مجله استایل, مجله مارسین

مدل های شلوار مجلســـی شیک دخترانه و زنانه

مدل های شلوار مجلســـی شیک دخترانه و زنانه

انواع شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

شلوار یکی از آیتم­های مهم و منحصر به فرد در زیباتر شدن ظاهر خانم هاست که نوع برش و سبک طراحی آن می تواند زیبا کننده و یا نابود کنندۀ استایل باشد. معمولاً ما خانم­ها تنوع پذیر هستیم و به پوشیدن یک سبک شلوار راضی نمی شویم و این کاملاً طبیعیست اما در انتخاب مدل آن باید به فرم و قد پاهای خود توجه کنیم تا استایل زیباتری داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم که انواع شلوار مجلسی زنانه و دخترانه را بررسی کنیم و به هر فرم اندامی مدل مناسب پیشنهاد دهیم.

 

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه گشاد

شلوارهای گشاد با برش زیبا و سادۀ خود ظاهر جذابی به اکثر خانم­ها می­دهند. شلوار دامنی، دمپا گشاد و پاچه کلوش از معروفترین مدل­های آن است. استفاده از شلوارهای گشاد در تابستان 2020 بسیار رواج پیدا کرد و زنان و دختران بسیاری جذب این مدل شدند. شما می­توانید این شلوار را با بلوز، تاپ، نیم تنه و یا شومیزهای بلند و کوتاه ست کنید و از استایل شیک و راحت خود لذت ببرید. از جدیدترین استایلی که با این شلوارها بسیار دیده می­شود، قرار دادن انتهای بلوز و یا تاپ در شلوار است تا استایل یک دست تری فراهم شود. برای خرید اینترنتی شومیز زنانه مجلسی می توانید روی لینک کلیک کرده و شومیز مناسب شلوار خود را پیدا کنید.

از دیگر طرح های زیبایی که برای این مدل شلوار در نظر گرفته شده، قرار گرفتن کمربند بر روی شلوار است. چند سالی می­شد که پیلی شلوار از مد افتاده بود اما این طرح بار دیگر به صنعت مد بازگشته و اتفاقاً با استقبال خوبی هم روبرو شده است. شلوارهای پاچه کلوش از جدیدترین مدل هاست که مانند شلوارهای دمپا گشاد از زانو شروع به گشاد تر شدن می­شود و تنها تفاوتی که با آن دارد این است پارچه چین دار می­شود و این موضوع سبب زیباتر نشان دادن پاها می­گردد.

به افرادی که کمر باریک و پاهای چاقی دارند، توصیه می­کنیم که برای انتخاب مدل لباس مجلسی خود از شلوار گشاد استفاده کنند چون ظاهر بی نظیری را با آن تجربه خواهند کرد. حتی خانم­هایی که پاهای خیلی لاغری دارند هم می­توانند به کمک گشادی شلوار، پاهای لاغر خود را از نظرها پنهان کنند.

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه راسته

مدلی از شلوار است که گشادی آن از بالا تا پایین پا یکسان است و اغلب خانم­ها برای داشتن استایل کلاسیک از این مدل استفاده می­کنند. شما می­توانید استایل­های متفاوتی با این مدل شلوار داشته باشید. مثلاً اگر می­خواهید که ظاهر اسپرتی داشته باشند آن را با یک تیشرت ست کنید و یا اگر می­خواهید ظاهر رسمی داشته باشید آن را با یک کت یا یک بلوز آستین بلند ست کنید.

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه با مدل سیگار

شلوار سیگار به شلوارهایی که فیت تن شما هستند گفته می­شود و معمولاً چند سانت بالاتر از مچ پا قرار می­گیرند. این مدل شلوار با نام­های شلوار مدادی و یا اسلیم فیت هم شناخته می­شود. افرادی که مچ پای زیبایی دارند حتماً از این مدل شلوار استفاده کنند. این شلوارها به قدری راحت هستند که اگر از صبح تا شب هم به تن شما باشد اصلاً احساس خستگی نمی­کنید.

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه چسبان

شلوارهای تنگ و چسبان بهترین و زیباترین مدل برای خانم هاییست که پاهای خوش فرم و لاغری دارند. جنس پارچه ایی که برای این مدل شلوار انتخاب می­کنید بسیار مهم است چون باید بافت بسیار نرمی داشته باشد تا در آن احساس راحتی داشته باشید. پارچه های مخمل، چرم، جین و کتان از بهترین پارچه ها برای این مدل شلوار است. شلوارهای تنگ به راحتی با انواع بلوزها، کت­ها، تاپ ها و شومیزها ست می­شوند. با اینکه زمان زیادی از مد شدن این مدل شلوار می­گذرد اما هنوز هم پرقدرت در صنعت مد و فشن حضور دارد چون استایل خانمانه و ظریفی به بانوان می­دهد.

 شلوار مجلسی زنانه و دخترانه چاک دار

اگر می­خواهید که ظاهر مدرن و به روزی داشته باشید می توانید از شلوارهای چاک دار استفاده کنید. چاک می­تواند در جلو، کنار و یا عقب ساق پای شما قرار بگیرد. اندازۀ طول چاک می­تواند بلند و یا کوتاه در نظر گرفته شود و کاملاً به سلیقۀ شخصی شما بستگی دارد. فرقی نمی­کند که شلوار گشاد، تنگ و یا راسته باشد چاک می­تواند ظاهر جذاب تری به شلوار و در نهایت به استایل شما بدهد.

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه برمودا

در دهۀ هشتاد شمسی شلوارهای برمودا سر و صدای بسیار زیادی در ایران به پا کردند و هر خانمی که می­خواست روی مد لباس بپوشد، شلوار برمودا اولین گزینۀ انتخاب او بود. اما بعد از مدتی این مدل شلوار از بورس رفت و جای خود را به شلوارهایی که قد 90 داشتند داد، اما دوباره این شلوارهای زیبا به صنعت مد بازگشتند و با مدل­های گشاد، راسته و تنگ بار دیگر مورد توجه قرار گرفتند. شلوارهای برمودا چون ساق پای شما را قطع می­کنند قد شما را کوتاه نشان می­دهند، پس توصیه می­کنیم که اگر قد بلندی دارید از این مدل شلوار استفاده کنید.

برخی­ها فکر می­کنند که این مدل شلوار چون قد کوتاهی دارد فقط مختص فصل تابستان است اما واقعاً اینگونه نیست و شما می­توانید آن را با بوت­های زیبا و منحصر به فرد ست کنید و یک استایل بی نظیر برای خودتان در فصل زمستان فراهم کنید.

شلوار مجلسی زنانه و دخترانه طرح دار

همیشه که نباید شلوار تک رنگ و ساده انتخاب کرد بلکه باید ریسک کرد و استایل­های متفاوت را تجربه کرد. شلوارهای طرح دار و گلدار علاوه بر استایل جدید و منحصر به فردی که به شما می­دهد، فرم اندامتان را هم بهتر نشان می­دهد. مثلاً شلوارهای راه­دار پاهای کوتاه را کشیده تر نشان می­دهد یا شلوارهای گلدار می­تواند لاغری پاهای شما را بپوشاند و ظاهری زیباتر به شما بدهد.

فقط یک نکته در ست کردن این مدل شلوارها وجود دارد که باید به آن توجه کنید و آن نکته این است که از بلوزها و اکسسوری­های ساده­ای استفاده کنید تا ظاهری آراسته تر داشته باشید و توجهات را به طرح زیبای شلوار خود جلب کنید.

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در حوزه مد و استایل، همچنین خرید صنایع دستی اصفهان سعی دارد با  دادن اطلاعات مفید به مخاطبان خود تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *