مجله استایل, مجله مارسین

۶ مدل شلوار پارچه‌ای راسته زنانه

۶ مدل شلوار پارچه‌ای راسته زنانه

شلوار یکی از اصلی‌ترین اجزای استایل افراد است. امروزه توجه به استایل بسیار گسترش یافته است. جذاب ترین و پرکاربردترین شلوار برای بانوان، شلوار های جین می‌باشند که در هر فصلی قابل استفاده‌اند. اما شلوار های پارچه‌ای نیز طرفداران مخصوص به خود را دارند و در انواع مدل ها و برش‌های دوخت در بازار وجود دارند.

یکی از اصلی‌ترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای زنانه، شلوارهای راسته هستند که خود دارای انواع مختلفی اند و در جنس و رنگ های مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند.

استفاده از شلوارهای پارچه ای زنانه در فصل های تابستان و بهار بیشتر از فصل های دیگر بوده بسیاری از برندهای مطرح دنیا همچون منگو، اچ اند ام، جین وست و… در کالکشن های تابستان  خود، هرساله تمرکز ویژه‌ای روی تولید این شلوارها دارند.
لباس های خنک زنانه به راحتی با شلوار های پارچه ای راسته ست می‌شوند و این مدل شلوار ها به گونه‌ای اند که در هر دو استایل کژوال و رسمی زنانه استفاده می‌شوند و در صورتی که به این استایل ها علاقه مند باشید حتما در کمد لباستان انواع شلوار های پارچه ای راسته را دارید.

انواع مدل شلوار پارچه‌ای راسته زنانه جدید

با پیشرفت هر روزه‌ی صنعت مد و فشن، تنوع لباس‌ها به ویژه پوشاک بانوان را افزایش داده است و اگر بنا به دسته بندی باشد شاید بیشتر از هزاران مدل و طرح شلوار پارچه‌ای راسته در این صنعت وجود دارد. در این مجله مارسین برخی از جدیدترین مدل های شلوارهای پارچه ای زنانه را باهم بررسی میکنیم تا با انتخاب درست، یک استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

شلوار پارچه‌ای راسته پاکتی زنانه

شلوار پارچه‌ای راسته پاکتی زنانه طرفداران بسیار زیادی دارد و هر سال فروش بسیار بالایی دارد. این شلوارها در انواع مختلفی طراحی می‌شود و با جنس های مختلفی در بازار موجود هستند که با هر استایلی بتوانید از آن ها استفاده کنید.
معمولا قد این مدل شلوار ۹۰ سانیتی متر یا کوتاه‌تر است که استایل شما را جذاب می‌کند. اگر به استایل کژوال (غیررسمی) یا استایل فرمال (رسمی) علاقه دارید، نگران نباشید، چرا که شما می‌توانید مدل شلوار پاکتی زنانه را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.
یکی از استایل های شیک و جذاب برای مهمانی و مراسم‌هایی که رسمی تر هستند ترکیب یک شلوار پاکتی پارچه ای به همراه شومیز مجلسی است. در این استایل شما می توانید از کمربندهای مناسب و هم رنگ شلوار خود برای تکمیل استایلتان بهره ببرید. زمانی که می خواهید از این ترکیب با یک کمربند استفاده کنید باید لباس خود را داخل شلوار بزنید برای ایست بهتر شومیز اگر حالت آزادی داشت بهتر است کمی پایین شومیز را از داخل شلوار آزاد تر کنید. برای خرید اینترنتی شومیز زنانه مجلسی می توانید با کلیک بر روی لینک از انواع مدل های شومیز مارسین دیدن فرمایید.
 همچنین اگر به استایل های کژوال علاقه مند باشید و بخواهید شلوار راسته پاکتی را در این استایل استفاده کنید می‌توانید آن را با یک پیراهن ساده یا تیشرت و کتونی سفید و ساده بپوشید.
  شلوار زنانه پارچه پاکتی

شلوار پارچه‌ای راسته پاچه گشاد 

شلوار های راسته گشاد در فصل تابستان بیشترین طرفداران را دارد که به دلیل دوخت آزاد بسیار برای استایل روزمره مناسب هستند. این مدل از شلوارهای پارچه ای اصولا به جنس های خنک نخی یا کتان تولید می‌شوند ولی مانند سایر مدل های شلوارهای راسته با جنس های دیگر نیز در بازار وجود دارند.
تنوع رنگ این شلوارها نیز بسیار بالا بوده و در رنگ های مختلف و شاد در بازار عرضه می‌گردد. اگر ظرفدار استایل کژوال هستید پیشنهاد میکنبم حتما شلوار های گشاد با رنگ های مشکی و طوسی را در کمد خود داشته باشید. چون به راحتی می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند.

شلوار پارچه‌ای راسته طرح دار زنانه

پارچه های طرح دار همیشه مخاطبین خود را دارد و در انواع دوخت ها و پوشاک استفاده می‌شوند. برخی از طرح ها مانند راه راه و چهارخانه بیشتر استفاده می‌شوند. شلوارهای راسته راه راه یکی از طرح های بسیار شیک برای موقعیت های رسمی است و برندهای معروف توجه خاصی به این مدل پارچه دارند.
شلوار پارچه‌ای راه‌راه زنانه نه تنها مناسب استایل خیابان و مهمانی است، بلکه شما می‌توانید آن را در محل کار نیز به تن کنید و استایل اداری خود را رسمی و جذاب‌تر کنید.
در صورتی که به لباس‌های سفید و مشکی علاقه دارد، می‌توانید این مدل شلوار زنانه جدید را با یک کفش پاشنه بلند چرم مشکی و یک شومیز سفید ست کنید.
شلوار های راسته چهارخانه با طرح های ریز، برای استایل های رسمی بسیار پرکاربرد است و به همراه کت ست خود نیز قابل استفاده هستند و این طرح ها براساس فرم بدن شما می‌توانند زیبایی اندامتان را بهتر نشان دهند. بنابراین در انتخاب طرح برای شلوار جسور باشید و حتما در استایلتان این پیشنهاد را امتحان کنید.
شلوار پارچه‌ای راسته طرح دار زنانه

شلوار پارچه‌ای راسته زنانه رنگی

اگرچه استفاده از رنگ های سفید و مشکی بسیار پرکاربرد بوده و با هر استایلی کاربردی هستند ولی پیشنهاد همیشگی متخصصان مد و فشن این است که خود را با این رنگ ها محدود نکنید. اگر به دنبال یک استایل متفاوت هستید، با دنیای رنگ‌ها آشتی کنید.
شلوار‌های رنگی این فرصت را به شما می‌دهند که استایل متفاوتی را تجربه کنید و از مرز استایل یکنواخت و همیشگی خود عبور کنید.
در فصل های تابستان که رنگ های روشن و گرم طرفداران بیشتری دارد بهترین تایم برای این است که با یک شلوار راسته ی رنگی استایل خاص خود را خلق کنید. شلوار های راسته گشاد یا پاکتی با یک رنگ خاص و متفاوت می‌توانند جلوه فوق اعاده ‌ای به استایل شما بدهند.
برای مثال شلوار به رنگ سبز تیره، کرم، بژ، شتری، زرشکی و آبی کاربنی یا حتی رنگ های دخترانه مانند صورتی، سرخ‌آبی، بنفش و زرد رنگ‌های جذابی هستند که می‌توانید آن را با مانتو یا کت زنانه به سادگی ست کنید.
شلوار پارچه‌ای راسته زنانه رنگی

شلوار پارچه‌ای زنانه راسته سفید

یکی از رنگ‌هایی به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و جلوه ی خاصی به استایل شما می‌دهد، رنگ سفید است. پوشیدن شلوار راسته زنانه به رنگ سفید نشان دهنده ی جسارت شماست زیرا بسیاری از خانم‌ها با تصور اینکه این رنگ به سرعت کثیف شده و لکه هایش را نشان می‌دهد و یا تصور چاق نشان دادن رنگ سفید، از پوشیدن این رنگ می‌ترسند.
شلوار راسته ی سفید می‌تواند تکمیل کننده استایل رسمی یا کژوال باشد. این شلوار را می‌توانید با یک شومیز مجلسی بپوشید یا یک بلوز ساده ی دکمه دار.
اگر لباس هایتان اکثرا دارای رنگ هستند و یا از بلوزهای طرح دار زیاد استفاده می‌کنید حتما یک شلوار ساده ی سفید در کمد لباستان داشته باشید. چون این شلوار می‌تواند به خوش پوش بودن شما کمک کند.
برای مثال شما می‌توانید شلوار پارچه‌ای سفید زنانه را با مانتو رنگ روشن ست کنید. با این حال در صورتی که به استایل سفید و مشکی علاقه دارید، شلوار سفید و مانتو مشکی انتخاب جذابی خواهند بود.
شما می‌توانید شلوار پارچه‌ای راسته سفید زنانه را با هر رنگ و مدل کفش و کیف زنانه ست کنید و منحصر به‌فرد شوید.

شلوار پارچه‌ای زنانه راسته سفید

شلوار پارچه‌ای فاق بلند زنانه

یکی از ترند‌های اصلی سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، مدل شلوار فاق بلند یا شلوار پیلی‌دار زنانه است. خانم‌هایی که به استایل مجلسی علاقه دارند، می‌توانند با خرید شلوار پارچه‌ای فاق بلند جدید، ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشند. اگر جزء افرادی هستید که به استایل کلاسیک علاقه دارید، این شلوار پیلی‌دار مناسب شما خواهد بود.
شلوار پارچه‌ای فاق بلند زنانه را می‌توانید با پیراهن زنانه یا شومیز ست کنید. همچنین ست کیف و کفش چرم زنانه استایل‌تان را زیباتر می‌کند و شما می توانید در مهمانی یا قرارهای دوستانه خود منحصر به‌فرد و زیباتر شوید
شلوار پارچه‌ای فاق بلند زنانه

در پایان

مجموعه مارسین با فعالیت در زمینه انواع مسائل هنری مانند مد و استایل،فروش صنایع دستی سعی دارد با دادن اطلاعات مناسب به مشتریانش انتخاب و تصمیم گیری را برای آنها راحت تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *