مجله استایل, مجله مارسین

نکات مهمی که حتما باید درمورد استایل بدانید!

نکات مهمی که حتما باید درمورد استایل بدانید!

شاید مطالبی را خوانده باشید که در آن‌ها قوانین و نکاتی درباره استایل گفته باشند. حقیقت این است که اکثر این نکات، بسیار کلی و بعضی‌ها نیز اشتباه هستند. در متن امروز به برخی از این قوانین می‌پردازیم و آن‌ها را اصلاح می‌کنیم.

بند لباس زیر نباید مشخص باشد!

طبق این قانون هیچوقت نباید بگذارید بند لباس زیرتان مشخص شود.

اما این باور غلط است و حتما نباید همیشه از بندهای نامرئی لباس زیر و یا لباس زیر دکلته استفاده کنید. کلی لباس زیر زنانه زیبا و جذاب در بازار وجود دارند. برای نشان دادن بند این لباس زیرها باید طوری آن‌ها را بپوشید که همه بدانند عمدا این کار را کرده‌اید. مثلا می‌توانید لباس زیر بند دار را با لباس دکلته بپوشید و یا دکمه‌های بافتتان را تا نیمه بند لباس زیر باز بگذارید.

زنان قد بلند نباید پاشنه بلند بپوشند!

چرا؟ چون نباید از مردها بلندقدتر باشید؟ این یک دلیل غیرمنطقی است.

زنان قدبلند با کفش پاشنه بلند بسیار جذاب می‌شوند. تضمین می‌کنیم که هرچه‌قدر هم پاشنه کفشتان بلند باشد، باز هم محشر به نظر خواهید رسید. این نکات استایلی که در اکثر مقالات می‌بینید، تا حد زیادی کلیشه‌ای هستند.

زنان قد کوتاه نباید پیراهن بلند بپوشند!

پیراهن‌های بلند در واقع می‌توانند قد شما را بلندتر نشان دهند؛ مخصوصا پیراهنی با با دامن دراپه و فیت بدن. البته سعی کنید تا حد امکان از پیراهن‌های خیلی پف دار، ضخیم و توری دوری کنید.

با کفش‌های جلوباز جوراب نبوشید!

درست است که نباید یک جفت جوراب رنگی و طرح‌دار با با صندل انگشتی پوشید، اما پوشیدن جوراب با کفش‌های تابستانی در روزهای سردتر، اصلا مشکلی ندارد.

تنها مسئله‌ای که باید رعایت شود، ساده بودن جوراب و بیش از حد ضخیم نبودن آن است.

هر چه زیورآلات کمتری بیندازید، شیک‌تر هستید!

هرچه که می‌خواهید از زیورآلات استفاده کنید.

همه چیز به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ قانونی برای به اصطلاح با کلاس بودن وجود ندارد.

اگر کسی این حرف را قبول نداشته باشد در واقع به طور غیر مستقیم دارد می‌گوید «من این کار را می‌کنم پس تو هم باید مثل من رفتار کنی»! البته بهتر است که تعداد و نوع زیورآلاتتان با استایلتان همخوانی داشته باشد.

باید با پیراهن کوتاه جوراب شلواری بپوشید!

این قانون فقط برای کیت میدلتون و خانواده سلطنتی صدق می‌کند و شما هم عضو خانواده سلطنتی نیستید.

اگر اعتماد به نفس کافی را برای پوشیدن پیراهن بدون جوراب شلواری را دارید، حتما این کار را بکنید چون اصلا نشانه بی کلاسی نیست و بسیار هم زیبا است.

زیورآلات طلایی را با نقره‌ای نیندازید!

ترکیب دو رنگ نقره‌ای و طلایی خیلی بهتر از استفاده کردن از تنها یکی از آن‌هاست.

آن قانون ست کردن قدیمی که باید حتما همه چیز یک رنگ باشد و یا لباس‌هایتان رنگی نزدیک به هم داشته باشند، دیگر جوابگو نیست. سعی کنید نکات استایل قدیمی را کنار بگذارید.

نباید در عروسی فرد دیگری سفید بپوشید!

نباید در عروسی فرد دیگری لباس عروس بپوشید اما مطمئنا تنها پوشیدن لباسی به رنگ سفید، توجه‌ها را از سمت عروس به شما منعکس نخواهد کرد.

در مراسمات عروسی، هرچیزی را که دوست دارید، بپوشید؛ فقط حواستان باشد که بیشتر از عروس جلب توجه نکنید و لباس توردار نپوشید!


مارسین-سازه هایی از جنس هنر و تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *