مجله استایل, مجله مارسین

۵ مدل بلوز دخترانه تابستانه و زیبا

۵ مدل بلوز دخترانه تابستانه و زیبا
امروزه لباس های بچگانه در صنعت مد و استایل جایگاه ویژه‌ای گرفته است و برندهای معروف دنیا، توجه خاصی به طراحی آن دارند. این لباس ها با تنوع زیادی از نظر جنس، طراحی، رنگ و.. در بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی این تنوع در بلوز دخترانه تابستانی، می‌پردازیم.
با وجود تنوع بسیار زیاد در بازارهای مختلف، داشتن ایده ‌ای متناسب، می‌تواند قبل از خرید در انتخاب بهتر به شما کمک کند. در این مجله مارسین سعی داریم ۵ مدل بلوز دخترانه جذاب و زیبا را به شما معرفی کنیم تا خرید لباس بچگانه آسان و خاطره‌انگیزی را برای فصل تابستان، گردش یا مهمانی‌های تابستان تجربه کنید.

چرا انتخاب لباس بچگانه اهمیت دارد؟

انتخاب یک لباس مناسب برای کودک موجب افزایش اعتماد به نفس او شده و در شخصیت آینده او تاثیر مثبت دارد. حتی گاهی بهتر است انتخاب رنگ و نوع لباس را برعهده خود کودک بگذارید. اگر کودک لباسی را که پوشیده است دوست داشته باشد احساس بهتری نسبت به خود دارد و احساس خوش حالی می کند.  علاوه‌بر این توجه به ظاهر کودک نشان دهنده یک والدین باسلیقه و باحوصله است.

کودکان در طول رو تحرک بسیار زیادی دارند بنابراین انتخاب جنس لباس مناسب که لطافت کافی را داشته باشد و خیلی زود بوی نامطبوع نگیرد بسیار مهم است. از طرفی سایز لباس، نوع دوخت و راحتی فرزند شما در لباس بچگانه یکی دیگر از مواردی است که حتما باید قبل از خرید لباس بچگانه آن را در نظر بگیرید.

برای انتخاب بهتر لباس برای کودک خود، باید فرم بدن و رنگ پوست کودک را نیز در نظر بگیرید. البته در برخی از فصل ها مثل تابستانه بهتر است از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. که در ادامه به بررسی چند نوع مختلف از لباس های بچگانه تابستانی می‌پردازیم.

لباس تابستانه دخترانه

۵ مدل مدل بلوز زیبای دخترانه برای تابستان

دخترها از کودکی به ظاهر خود اهمینت می‌دهند. تابستان نیز فصل گردش و تفریح به‌خصوص برای کودکان است و آن‌ها دوست‌ دارند که با لباس مورد علاقه خود در مهمانی، جشن تولد دوستان‌شان یا پارک و گردش ظاهر شوند.

اگر می‌خواهید یک مدل بلوز دخترانه خنک و جذاب برای تابستان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم این ۵ مدل را فراموش نکنید.

بلوزهای دخترانه راه‌راه

قبلا در خصوص استایل های مختلف بزرگسالان صحبت کرده ایم. ممکن است کودکان تفاوت میان این استایل ها را متوجه نشوند و موقعیت های مختلف برای استایلشان را درک نکنند، اما والدین باید هنگام خرید، بهترین پیشنهادها را به کودک خود بدهند.
بلوز زیبای دخترانه با طرح راه‌راه یک مدل لباس بچگانه اسپرت است که ظاهری متفاوت و جذاب دارد و می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای موقعیت های مختلف مانند مهمانی یا دورهمی‌های دوستانه، بازی در پارک یا پیاده‌روی باشد.
در صورتی که به لباس‌های راه‌راه علاقه دارید، احتمالا می‌دانید که بهترین ترکیب لباس با بلوز دخترانه، شلوار است. شلوار بچگانه سفید یا شلوار جین دخترانه، انتحاب جذابی با این مدل بلوز خواهد بود. شما می‌توانید یک کفش اسپرت بچگانه را با این بلوز ست کنید و از اکسسوری‌هایی همچون گل‌سر یا دستبند برای دختران نیز استفاده کنید.
البته اگر می‌خواهید این مدل بلوز را در فصل تابستان به تن کودکتان کنید، حتما بلوز نخی دخترانه تهیه کنید و از جنس خنک و لطیف آن مطمئن شوید.
 
بلوزهای دخترانه راه‌راه

بلو‌ز دخترانه سفید

بلوز سفید دخترانه سفید یک انتخاب متفاوت و جذاب برای کودک شما خواهد بود، چرا که معمولا والدین با این تصور که لباس سفید خیلی زود کثیف می‌شود و لکه هایش به سادگی پاک نمی‌شود، سراغ این رنگ برای خرید لباس بچگانه نمی روند. بنابراین شما با انتخاب این رنگ می‌توانید یک استایل ساده و متفاوت برای کودک خلق کنید.
بلوز بچگانه سفید به سادگی با هر دامن، شلوارک جین دخترانه یا شلوار بچگانه‌ ست می شود. با این حال با توجه به مدل آن می‌توانید این لباس دخترانه را در مهمانی یا به صورت روزمره به تن فرزندتان کنید. البته پیشنهاد ما این است که برای مکان هایی که کودک بیشتر با لوازمی که ممکن است موجب کثیفی لباس شود سر و کار ندارند، از رنگ سفید استفاده شود.
 انتخاب کفش مجلسی دخترانه یا کفش اسپرت، در کنار بلوز دخترانه سفید بر اساس استایل کودک، میتواند تکمیل کننده ی آن باشد. شما می‌توانید هر رنگ کفشی را با بلوزدخترانه سفید ست کنید.
 
 
بلو‌ز دخترانه سفید
برای دیدن محصولات صنایع دستی مارسین می‌توانید از صفحه ی ظروف میناکاری دیدن فرمایید.

 

بلوز پاستلی دخترانه مناسب فصل تابستان و بهار

از ترندهای اصلی فصل تابستان و بهار می‌توان به رنگ پاستلی اشاره کرد. رنگ پاستلی به رنگ‌های کم‌رنگی می‌گویند که در برخی از رنگ ها مثل صورتی، بنفش، سبز و زرد بیشتر از سایر رنگ ها طرفدار داشته و لباس ها با این رنگ ها تولید می‌شوند. این رنگ های زیبا می‌توانند ظاهر لباس تابستانه اسپرت یا مجلسی را خاص و متفاوت کند.
بلوز بچگانه پاستلی که رنگ ملایمی دارد، مناسب مهمانی یا دورهمی‌های دوستانه است. شما می‌توانید این مدل بلوز دخترانه بچگانه را با شلوار کتان پاستلی یا شلوار جین دخترانه آبی کم‌رنگ ترکیب کنید تا استایل بچگانه دخترتان، در عین سادگی، جذاب و متفاوت شود.
 
 

بلوز دخترانه چهارخانه

اگرچه پیراهن چهارخانه پسرانه و مردانه فروش و طرفداران بسیاری در هر فصل و شرایطی دارد، اما معمولا لباس دخترانه بچگانه کمتری با این مدل پارچه طراحی می‌شود. بلوز دخترانه چهارخانه، نه تنها طراحی ساده و کلاسیکی دارد، بلکه استایل اسپرت یا کژوال دخترتان را جذاب می‌کند، چرا که یک مدل بلوز خاص در میان مدل لباس دخترانه خواهد بود.
این مدل بلوز دخترانه خاص و جذاب با دامن جین بچگانه یا شلوار جین به خوبی ست می‌شود. شما می‌توانید این بلوز بچگانه را به همراه کفش اسپرت دخترانه در مهمانی یا گردش به تن فرزندتان کنید.
همچنین این مدل بلوز برای لباس ست مادر دختری یا عکس‌های خانوادگی در این فصل گرم و لذت‌بخش ایده جذابی خواهد بود.
بلوز دخترانه چهارخانه
 

بلوز دخترانه جین

اگر می‌خواهید یک بلوز اسپرت دخترانه تهیه کنید، بلوز جین بهترین انتخاب برای فرزندتان خواهد بود.
با این حال بسیاری تصور می‌کنند که بلوز جین دخترانه تنها مناسب فصل‌های سرد و خنک همچون پاییز یا بهار است. اما این روزها پارچه‌هایی شبیه به پارچه جین تولید می‌شوند که جنس خنکی دارند و مناسب فصل گرم تابستان و طراحی بلوز و پیراهن نیز هستند.
بلوز جین دخترانه را می‌توانید با شلوار جین یا شلوارک جین دخترانه ست کنید.
کفش ورزشی بچگانه نیز انتخابی مناسب برای این استایل خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای جذاب‌تر شدن استایل فرزندتان، استفاده از اکسسوری بچگانه همچون گردنبند یا گل‌سر را فراموش نکنید.

سخن پایانی

این روزها انتخاب درست لباس برای کودکان بسیار مورد توجه قرار گرفته است که والدین با درنظر گرفتن چند نکته ساده می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. درخصوص انتخاب درست لباس های بچگانه صحبت کردیم و چند مدل جذاب بلوز دخترانه ویژه ی فصل تابستان را معرفی کردیم. اگر این مجله به شما در انتخاب بهتر لباس کمک کرده است پیشنهاد میکنیم با مارسین استایل همراه باشید.

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *