مجله مارسین

هدیه روز پزشک

معرفی صنایع دستی اصفهان

چرا هدیه روز پزشک مهم است؟

در همه دوره های تاریخی و همه فرهنگ ها پزشکان جز قشر تحصیل کرده و دارای شغلی پر اهمیت و مقدس بوده اند.با همین پیش گفتار ساده می توان فهمید که چرا هدیه روز پزشک مهم است؟

روز پزشک یک فرصت است تا ما به پزشکانی که زندگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و سلامتی و بهبود وضعیت ما را تضمین می‌کنند، قدردانی کنیم. پزشکان درمانگران ما هستند و به ما کمک می‌کنند تا از بیماری‌ها، صحبت های غیرمنتظره و سایر وضعیت‌های پزشکی مختلف به خوبی مراقبت کنیم. هدیه دادن در روز پزشک می‌تواند نشان دهنده امتنان و قدردانی از زحمات و تلاش‌هایی باشد که پزشکان برای ما انجام می‌دهند.

“در ایران روز اول شهریورماه، هم‌زمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس خدمات وی به علوم پزشکی، تألیفات و فعالیت وی در این رشته و برای بزرگداشت پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است. ابوعلی سینا، پزشک و فیلسوف معروف متولد شهر بخارا است و مدفن او در همدان، یکی از شهرهای تاریخی ایران است و از مشهورترین و تاثیرگذارترینِ فیلسوفان و دانشمندان ایران است که آثارش در زمینه فلسفه ارسطویی و پزشکی اهمیت بسیار دارد. وی ۴۵۰ کتاب در زمینه‌های گوناگون نوشته‌است که یکی از معروف‌ترین کتاب‌هایش کتاب شفا، دانشنامه علمی و فلسفی جامع و کتاب قانون یکی از کتابهای معروف ابن سینا در زمینه علم پزشکی می‌باشد. وی از کودکی به طبیعت، گیاهان و حیوانات علاقه خاصی داشت و اوقات فراغت خود را در دشت و صحرا به جستجو و کسب تجربه می‌پرداخت بدین صورت از دوران کودکی به خواص گیاهان دارویی و طبابت علاقه‌مند شد. ابن سینا از حیث نیروی جسمانی، مردی نیرومند بود و به همین خاطر از کار کردن احساس خستگی نمی‌کرد، وی همچنین از لحاظ نیروی ذهنی و تفکر نیز بسیار نیرومند بود، به گونه ای که در سن هجده سالگی توانست تمامی دانش‌های زمان خود را فرا گیرد.”

بوعلی سینا پزشک ایرانی-هدیه روز پزشک

این روز به عنوان یک فرصت است که سپاسگزاری و احترام خود را نشان دهیم و به آن‌ها بگوییم که واقعاً ارزشمند هستند و ما از توجه و حضور آن‌ها حمایت می‌کنیم.هدیه روز پزشک شاید کمترین کاری باشد که بتوان به این قشر زحمت کش نشان داد که قدردان زحماتشان هستیم.

بهترین هدیه روز پزشک چیست؟

بعد مقدمه که درباره روز پزشک و چرایی اهمیت هدیه روز پزشک گفته شد.شاید بهتر است به بهترین هدیه برای روز پزشک بپردازیم.حتما شمایی که در جستجویی هدیه ای مناسب برای کادو دادن به دکترتان هستید دوست دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این مقاله به معرفی محصولاتی خواهیم پرداخت که با توجه به ارزش زیادی که ار منظرهای مختلف دارند می تواند بهترین کادو برای پزشکان مرد و زنی باشد که زحمات فروانی برای سلامت و پویایی جامعه می کشند. درست است که پزشکان مانند تمام انسان های دیگر دارای سلائق و همچنین علایق متنوعی هستند اما شاید علاقه به هنر و زیبایی را بتوان در اکثر انسان ها یکسان دانست. صنایع دستی محصولاتی هستند که با ترکیب هنر و مهارت توانسته اند سازه ایی را خلق کنند که بتواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند.صنایع دستی ایران با گستره تنوعی که دارند می تواند اکثر سلیقه ها به در خود جای دهد. یکی از بهترین هدیه های روز پزشک به پیشنهاد مارسین می تواند خرید صنایع دستی باشد.با کلیک بر روی لینک می توانید وارد صفحه مربوطه شوید و هدیه مناسب برای پزشک خود را انتخاب نمایید.

انواع صنایع دستی خاتم کاری برای کادو مطب دکتر

خاتم کاری هنری اصیل و زیبا که می تواند هر چشمی را مجذوب خود کند.اگر قصد تهیه کادو برای مطب دکترتان را دارید که تا سالیان سال خاطره شما را در ذهن پزشکان تداعی کند صنایع دستی خاتم کاری می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.مطب اکثر پزشکان برای چشم نوازی و دادن حس خوب به مراجعه کنندگان و بیماران با یکسری وسائل تزئین می شوند.به این فکر کنید به جایی مراجعه میکنید که با یکسری وسایل صنایع دستی هنری آذین شده که می توانید حس و حال و روح هنرمند را از آن حس کنید.

بنظر شما بهترین کادو برای مطب دکتر به عنوان هدیه روز پزشک و یا قدردانی از زحمات دکترتان چه چیزی می تواند باشد.از خواندن نظراتتان در بخش کامنت بسیار خوشحال خواهیم شد.

محصولات میناکاری هدیه به پزشک زنان

پزشکان زن علاوه بر تخصص و دانششان ،مانند همه بانوان دارای روحیه ای لطیف و زیبا پسند هستند.اگر قصد هدیه دادن به پزشک زنان را دارید شاید محصولات میناکاری با توجه به ظرافت و رنگ های زیبایی که دارند انتخاب بسیار مناسبی باشند.مثلا گلدان زیبای میناکاری شده ای را تصور کنید با چند گل زیبا روی میز کار پزشکتان خود نمایی می کند.مطمئن باشید اگر با بیمار با استرس و نگرانی هم وارد مطب شده باشد با نگاه کردن به این شاهکارهای هنری اندکی از استرسش کاهش پیدا خواهد کرد.و یا شاید قصد داشته باشید برای هدیه روز پزشک به دکتر زنان، یک تابلو میناکاری شده را هدیه دهید تا حس آرامش موجود در رنگ مینا را به پزشکتان و همچنین بیماران آن پزشک هدیه دهید.

شما عزیزان می توانید انواع محصولات میناکاری را مانند: بشقاب میناکاری،قندان،شکلات خوری،گلدان،تابلو و … را به قیمت عمده از فروشگاه صنایع دستی مارسین خریداری نمایید.

صنایع دستی مس و خاتم برای هدیه به پزشک مرد

هدیه به پزشک مرد چه چیزی باشد بهتر است؟آیا اصلا به نظر شما هدیه به دکتر مرد و یا زن باید متفاوت باشد؟

در جواب این سوال می توان خیلی مسائل را بیان کرد اما از نگاه مارسین این مسئله رابطه مستقیمی با سلیقه شخص دارد و شاید جنسیت در آن خیل یدخیل نباشد.اما خوب به طبع یکسری وسایل و کالاها مخصوص جنسیت خاصی است مثلا اگر بخواهیم ادکلن و یا عطر را به عنوان هدیه انتخاب کنیم قطعا مدل مردانه و زنانه آن متفاوت است.و یا روسری مناسب خانم هاست.

اما شاید بتوان در بین محولات صنایع دستی به عنوان هدیه روز پزشک،محصولات مس و خاتم را مناسب پزشکانمرد در نظر گرفت.اما این بدان معنی نیست که این محصول عنوان کادو پزشک زنان نامناسب است و یا مثلا محصولات میناکاری کادوی خوبی برای دکتر مرد نیست.همانطور که در بالا گفته شد این صرفا یک پیشنهاد است و شما می توانید با توجه به شناختی که از پزشک خود دارید مناسب ترین هدیه را برای روز پزشک انتخاب کنید.

در مجموعه مارسین انواع صنایع دستی با قیمت عمده عرضه می شود. 

روز پزشک را با هدایای تبلیغاتی صنایع دستی متفاوت کنیم

انتخاب هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به عنوان هدیه روز پزشک می تواند انتخاب هوشمندانه و متفاوتی باشد چرا که علاوه بر ماندگاری محصول برای مدت طولانی و ارزش مادی آن ،یادآور سنت ها و گذشته پر شکوه سرزمینمان است.و با توجه به ذوق های هنرمندانه ای که در تولید این محصولات به کار رفته است،حسی خاص را به فرد انتقال می دهد.

از این رو مارسین پیشنهاد می کند با سفارش هدایای تبلیغاتی صنایع دستی روز پزشک را متفاوت کنیم.

کلیه محصولات مارسین به مناسبت روز پزشک برای کادر زحمت کش درمان به قیمت و عمده و ارسال رایگان به سراسر کشور می باشد.یکی از ویژگی های محصولات مارسین بسته بندی های شیک و درخور شان پزشکان است که ارزش محصول را چندین برابر می کند.شما عزیزان می توانید برای تهیه هدایای سازمانی برای کادر درمان قبل از خرید با پشتبانی با شماره 09131086164 تماس بگیرید.

مجموعه مارسین هر ساله برای قدردانی از پزشکان عزیز برنامه های ویژه دارد.در زیر هدایای اهدایی روز پزشک مارسین را مشاهده می نمایید.

 

هدایای روز پزشک مارسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *