مجله مارسین

هدیه برای خونه نویی چی ببرم؟(کادو چشم روشنی خانه تازه عروس)

شکلات خوری میناکاری کد 15

در فرهنگ ایرانیان، هدیه دادن به مناسبت های مختلف، از جمله خانه جدید، یک رسم رایج است. این کار به عنوان یک نشانه از تبریک و خوشحالی از این اتفاق مهم انجام می شود.

از قدیم تا به امروز این رسم زیبا پابرجا مانده است. هدیه گرفتن، حس قشنگی است که هر شخصی دوست دارد آن را بارها تجربه کند.

اما هدیه دادن و اینکه چه هدیه ای برای مناسب های مختلف بخریم کار سختی است. همیشه برای هدیه خانه نویی، یا کادو برای خانه جدید، دوست داریم هم هدیه مان خاص و زیبا باشد، هم با اوضاع جیبمان بخواند. در این مقاله قصد داریم کادوها و هدایای را به شما معرفی کنیم که هم زیبا و چشم گیر هستند، هم اینکه قیمت های معقولی دارند. با مارسین همراه باشید تا به معرفی هدایای خاص خانه نویی از خرید صنایع دستی اصفهان بپردازیم:

ایده و پیشنهادات برای کادو خانه نو

ساعت دیواری

ساعت دیواری از آن دسته از وسایل خانه است که هم جنبه دکوری دارد و هم بسیار کاربردی است. خرید ساعت خاتم کاری، به عنوان یک هدیه زیبا و اصیل برای کادو خانه جدید و یا چشم روشنی خانه نو عروس، بسیار انتخاب هوشمندانه ایست.

هنگام خرید ساعت خاتم برای هدیه خانه نویی، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • سبک دکوراسیون خانه‌ی زوج جوان: ساعت خاتم را باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه‌ی زوج جوان انتخاب کنید. اگر خانه‌ی آن‌ها دکوراسیون مدرن دارد، بهتر است از ساعت خاتم‌های ساده و مینیمال استفاده کنید. اگر خانه‌ی آن‌ها دکوراسیون کلاسیک دارد، می‌توانید از ساعت خاتم‌های پرکار و تزئین‌شده استفاده کنید.
  • اندازه‌ی ساعت: اندازه‌ی ساعت را باید با توجه به اندازه‌ی دیواری که قرار است ساعت روی آن نصب شود، انتخاب کنید. ساعت نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد.
  • جنس ساعت: ساعت خاتم را می‌توانید از جنس‌های مختلفی مانند چوب، مس، نقره و طلا خریداری کنید. جنس ساعت را باید با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

ساعت های خاتم کاری در جنس ها مختلفی وجود دارند. اما مرسوم ترین و محبوب ترین آنها، ساعت خاتم چوبی است. ساعت‌های خاتم چوبی، یکی از پرطرفدارترین انواع ساعت‌های خاتم هستند. این ساعت‌ها، زیبایی و اصالت را به خانه‌ی جدید زوج جوان می‌بخشند.

در فروشگاه مارسین می توانید ساعت های خاتم کاری را در طرح ها و اندازه های مختلف مشاهده کنید و بهترین آن را با توجه به نیازتان به عنوان هدیه خانه نویی انتخاب نمایید. تمامی سفارشات در مارسین با ارسال رایگان به دست شما عزیزان خواهند رسید.

تابلو تزئینی

شاید بتوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کادو خانه جدید به عنوان چشم روشنی را تابلو دیواری دانست. تابلو های دیواری از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. تابلوها نقاشی، تابلو فرش، تابلو های مینیمال، تابلو های دکوراتیو و خیلی دیگر از تابلو های تزئینی که بر دیوار خانه ها نصب می شوند.

اما ما در این مطلب میخواهیم یکی از زیباترین و خاص ترین تابلوها را به شما برای کادو خانه جدید معرفی کنیم.

تابلو های میناکاری،این تابلو های معمولا با استفاده در بشقاب های میناکاری ساخته می شوند.خرید تابلوهای میناکاری، می تواند یک هدیه عالی برای خانه جدید عزیزانتان باشد.این نوع تابلو ها معمولا با اکثر دکوراسیون ها همخوانی دارند. این هدیه برای اشخاصی به دکوراسیون سنتی علاقه مند هستند، مناسب تر است. تابلو های میناکاری در انواع و سایز های مختلفی در مجموعه مارسین موجود هستند. اگر قصد خرید هدیه ای نفیس تر را دارید می توانید تابلو فرش دستباف تبریز مارسین را امتحان کنید.

تابلو فرش دست بافت تبریز

  

گلدان میناکاری

واقعا چه هدیه ای زیبا تر از یک گلدان میناکاری، با رنگ لاجوردی زیبایش. حتما به این پیشنهاد خاص برای هدیه خانه نویی، عزیزانتان بیشتر فکر کنید. کادویی که برای سالیان سال به عنوان یادگاری از شما خواهد ماند. اگر دوست دارید هدیه تان را خاص تر کنید می توانید چند شاخه گل زیبا و متناسب با گلدانتان هم هدیه دهید. گلدان های میناکاری هم کادو خاص و چشم گیری برای خانه جدید است، هم اینکه کاربردی هستند.تمامی محصولات مارسین همراه دارای بسته بندی های شکیل و زیبا هستند که این خود، آنها را برای هدیه دادن بسیار مناسب تر می کند. شما می توانید در زیر انواع گلدان های میناکاری را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات بیشتری در مورد آن محصول مطالعه نمایید و در نهایت اقدام به خرید کنید.

 

شکلات خوری میناکاری

نمی دانم شما هم از آن دسته از افراد هستند که ظروف پذیرایی و زیبایی آن را برایتان اهمیت دارد یا خیر. آیا از سلیقه شخصی، که قصد تهیه هدیه خانه نویی برای او را دارید اطلاع دارید یا نه؟

اما اگر خودتان و یا فردی که قصد تهیه کادو برا منزل جدیدش را دارید، جز افرادی هستید که نوع ظروف پذیرایی برایتان مهم است، حتما به خرید یک شکلات خوری میناکاری نفیس و زیبا فکر کنید.پذیرایی با ظروف زیبا و هنرمندانه ای مانند میناکاری، لذت خوردن و مهمانی ها را دو چندان می کند.شکلات خوری های میناکاری در انواع و سایزهای مختلفی موجود هستند.برخی پایه دار و برخی بدون پایه هستند.طرح ها و رنگ های به کار رفته در خلق این آثار نیز بسیار متنوع می باشند.

در زیر می توانید انواع شکلات خوریهای میناکاری را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید. ارسال محصولات مارسین به سراسر کشور رایگان می باشد.اگر قصد خرید هدیه برای عزیزانتان در خارج از کشور را نیز دارید، می توانید روی مارسین حساب ویژه ای باز کنید. مارسین محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کند.

 

بشقاب های دیوار کوب

و اما آخرین پیشنهاد مارسین برای هدیه خانه نویی به شما عزیزان، بشقاب های میناکاری است. این بشقاب ها هم می تواند به عنوان دیوارکوب و تزئینی استفاده شود و هم به عنوان جزئی از ظروف پذیرایی.

یکی از محبوب ترین محصولات در بین صنایع دستی اصفهان،خرید بشقاب میناکاری است.بشقابهای میناکاری روی مس،با طرح های زیبا و بی نظیری که دارند، توانسته اند مورد پسند افراد با سلایق گوناگون شوند. به خاطر همین محبوبیت است که ما این بشقاب ها به عنوان کادو برای خانه جدید به شما معرفی می کنیم.بشقاب های میناکاری، بسیار ماندگار هستند و اگر نکات مراقبت از آنها را به خوبی رعایت کنید می تواند برای شمتا به یک میراث خانوادگی تبدیل شوند.

بشقاب های میناکاری در سایز ها مختلفی موجود هستند.سایز های متداول آنها شامل بشقاب میناکاری 16 سانتی، 20 سانتی، 25 سانتی و 30 سانتی است.

شما می توانید بشقاب های میناکاری مارسین را در طرح ها  اندازه های مختلف در زیر مشاهده نمایید.تمامی بشقابها و محصولات مارسین دارای شناستامه معتبر هستند و در جعبه های جیر مخمل با درب شیشه ای بسته بندی می شوند

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم با توجه به حوزه و تخصص خود بهترین کادو برای خانه جدید و هدیه خانه نویی را به شما معرفی کنیم. قطعا موارد دیگری نیز می توانست در این لیست جای بگیرد.اما ما سعی کردیم با توجه به تجربه خود، محبوب ترین های صنایع دستی برای کادو و چشم روشنی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب یک هدیه مناسب به شما کمک کرده باشیم. اگر در این رابطه پیشنهاد و نظری دارید، آن را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

فروشگاه صنایع دستی مارسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *