مجله استایل, مجله مارسین

۱۸ مدل شلوار کرپ مازراتی زنانه و دخترانه شیک

۱۸ مدل شلوار کرپ مازراتی زنانه و دخترانه شیک

۱۸ مدل شلوار کرپ مازراتی زنانه و دخترانه شیک

این روزها مدل شلوار مازراتی زنانه و دخترانه از تمام شلوارها پرفروش‌تر است، چرا که ظاهری جذاب دارد و مناسب محل کار، مهمانی یا قرارهای دوستانه خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم انواع مدل شلوار کرپ مازراتی زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری در خرید لباس زنانه داشته باشید.
با این حال توصیه می‌کنیم به نکات این مقاله توجه کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید. در واقع مدل شلوار زنانه در استایل شما اهمیت دارد، اما ست یا ترکیب صحیح لباس‌ها با یکدیگر، باعث جذاب‌تر شدن ظاهر شما می‌شود

شلوار مازراتی چیست؟

شلوار مازراتی همان شلوار کرپ است که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. در این مقاله قصد داریم به انواع مدل شلوار مازراتی زنانه بپردازیم تا خرید آسان‌تری را تجربه کنید و استایل چشمگیری داشته باشید.

۱٫ شلوار کرپ مازراتی قد ۹۰

شلوار کرپ مازراتی قد90

در صورتی که می‌خواهید جدیدترین مدل شلوار دخترانه تهیه کنید، شلوار کرپ مازراتی قد ۹۰ بهترین انتخاب خواهد بود.

این مدل شلوار قد نسبتاً کوتاهی تا مچ پا دارد که استایل شما را جذاب می‌کند. شما می‌توانید این مدل شلوار کرپ مازراتی دخترانه را به همراه کفش کتانی یا کفش پاشنه بلند ست کنید که هر دو انتخاب به استایل شما بستگی دارد.

برای مثال اگر می‌خواهید به یک قرار دوستانه بروید، شلوار کرپ مازراتی قد ۹۰ به همراه کت زنانه و کفش اسپرت، انتخاب مدرن و به‌روزی است. اما در صورتی که می‌خواهید به یک مهمانی یا قرار رسمی بروید شما می‌توانید شلوار مازراتی کرپ قد ۹۰ را همراه با مانتو بلند، کفش پاشنه بلند یا شومیز حریر ست کنید. خرید اینترنتی شومیز زنانه مجلسی می تواند یک انتخاب عالی برای مهمانی ها و مراسمات رسمی باشد.حتما با کلیک بر روی لینک شومیز های مارسین را مشاهده کنید.

۲٫ شلوار کرپ مازراتی قد ۱۰۰

شلوار کرپ مازراتی قد ۱۰۰

برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که شلوار بلندتری به پا کنند، چرا که ظاهری رسمی‌تر دارد. همچنین در صورتی که قد بلندی دارید، خرید شلوار کرپ مازراتی قد ۱۰۰، انتخاب مناسبی خواهد بود.

با این حال بهتر است بدانید که شلوار مازراتی کرپ قد ۱۰۰، ظاهری مجلسی‌تر از شلوار قد ۹۰ دارد.
شلوار مازراتی کرپ قد ۱۰۰ در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسیاری از استایلیست‌ها قرار گرفت. چرا که این مدل شلوار مازراتی زنانه همراه با کت تک، شومیز یا بلوز یقه اسکی زنانه که امسال فروش بالایی داشته، ظاهر شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

۳٫ شلوار کرپ مازراتی مشکی

شلوار کرپ مازراتی مشکی

در میان تمام رنگ‌های لباس‌، رنگ مشکی فروش بالایی دارد، چرا که بسیاری معتقدند که رنگ مشکی اندام را باریک‌تر نشان می‌دهد.

همچنین این رنگ لکه را نشان نمی‌دهد و در عین حال با هر رنگ لباسی نیز به سادگی ست می‌شود.
در این صورت اگر می‌خواهید خرید آسانی را تجربه کنید، خرید شلوار کرپ مازراتی مشکی را به شما توصیه می‌کنیم.

با این حال به یاد داشته باشید که انتخاب بلوز یا مانتو به مدل شلوار مازراتی کرپ زنانه بستگی دارد.
در این صورت اگر می‌خواهید استایل ساده، مدرن و دخترانه‌ای تجربه کنید، خرید شلوار مازراتی کرپ گشاد بهترین گزینه است که همراه با کفش اسپرت و شومیز دخترانه ست می‌شود.

با این حال بهتر است بدانید که این مدل شلوار گشاد زنانه برای فصل بهار و تابستان گزینه بهتری خواهد بود.
اما در صورتی که به استایل رسمی علاقه دارید، خرید شلوار کرپ پاکتی انتخاب جذابی است. شلوار پاکتی دخترانه از آن گروه شلوارهای جذابی است که همراه با بوت پاشنه بلند و مانتو یا پالتو بلند، ظاهر شما را رسمی و جذاب می‌کند.

۴٫ شلوار کرپ مازراتی طوسی

شلوار کرپ مازراتی طوسی

بعد از رنگ مشکی، طوسی پرطرفدارترین رنگ میان خانم‌های ایرانی است، چرا که رنگ طوسی به سادگی با رنگ‌هایی آبی کاربنی، هلویی، صورتی، آبی کم‌رنگ، زرد، خردلی، جگری و… ست می‌شود که البته ترکیب رنگ‌ها نیز در زیبایی استایل اهمیت بسیاری دارد.
شلوار مازراتی کرپ طوسی انتخاب مناسبی برای استایل محل کار یا مهمانی‌ها است.

در صورتی که می‌خواهید شلوار کرپ مازراتی طوسی را در مهمانی به تن کنید، شومیز کرپ حریر و کفش پاشنه بلند ترکیب جذابی خواهد بود.

در محل کار یا قرارهای رسمی نیز می‌توانید شلوار مازراتی کرپ طوسی را به همراه کفش مجلسی تخت یا نیم بوت و مانتو سفید، طوسی یا آبی ست کنید. همچنین یک کیف ست با کفش نیز استایل شما را کامل و جذاب می‌کند.

۵٫ شلوار کرپ مازراتی سفید

شلوار کرپ مازراتی سفید

بسیاری از خانم‌ها سال‌ها با رنگ سفید قهر بودند و به‌جز مراسم عقد، نامزدی و عروسی از این رنگ دوری می‌کردند. اما در سال‌های اخیر رنگ سفید به یکی از پرطرفدارترین رنگ میان طراحان مد و فشن و استایلیست‌های شبکه‌های مجازی قرار گرفت، چرا که رنگ سفید ظاهر را مدرن و چشمگیر می‌کند.
بنابراین در صورتی که می‌خواهید استایل خود را مدرن و خاص کنید، خرید شلوار کرپ مازراتی سفید را توصیه می‌کنیم.

از مزیت‌های این مدل شلوار مازراتی کرپ زنانه می‌توان به ترکیب با انواع مدل لباس زنانه اشاره کرد.

با این حال بهتر است بدانید که ظاهر شلوار سفید کرپ مجلسی است و با لباس‌های رسمی همخوانی بیشتری دارد. کت و شلوار زنانه کرپ سفید یا کت تک زنانه به همراه شومیز حریر یک استایل جذاب است. همچنین کیف دستی زنانه و کفش مجلسی را برای تکمیل این استایل چشمگیر فراموش نکنید.

۶٫ شلوار مازراتی کرپ دخترانه

شلوار مازراتی کرپ دخترانه

بسیاری از دختران جوان به استایل کژوال یا اسپرت علاقه بیشتری دارند، بنابراین انتخاب و خرید شلوار مازراتی کرپ دخترانه انتخاب متفاوت خواهد بود.

از پرفروش‌ترین مدل شلوار مازراتی کرپ دخترانه می‌توان به مدل دم‌پا گشاد یا شلوار دامنی اشاره کرد.
این مدل شلوار مازراتی اسپرت دخترانه اگرچه مناسب فصل‌های گرم سال است، اما استایل کژوال زنانه را متفاوت می‌کند.

بنابراین برای یک قرار دوستانه یا مهمانی، ست شلوار مازراتی کرپ دخترانه به همراه شومیز یا تیشرت مجلسی انتخابی جذاب خواهد بود.

۷٫ کت و شلوار کرپ زنانه

کت و شلوار کرپ زنانه

در این چند سال اخیر، کت و شلوار زنانه فروش چشمگیری داشته است و بسیاری از برندهای مطرح دنیا از طراحی و تولید کت و شلوار کرپ زنانه غافل نشدند، چرا که ظاهری جذاب و چشمگیر دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید استایل متفاوت داشته باشید، خرید کت و شلوار کرپ زنانه بهترین و خاص‌ترین انتخاب شما خواهد بود.

شما می‌توانید شلوار مازراتی کرپ را ست با کت تهیه کنید یا یک کت کرپ زنانه تک با رنگی متفاوتی بخرید که این مسئله به سلیقه خودتان بستگی دارد.

۸٫ شلوار مازراتی با شومیز

شلوار مازراتی با شومیز

احتمالاً برایتان سؤال می‌شود که چگونه شلوار مازراتی را با شومیز ست کنیم؟

در واقع شلوار مازراتی کرپ زنانه و دخترانه ظاهری مجلسی دارد که با هر مدل لباس مجلسی به سادگی ست می‌شود.
با این حال بهترین مدل لباسی که با این مدل شلوار کرپ زنانه ست می‌شود شومیز کرپ حریر، شومیز ساده و شومیز آستین پفی است.

اگرچه این مدل شومیزها ظاهری ساده دارند، اما استایل کلاسیک هرگز از روند مد خارج نخواهد شد!

۹٫ شلوار مازراتی با مانتو

شلوار مازراتی با مانتو

استایل خیابانی یا خارج از خانه اهمیت بسیاری دارد.

بنابراین به نظر شما شلوار مازراتی را با چه مانتویی بپوشیم؟ پاسخ به این سؤال ساده است. بهترین مانتویی که می‌توانید همراه با شلوار مازراتی زنانه ست کنید، مانتو بلند است و در فصل‌های سرد سال نیز می‌توانید این مدل شلوار زنانه را همراه با پالتو یا بارانی بلند زنانه ست کنید.
همچنین در این روزهایی که کت زنانه طرح‌هایی جذابی دارد، شلوار مازراتی با مانتو کتی نیز انتخاب جذابی خواهد بود.

فراموش نکنید که کیف دستی زنانه به همراه بوت بلند یا کفش مجلسی در این روزها طرفداران زیادی دارد که استایل شما را نیز جذاب‌تر می‌کند.

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در حوزه مد و استایل،حوزه هنر و خرید صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مفید به کاربران خود،انتخاب را برای آنان راحت تر کند.


مارسین-فروشگاه اینترنتی صنایع دستی مارسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *