مجله مارسین, مجله هنر

راهنمای خرید هدایای سازمانی صنایع دستی برای ارگانها و شرکت ها

راهنمای خرید هدایای شرکتی

خرید هدایای سازمانی می توانند نقش بسیار مهمی برای هر سازمان و یا شرکت داشته باشند. اگر شما هم مدیریت یک شرکت و یا بازاریابی آن را برعهده دارید حتماً از قبل با خرید هدیه های سازمانی و تبلیغاتی سر و کار داشته اید. امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای استحکام روابط خود و کاربرانشان هستند.  این روش بازاریابی و هدایای سازمانی می تواند به راحتی نام شرکت شما را در ذهن مخاطبان حک کند.در این مقاله قصد داریم راهنمایی برای خرید مناسب ترین هدیه سازمانی برای ارگان و شرکت ارائه دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

با مارسین همراه باشید تا با بررسی و مشاهده انواع صنایع‌دستی از جمله محصولات میناکاری و خاتم کاری به اهمیت هدایای سازمانی بپردازیم.

فهرست مطالب

اهمیت هدایای سازمانی

سازمان ها و شرکت های مختلف چه کوچک و چه بزرگ همواره برای جذب مخاطب و نیز تشویق کارمندان خود، هدایای ویژه‌ای را به مناسبت های خاص برای آنها در نظر می‌گیرند. این هدایا در کنار هزینه‌هایی که در بر می‌گیرند می‌تواند در کوتاه‌مدت تاثیر مثبت خود را به خوبی نشان دهند چرا که هم هدیه دادن و هم هدیه گرفتن حس خوبی را در افراد ایجاد می کند.

از طرفی کارمندان با دریافت این هدایای ویژه خود را با ارزش و مفید می‌داند و جوری تشویق می شوند که تا چند ماه آینده با انرژی بیشتری به انجام کارها می پردازند. در یک کلام می توان گفت که هدایای سازمانی معجزه می کنند.

چرا از صنایع دستی ایرانی برای هدایای سازمانی استفاده کنیم ؟

بی شک استعداد و خلاقیت ایرانیان و همچنین علاقه ای که به هنر و خلق آثار هنری دارند یکی از دلایل ماندگاری انواع صنایع دستی در طول تاریخ بوده است و شهرت جهانی دارد. خاتم کاری، میناکاری فیروزه کوبی و … صنایع دستی ایران را به رنگین کمانی از نقش و رنگ تبدیل کرده اند و متناسب با سلیقه ی بسیاری از افراد می باشند.

استفاده از صنایع دستی ایرانی با ظرافت و زیبایی چشم نوازی که در بردارد قطعاً می‌تواند گزینه ای مناسب برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی باشد. چه‌ چیز‌ میتواند بهتر‌ از هدیه ای باشد که در دید مخاطبان قرار دارد و چشم ها را به خود خیره میکند؟

مارسین انواع مختلف صنایع دستی را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد با هر بودجه ای که دارید محصول مقرون به صرفه و در عین حال زیبا و با ارزش را به مخاطبان خود اهدا کنید.خرید عمده صنایع دستی اصفهان یکی از راههای تهیه هدایای سازمانی برای شرکت ها و سازمانهای مختلف است.

صنایع دستی مارسین
صنایع دستی فروشگاه مارسین

سفارش و خرید هدایای سازمانی از مارسین

مارسین علاوه بر محصولاتی با کیفیت عالی و مواد اولیه مرغوب، قیمت های مناسب را نیز به شما عزیزان ارائه میدهد و در واقع تامین کننده محصولات فروشگاه ها و سازمان ها به قیمت عمده می باشد. برای اطلاعات  بیشتر میتوانید مقاله مربوط به نکاتی برای خرید میناکاری و خاتم کاری مرغوب را در مارسین مطالعه کنید.

مجموعه ما همچنین تضمین بازگشت وجه پس از خرید را برای شما در نظر دارد و شما می توانید با خیال راحت خرید کنید چرا که تا یک هفته پس از خرید میتوانید هزینه خود را پس بگیرید.

در مارسین این امکان برای شما وجود داردکه این‌ محصولات را با لوگوی حکاکی شده بر روی آنها سفارش دهید و یا برای محصولات خود شناسنامه داشته باشید و اهمیت سازمان و محصول را افزایش دهید. به این منظور جهت هماهنگی های لازم ، پس از تکمیل سفارش خود ، با شماره درج شده در صفحه ” تماس با ما ” تماس حاصل فرمایید.

تمامی محصولات ما دارای توضیحات کامل می باشند و جدای از تنوع محصولات در فروشگاه،  امکان طراحی و تولید محصول سفارشی و دلخواه برای شما وجود دارد. توجه داشته باشید که برای ثبت سفارش با تعداد بالا ، حتما از ۱۰ الی ۲۰ روز قبل اقدام کرده و با ما در ارتباط باشید.اگر دوست داشتید در مورد انتخاب هدیه مناسب به مشتریانتان بیشتر مطالعه کنید می توانید مقاله به مشتریانمان چه هدیه ای بدهیم را بخوانید.

انتخاب هدیه ای مناسب برای مخاطب

انتخاب هدیه کاربردی و متناسب با نیاز و جایگاه مخاطب مورد نظر می‌تواند تاثیر آن را چند برابر کند. مثلاً هدیه ای که برای خانم ها در نظر می گیرید با هدیه آقایان متفاوت باشد، هدایای کارمندان با مدیران تفاوت داشته باشد و یا مثلا برای مشتریان خاص ، هدیه ای خاص نیز در نظر گرفته شود.

 مارسین انواع مختلف طرح و رنگ ها را به شما ارائه می دهد تا شما عزیزان با یک انتخاب مناسب، هدیه ای شیک را برای افراد مورد نظر خود خریداری کنید.

یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تا حال به این مسئله فکر کرده اید که هدیه تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟اصلا یک هدیه خوب تبلیغاتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هدیه ای زیبا و خاص که دارای کیفیت مناسب بوده و برای مخاطب کاربردی است، می تواند یک انتخاب عالی برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی باشد. کافیست با شناسایی مخاطبان خود، خلاقانه ترین و شکیل ترین هدایا را برای آنها فراهم کنید.

 و چه بهتر که از صنایع دستی ایرانی برای‌ هدیه دادن‌ بهره ببریم و با تکیه بر فرهنگ و هنر ایران و ایرانی به گونه‌ای به مبارزه با هدیه ها ‌و محصولات خارجی بپردازیم.

چرا که سالانه سازمان ها مبلغ زیادی را صرف خرید انواع هدایای سازمانی چینی و خارجی میکنند و این در حالی است که برخلاف تصور بسیاری از افراد، صنایع دستی میتوانند  بسیار مقرون به صرفه تر باشند.

هدایای سازمانی میناکاری

میناکاری از هنرهای اصیل ایرانی است و محصولات میناکاری می‌تواند نمایی از هنر ایرانی را به نمایش بگذارد. این محصولات مارسین که کاملا دست ساز بوده و ساخت اصفهان می باشند، با مواد اولیه مرغوب و رنگ‌های طبیعی تولید می‌شوند و شامل انواع محصولات میناکاری مانند بشقاب میناکاری، قندان، گلدان، تابلو بشقاب، شکلات خوری، کاسه، شعدان و انواع ست‌های میناکاری میشوند.

استفاده از محصولات صنایع دستی در فضای خانه میتواند گزینه ای مناسب برای دکوراسیون منزل و نیز بیانگر سبک زندگی خاص باشد.

ارسال هدایای سازمانی در بسته‌بندی‌های نفیس

محصولات شامل یک جعبه با روکش جیر مخملی بسیار زیبا و شیک می باشد و  بر روی سطح بالای این جعبه ، شیشه کار شده است تا محصول به راحتی قابل دیدن باشد .همچنین یک قفل بر روی جعبه ها قرار داده شده است که از باز شدن ناگهانی آن جلوگیری می کند.

ترکیب رنگی محصول و جعبه یک تضاد رنگی زیبا به وجود می‌آورد که چشم‌ها را به خود خیره می کند. استفاده از جعبه برای محصولات  میناکاری جلوه خاصی به آنها بخشیده و نیز کادو کردن آنها را راحت‌تر می‌کند و مناسب برای هدایای سازمانی، تبلیغاتی و نیز هدیه به عزیزان شما می باشد.

در مورد بسته بندی صنایع دستی و اهمیت آن بیشتر بدانید.

بشقاب میناکاری کد 36
بشقاب میناکاری کد 36

هدایای سازمانی خاتم کاری

خاتم کاری از هنرهایی است که اهمیت بسیاری در تاریخ هنر ایران دارد و از صنایع دستی پر کاری است که نیازمند حوصله، دقت و ظرافت زیادی می باشد. محصولات خاتم کاری نیز با تنوع و زیبایی‌های خاصی که دارند از دیگر هدایای مناسب سازمانی و تبلیغاتی به حساب می‌آید.

مارسین شامل محصولاتی از جمله جعبه جواهرات، ست جعبه دستمال کاغذی و کارد و چنگال و نیز ساعت های خاتم کاری‌ میباشد. ساعت های خاتم کاری  در طرح ها و رنگ های مختلف و قیمت مناسب برای شما عزیزان ارائه شده است. استفاده از این ساعت ها می تواند جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه و دیوارهای شما ببخشد و هدیه ای بسیار کاربردی می باشد.

هدایای سازمانی صنایع دستی در مناسبت های ویژه

روزها می گذرند و به همراه خود جشن‌ها، عیدها و مناسبت های خاص را به همراه می آورند. این  مناسبت ها فرصتی را برای دورهم بودن و داشتن اوقاتی خوش با خود به همراه میاوردند  و چه چیز می تواند بهتر از هدیه دادن باشد ؟

از جمله مناسبت هایی که برای هدیه های سازمانی و تبلیغاتی بسیار مناسب هستند می توان به عید نوروز، شب یلدا، روز زن ( روز مادر) و بسیاری از همایش های درون سازمانی اشاره کرد.

مارسین برای شما محصولاتی مناسب برای شب یلدا را در نظر گرفته است. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله مربوط به شب یلدا را از دست ندهید.

ست 9 تکه هفت سین میناکاری سفالی کد 215
ست 9 تکه هفت سین میناکاری سفالی کد 215
کاسه پایه دار میناکاری کد 10
کاسه پایه دار میناکاری کد 10
تابلو بشقاب میناکاری
تابلو بشقاب میناکاری کد 267

هدیه سازمانی عید نوروز

فرا رسیدن سال نو و عید نوروز فرصتی استثنایی برای اهدای هدایای سازمانی به کارمندان و نیز مشتریان شما می باشد. هدایای صنایع دستی با زیبایی و جلوه ای که دارند می توانند به کارمندان شما انرژی دوباره بخشیده و تلاش آنها را جهت رسیدن سازمان به اهداف خود افزایش دهد و از طرف دیگر باعث بازگشت مشتریانی که ممکن است شما را از یاد برده باشند نیز می شود.اگر هنوز در ذهنتان سوالاتی در مورد هدایای سازمانی نوروز دارید می توانید راهنمای خرید هدیه سازمانی عید نوروز را مطالعه کنید.

هدیه سازمانی شب یلدا

شب یلدا، طولانی ترین شب سال و از جشن های محبوب ایرانیان به حساب می‌آید و ایرانیان هر ساله با شور و اشتیاق فراوان شب یلدا را جشن می‌گیرند. مارسین به شما محصولات صنایع‌ دستی مناسب شب یلدا را پیشنهاد می دهد که برای هدایای سازمانی مناسب بوده و بسیار کاربردی هستند.برای آشنایی با هدایای شب یلدا، پیشنهاد مارسین روی لینک کلیک کنید.

هدیه سازمانی روز زن

 بهشت زیر پای مادران است. روز زن  (مادر) بهانه‌ای مناسب برای تقدیر و تشکر از خانم ها می باشد و ایده ای عالی برای جلب توجه و رضایتمندی کارمندان  و مشتریان خانم شما میباشد.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله بهترین هدیه روز مادر و زن را مطالعه کنید.

برای مشاهده محصولات بیشتر از فروشگاه مارسین دیدن کنید. از نظر شما بهترین هدیه برای انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی کدام است؟

فروشگاه صنایع دستی – مارسین

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *