رایحه گل‌ و میوه‌ و چوب . اما هنگام انتخاب کردن ، یافتن رایحه عالی می تواند دشوارتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید . با مارسین همراه باشید تا نگاهی به انواع رایحه در عطرها بیاندازیم !

رایحه های گل

گل‌ های شیرین مانند رز ، یاس ، شکوفه‌های پرتقال ، گاردنیا ، میخک و … از انواع رایحه‌های گل می باشند . اگر شما به یک بوی عاشقانه ، زنانه و شیرین علاقه دارید ، این رایحه مطمئناً همان چیزی است که باید امتحان کنید . این نوع رایحه ها معمولا با یک نت گلی یا ترکیبی از انواع رایحه های گلی مختلف فرموله می شوند.

رایحه های گل در عطر

رایحه مرکبات

یک رایحه عالی برای تابستان ، اسانس مرکبات تند از لیمو ، نارنگی و گریپ فروت است. رایحه های با طراوت ، آن را برای هر فردی که شخصیتی شاد و سر زنده دارد مناسب می کند تا از صبح تا شب به راحتی از آن استفاده کند.

یکی از قدیمی ترین عطرهای ثبت شده در تاریخ، عطر ادکلن، روح مرکبات است . این عطر توسط یک عطرساز ایتالیایی در شهر کلن آلمان در سال 1709 ساخته شد.

رایحه مرکبات عطر

رایحه های میوه ای

در کنار رایحه های گل ، رایحه های میوه ای نیز به دلیل شیرینی که دارند بسیار محبوب هستند. به طور معمول، یک عطر با رایحه میوه‌ای شامل ترکیبی از نت ‌های تند و میوه‌ای است که مکمل یکدیگر هستند و معمولاً با نت‌های گلی مانند گل رز ، زنبق ، بنفشه و عطرهای دیگر ترکیب می‌شوند تا بویی کامل ایجاد کنند.

میوه هایی مانند سیب ، توت ، هلو ، انبه و سایر میوه های آبدار ، با رایحه‌ ای که دارند برای قرار های ملاقات عالی هستند و به تداوم عشق کمک می‌کنند .

رایحه های میوه ای عطر

رایحه های تند

برای داشتن رایحه ای گرم و جذاب ، عطری را با رایحه تند انتخاب کنید . عطرهای تند معمولاً از هر نوع ادویه ای که در آشپزخانه می توانید پیدا کنید مانند دارچین ، زنجبیل ، هل ، میخک و فلفل ترکیب شده با مواد شرقی مانند چوب و رزین تشکیل می شوند .

 این نوع عطر برای هر سنی مناسب است و میتوانید از آن در یک مراسم غیررسمی استفاده کنید .

رایحه های تند عطر

رایحه های چوبی

عطرهای چوبی برای ایجاد رایحه ای آرام بخش با استفاده از خزه بلوط ، مرکبات ، نعناع هندی ، ترنج و دیگر رایحه های خاکی بسیار محبوب هستند . اگر به دنبال یک عطر مناسب برای کار هستید که تمام روز ماندگار باشد، یک عطر چوبی را امتحان کنید.

رایحه های چوبی عطر

رایحه های سبز

اگرعاشق بوی خاک و علف های تازه بریده شده هستید ، رایحه های سبز به چمن ، شاخ و برگ سبز غنی ، گل های جوانه زده یا حتی برگ های ترد گیاهان اشاره دارد.

رایحه های سبز طیف گسترده ای از گیاهان مانند علف ، خزه ، گیاهان ، چای و بامبو را در بر می گیرد. رایحه‌های سبز با نت ها تازه و نیروبخشی که دارند ، برای افراد ورزشکار عالی هستند .

رایحه های سبز عطر

رایحه های تازه

رایحه‌های تازه شبیه هوای کوهستان و نسیم اقیانوس هستند . بیشتر اوقات از این نوع عطرها با رنگ صابونی یاد می‌شود.

از این رایحه در طول تابستان استفاده کنید تا زمانی که گرما در حال فروکش شدن است ، طراوت بیشتری داشته باشید و یا از آن در یک مصاحبه کاری مهم برای افزایش اعتماد به نفس خود بهره ببرید .

رایحه های تازه عطر

رایحه های شرقی

اگر شخصیتی جدی دارید ، این عطرهای گرم و صمیمی قطعاً مناسب شما هستند و به شدت جلب توجه میکنند ! مراقب ادویه هایی از چوب صندل ، کهربا ، مشک و سایر ادویه ها باشید تا به خاکی بودن عطر بیافزایید.

رایحه های شرقی عطر

برای مشاهده و خرید انواع عطر و ادکلن ها با رایحه های مختلف با مارسین همراه باشید. همچنین میتوانید مقاله مرتبط درباره  انواع عطر ها و تفاوت بین عطر، ادکلن ، ادوپرفیوم و ادوتویلت را در مارسین مطالعه کنید .

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل، فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *